SpammeBørsen

Status
Stengt for ytterligere svar.

Bacardi Razz

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
245
Heisann tenkte vi kunne prøve no nytt å se om det funker så her kan me spamme allt fra a til å så lenge det har med v14 å gjøre (giggle)
 

DeletedUser

Guest
Lærte dette av en danske i dag: fire og halvfems = 94. Dette er relevant på tw fordi dette fikk jeg vite av en som spilte tw og tallet kommer helt sikkert til å bli brukt i tw sammenheng senere.
 

The finix

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
21
Heisann tenkte vi kunne prøve no nytt å se om det funker så her kan me spamme allt fra a til å så lenge det har med v14 å gjøre (giggle)

Jeg tror dette er et veldig greit å prøve ut! (clapping)

er jo ofte spamming på rykte å faktabørsen til v14 så kan jo ikke være så vanskelig (nerd)

Det har du fullstendig rett i! (nod)
Det er rett og slett irriterende å "klikke" seg inn på fakta-/ ryktebørsen og ikke finne annet enn lange diskusjoner om PP osv.
Da er jeg mye heller for at disse diskusjonene kan tas her, da veit man hva som venter i hvert fall når man "klikker" seg inn her.
 

jeeeeeeright

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
109
Da har vi etter litt diskusjon mellom meg og Dakapo bestemt at denne tråden skal få leve inntil videre.
Det vil si at vi tillater ganske mye her inne så lenge det ikke bryter annet enn forumregelen for spam, forutsatt at dere holder dere til noe som man med litt godvilje kan relatere til v14.
Spam og meningsløs (i tw-sammenheng) tomprat har vi off-topic delen av forumet til ellers.

Bryter dere det jeg har sagt her nå, kommer tråden til å bli stengt med umiddelbar virkning uten noen forklaring.
 

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Lærte dette av en danske i dag: fire og halvfems = 94. Dette er relevant på tw fordi dette fikk jeg vite av en som spilte tw og tallet kommer helt sikkert til å bli brukt i tw sammenheng senere.

Vores tallsystemer er ganske enkelt,bygger på snes , en snes er lik 20. Vil du ha nærmere forklaring, så bare spørg (happy)
 

DeletedUser

Guest
Da har vi etter litt diskusjon mellom meg og Dakapo bestemt at denne tråden skal få leve inntil videre.
Det vil si at vi tillater ganske mye her inne så lenge det ikke bryter annet enn forumregelen for spam, forutsatt at dere holder dere til noe som man med litt godvilje kan relatere til v14.
Spam og meningsløs (i tw-sammenheng) tomprat har vi off-topic delen av forumet til ellers.

Bryter dere det jeg har sagt her nå, kommer tråden til å bli stengt med umiddelbar virkning uten noen forklaring.



Ærlig talt så synes jeg det er nok med rykte og faktabørsen. Dette her blir bare tull og fjas, som heller folk kan bruke skype til.
Så steng asap, er min mening.
 

DeletedUser

Guest
Vores tallsystemer er ganske enkelt,bygger på snes , en snes er lik 20. Vil du ha nærmere forklaring, så bare spørg (happy)

Har fått meg den hjelpen jeg trengte! :D Tok sin tid før jeg forstod det :p Hvorfor halvfems når dere ikke har fems? :D Er jo mer logisk om man skal bygge på snes at man fortsetter på snes systemet og ikke slutter med halvfems før man så går over til 100. Dansk er et fiffig språk! :D
 

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Har fått meg den hjelpen jeg trengte! :D Tok sin tid før jeg forstod det :p Hvorfor halvfems når dere ikke har fems? :D Er jo mer logisk om man skal bygge på snes at man fortsetter på snes systemet og ikke slutter med halvfems før man så går over til 100. Dansk er et fiffig språk! :D

Er da ganske enkelt.....halvfems er en sammentrekning av : 5 snese minus en halv snes ( 100 - 10 ) = 90
Ps fems betyr på gammeldansk 5 snese
Det samme med halvfjerds....en sammentrekning av 4 snese minus en halv snes ( 80 - 10 ) = 70
Fjerds betyr 4 snese
Og da tar vi halvtreds....en sammentrekning av 3 snese minus en halv snes ( 60 - 10 ) = 50
Treds betyr 3 snese

Det var da enkelt (happy)
 

erinor

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
14
v14v1414141414141141414141414144141414414144141aaaaaaaav14jajaj hehehihihh jaj


















v14
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp