Speed til .no

Status
Stengt for ytterligere svar.

heinze96

Heineansvarlig
Reaksjonspoeng
375
Ja, nå tenker dere, "Hvorfor gidde å skrive ny tråd om dette?". Men jeg har tenkt litt over hvordan vi faktisk kan få en norsk speedserver? :eeek:. For dere husker HP7(eller de alle fleste husker den). Det var jo nesten en speedserver og hvor mye pp ble det svidd av der? Jo, MYE. Det viser bare at vi nordmenn er et betalingsvilligfolk når det kommer til speed. Første døgnet ble det svidd av tusenvis av pp, så er ikke det bevis nok for Inno, så er ingenting godt nok for at de skal opprette en speedserver for oss.

JA TIL SPEED PÅ .NO(støttes)
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
Jau . Altså du ønsker en speed server med PP funksjoner ( dam mener eg halvering osv)

Greit med FA og PK men utenom det er vel ikke noe du trenger på speed? halvering på 400 speed er patetisk for at halvering skal kunne være nyttig må vi ned i 40-50 speed :)


så jau kan godt være men vist inno kan tenke (noe eg tviler sterkt på alt) så vil det nok ikke bli gjennomført :/

støtter forslager men vil være en realist også :)
 

Clayzer

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
155
Vi kommer nok ikke unna speedrunder uten de nyeste pp-funksjonene dessverre. Det blir nok kun med drømmen, så for å kunne få speedrunder til .no må vi nok bite det sure eplet og tillate det.

Men godt poeng, HP7 var nok en runde der det ble svidd utrolig mye pp! Var og en spennende runde, dog veldig intens (Ihvertfall for meg:razz:)

Man skulle jo tro at når Inno ser hvor mye de tjente der at dette absolutt er ett marked som vi nordmenn liker og gjerne vil ha!
 

Capitan22

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
247
Det vil være mange spillere som ikke ser seg råd til å være med på et spill som skal koste skjorta, for å kunne være med i toppen. Selv kan jeg se langt etter å svi av tusenvis av pp, for jeg har andre ting å bruke penga på..
Når Inno vil tjene penger, og vi(kundene) er villig til å betale, da er dette dessverre vanskelig å komme utenom..

Tror ikke mitt innlegg vil klare å hindre dette, så da er det bare for meg å la være å bli med..så enkelt som det :)
 

heinze96

Heineansvarlig
Reaksjonspoeng
375
Jeg ønsker selv ikke å ha med halvveringer og de greiene, men man kan jo(som har blitt foreslått før) avsette 30, kanksje mindre gratisplasser, resten må skaffe premiumkonto for å komme inn. Og legger man inn pk for 1 måned, så kan du spille speed i 1 måned uten å betale deg inn på nytt. Mange vil også skaffe seg FA, noen som er høyst nødvendig. Så alt i alt tror jeg inno går i pluss, selv uten disse teite premiumfunksjonene.
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Dersom man legger inn PK vil det kun gjelde for den speedrunden, det var i alle fall slik i 2009.
PK/KA og andre premiumrelaterte ting, følger ikke til andre verdener.
 

DeletedUser

Guest
Slik det er nå kan man bruke samme PK over flere speeds. Det har vell noe med at det er soft-reset som blir brukt?

Er det mulig å få høre hva som skal til for at .no skal få sin egen speed-verden? Hvis det er bare profitt som er kriterie så ser jeg ingen grunn til at det skal kunne fikses på en eller annen måte? Finnes jo flere speed-verdener som ikke blir fjerna enda det bare er et par spillere per runde...
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Så de har endret på det altså? Bra.

Svaret vi har fått tidligere er at det er alt for få spillere på .no, dessverre.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp