Spørsmålsrunde

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
Desverre er jeg i full jobb vært sykemeldt i 4 uker nå men er tilbake til værdagen neste uke :)

Er moa tilbake for å starte der han slapp på v 22 med spionasje og backstabbing?
 

M.Yoda

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
3
Hell yeah, snake moa is back. Tw uten drama ekke Tw man pfft

Kor ble det av de goe guttan som laga stemning på forumet? ser bare magnar overalt
 

M.Yoda

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
3
Er ikke aktiv engang pfft, er 8folk i accen og de stengt mæ ut. fåkke logge inn -.-

noen som vet passordet til rank 1 accen?
 

Sau1

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
143
Kreiz ofc!

Vil Kreiz holde motstanderne bak seg hele veien og vinne verden?
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
hva får deg til og tro at kreiz vil vinne :p

Nice og Kreiz har Iap/ally prøver dem og kjøre samme taktikk som på v 29. Når det kommer til diplomati?
 

The Real Don

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
36
hva får deg til og tro at kreiz vil vinne :p

Nice og Kreiz har Iap/ally prøver dem og kjøre samme taktikk som på v 29. Når det kommer til diplomati?

Dette var nytt for meg, og jeg er hertug i Nice!

Kanskje du bør sparke informantene dine, de gjør tydeligvis en dårlig jobb!
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
Forandrer forsatt ikke fakta at en i nice er kv for kreiz ^^ da er det merkligt om det ikke er et samarbeid imellom oss.
 

Kreiz

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
254
Ja, når man spiller solo må man ha kv en gang i blant. Er ikke akkurat ofte det skjer. Ikke alle som har det like luksuriøst som deg og har 4-5 dualer som bytter på å spille.
Skjønner at du er irritert på meg. Tenk at en solospiller kan farme mer en Alexander Hamilton, altså din konto, som har flust med dualer ;)
 

Kreiz

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
254
Har forresten heller ikke hørt om noe samarbeid mellom Nice og Kreiz. God informant du har, vet ting selv ikke lederne i stammene vet.
Er nok bare en chat der spillere med felles interesser snakker og har det gøy.
 
Topp