Spørsmålsrunde

Kreiz

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
254
Har ikke prøvd å vinne verdener RV, men kunne hatt to seiere siden den gang om jeg ville.
Tho går det fint på v30 og w90, så ser ut til å bli seiere der
 

Kreiz

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
254
Nei, gadd bare ikke gjøre lette diplomatiske løsninger som f.eks da jeg og Nikkox sin stamme skulle merge valgte jeg heller å krige, vi var de to eneste stammene som kunne gjort noe. Foretrekker som sagt en god krig men tap i stedet for en lett seier.
 

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
Det har aldri vært "lett" å vinne noen verdener. Det krever både skills, samarbeid, masse aktivitet og hardt arbeid. Den som sier noe annet overdriver eller har aldri vunnet noen verdener.
 

Kreiz

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
254
Om du hadde vært aktiv på v29 ville du innsett det. Fienden kollapset helt, der vi i min stamme og nikkox sin stod igjen. Vi skulle egentlig merge for å vinne men jeg lot være siden jeg ville ha en ordentlig krig, som den opprinnelige fienden ikke klarte å gi.

Og ja, den verdenen kunne vært lett. Men hvorfor vinne en verden man knapt har jobba for å vinne? Bryr meg pent lite om hvor mange seiere man kan skryte av i bioen sin, er ikke det som forteller hvor god en er.
 

Kreiz

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
254
Hvor mye tid man har muligheten til å vie til spillet, hvor mye erfaring en har, hvor mye man kan om spillet og forstår det etc.
 

Regal

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
83
It is ten percent luck
Twenty percent skill
Fifteen percent concentrated power of will
Five percent pleasure
Fifty percent pain
And a hundred percent reason to remember the name! :cool:
 

SANDMAFIA

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
22
Man besvarer det nyeste spørsmålet sånn som dette.

Deretter poster man ett nytt spørsmål;

Hvor lenge holder AH på førsteplassen?
 

Kreiz

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
254
Viste ikke at et slikt tidspunkt fantes jeg?o_O

Når stiller nice med en decent aksjon?
 

Lucky luck

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
131
Min spion sei 18 mai 00:03 skal alt være sendt.

Korleis klarte AH og miste en by til ein som heite "lars"?
 

oligarki

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
22
Hvis du skjekkar twstats så kan du sjå at han readlet ein by, og lars readlet byen 400ms etter! Så der har du svaret ditt! Dette skjedde mens AH tok mainbyen til denne Lars i tillegg

Hvem har den beste plasseringen av dei topp 10 spelarne?
 
Topp