Spørsmålsrunde

-TK-

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
250
Jeg, såklart.

Hvilken stamme har overrasket deg mest så langt?
 

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
[DK], hvorvidt det er positivt eller negativt får være en annen diskusjon.

Hva har skjedd med nivået på tw? Nesten ingen som farmer skikkelig.
 

Kreiz

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
254
Bacardi razz, Kazuto Kirigaya, Shizl, Sennep, cdstativ
Vet at alle er inne på topp 20 om ikke alt for lenge

Hvem ligger på rank 1 når verdenen er over?
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
Mumle

Hvorfor mener kreiz at bare folk fra MM som er utenfor topp 20 har størst mulighet til å komme innfor topp 20?
 

Jehovas Vitner

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
48
Kreiz har invitert mange gode spillere til stammen sin, og har nok troen på at de vil lykkes her på v30.

Hvem får den neste Hall of fame-medaljen (2. til 10.000p)?
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
Stryper heller AH


Hvilken 5 utenfor topp 20 som ikke er i den store almektige stammen MM. Har lyses framtid mot topp 20?
 

-TK-

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
250
Nå gikk jeg og sjekket hele topp 150, og eneste jeg kan se som jeg vet er god nok til Topp 20 er Reisverket. Ellers kommer det nok ikke til å bli store utskiftninger.

Nivået på V30 virker i mine øyne til å være rekordlavt selv for TW å være, enig/uenig? Hvorfor/hvorfor ikke?
 

Kreiz

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
254
Uenig. V29 var en del lavere. Tror dette blir den siste verdenen som er verdt å bruke tid på her på .no.
Slet også med å finne så mange utfor topp 20 med lys fremtid bortsett fra de jeg nevnte +Rv. Kan fort være flere men de gjemmer seg i såfall under fakenicks.

Er det bra eller dårlig at kirka ble fjerna fra v30? begrunn svaret
 

Sau1

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
143
Kunne ha vært gøy å prøve en alt i ett pakke, med både pakkesystem, vakttårn og kirke, men jeg er generelt sett ingen fan av kirke.

Vil Radisson kunne lede NY til NY seier på v30 som han ledet MK til seier på v29?
 

Kreiz

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
254
one world wonders ala one season wonders i PL. V30 blir nok en del hardere, så har dessverre ikke helt troa på det.

Første spilleren på topp 15 som blir rimma?
 

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
Det opplagte svaret for undertegnede ville jo være NICE, for hadde jeg ikke trodd mest på den stammen ville jeg jo ikke ønsket å være i den. Men det er derfor kanskje mer spennende å høre hvilken stamme jeg har nest mest tro på? MM. Fordi de er en gjeng dyktige og dedikerte spillere som vet å sette seg mål og holde fokus på det.

Hvorfor er det så mange som ikke synes det er utfordrende og gøy å teste ut en verden med 15 i stammen, og som derfor lager seg søster/broder/understammer.. etc?
 

Jehovas Vitner

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
48
Hvorfor er det så mange som ikke synes det er utfordrende og gøy å teste ut en verden med 15 i stammen, og som derfor lager seg søster/broder/understammer.. etc?

Kan svare på hvorfor [DK] lagde en understamme. Det er klart at vi ønsker en utfordring, og vi har flere her på v30. Vi laget et understamme fordi vi har veldig mange spillere som er helt ny på verdenen. Dette er spillere som har mye å lære, og som kanskje ikke holder det aktivitetsnivået som det de fleste har på v30. For vår del er dette en større utfordring, ettersom vi er få med erfaring og et aktivitetsnivå som når opp til de andre toppstammene, og vi bruker tid på å lære bort kunnskap til nye spillere :)

Hvilken av topp 5 spillerne atm vil falle ned fra toppen i tiden fremover?
 
Topp