Speed server dream team..

jannas666

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
hva med at vi setter opp et par "dream teams" til neste el kommende speed servers...er sikker på at nordmennene er flinkere en svenskene om vi får forberedt oss..

Ver det 10 spillere på hver stamme??

hva om vi klarer få til 3-4 fulle stammer med topp spillerene fra .no, og driter en lang marsj i evt kriger og krangler i v1 og v2

selv tror jeg at vi har nok gode spillere til å 3-4 stammer og om disse igjen har spesiiserte jobber som feks deffe,angripe etc etc kan nordmennene dra dette i land..
 

nimbelwhite

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Jeg kan gjerne være med i en slik stamme, jeg kommer til og delta, men jeg tror ikke noen av de topp 20 spillerene kommer til og spille.

Nå skjer det så sinnsykt mye på begge verdener med hver sin verdenskrig.
 

DeletedUser

Guest
Joiner ist jeg kommer før jeg må betale premium giddr ikke kjøpe prmium for 2 dager ;)
 

DeletedUser

Guest
Uten meg er det ikke noe dreamteam på speedservere, eide svenskene, var på 1. plass helt til de bestemte seg for å ta meg ut, men endte på 3. :p
 
Sist redigert av en moderator:

jannas666

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
klabbert du må bli med på dream teamet..

om andre gode .no spillere kunne fått ut fingern neste gang tror jeg faktisk med litt planlegging .no kunne knust svenskene, kanskje danskene oxo..
 

DeletedUser

Guest
Et tips: gå defensivt i førsten, 60-80% forsvar og 20-40% angrep, hvis ikke blir det vansklig når adelsmenna er så raske
 

DeletedUser

Guest
:)
klabbert du må bli med på dream teamet..

om andre gode .no spillere kunne fått ut fingern neste gang tror jeg faktisk med litt planlegging .no kunne knust svenskene, kanskje danskene oxo..

Jeg spilte engelsk speed kom på andreplass.

Varte i 8 timer :)
 
Topp