Speider rapport evaluerer

Status
Stengt for ytterligere svar.

Katsper

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Kort sagt kalkulerer den, utifra en speider rapport du har, hvor mange lett kavaleri (eller en annen enhet) du skal sende for å ta alle ressursene i en landsby.
 
Sist redigert:

Katsper

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Nå har det gått en uke og jeg lurer på om dere har kommet fram til en konklusjon.
 

DeletedUser

Guest
Kort sagt kalkulerer den, utifra en speider rapport du har, hvor mange lett kavaleri (eller en annen enhet) du skal sende for å ta alle ressursene i en landsby.

Skjønner fortsatt ikke as. Bruker ikke folk bare "send alle tropper igjen" i rapportene, til byen er tømt for ressurser? Lyst til å forstå, men skjønner ikke..
 

Katsper

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Om du bruker dette skriptet får du utnyttet lett kavaleriet ditt maksimalt. For eksempel er det jo ingen vits i å sende 500 LK til en by som har 5k av hver ressurs.
 

DeletedUser

Guest
Om du bruker dette skriptet får du utnyttet lett kavaleriet ditt maksimalt. For eksempel er det jo ingen vits i å sende 500 LK til en by som har 5k av hver ressurs.
Det kalles da show off. :p

Men når får vi svar på om vi får lov til å bruke dette?
Synes alltid det er spennende med nye scipts.
 
Reaksjonspoeng
1
Tviler på at det kommer. Helt plutselig må innogames hakket sund 5/6 norske servere med øks, for før var det lov med nesten alle scripts, og nå er det kun lov med tre. Er ikke en gang lov til å bytte bynavn via scripts. Sliter på serveren. WTF
 

DeletedUser

Guest
Om du bruker dette skriptet får du utnyttet lett kavaleriet ditt maksimalt. For eksempel er det jo ingen vits i å sende 500 LK til en by som har 5k av hver ressurs.

Hum.. Ser ingen som helst fordel med det. Samme om en sender 500 for å hente 5K av hver eller 1000 .. De kommer jo tilbake igjen, og om en har 500lk igjen i byen eller om en har 0, er jo det samme..

Men det er vel for litt mere hardcore farmere. :)
 

DeletedUser

Guest
Hum.. Ser ingen som helst fordel med det. Samme om en sender 500 for å hente 5K av hver eller 1000 .. De kommer jo tilbake igjen, og om en har 500lk igjen i byen eller om en har 0, er jo det samme..

Men det er vel for litt mere hardcore farmere. :)
Da kan du bruke de LK'ene du ikke sender på å farme andre byer samtidig da vet du. ;)
 

DeletedUser

Guest
Hum.. Ser ingen som helst fordel med det. Samme om en sender 500 for å hente 5K av hver eller 1000 .. De kommer jo tilbake igjen, og om en har 500lk igjen i byen eller om en har 0, er jo det samme..

Men det er vel for litt mere hardcore farmere. :)

Du sender 20-30 LK på en haug med gråbyer rundt.

Hvis byene har 5000 (tok bare et tall) av hver ressurs får du med 20 LK, 533 av hver ressurs. Hvis du da sender 20 LK på 10 byer som du får 533 av hver ressurs på får du tilsammen 5330. Gidder ikke regne ut hva du får på å sende 21-30 lett. Kan dere som vil gjøre selv :)
 

DeletedUser

Guest
Du sender 20-30 LK på en haug med gråbyer rundt.

Hvis byene har 5000 (tok bare et tall) av hver ressurs får du med 20 LK, 533 av hver ressurs. Hvis du da sender 20 LK på 10 byer som du får 533 av hver ressurs på får du tilsammen 5330. Gidder ikke regne ut hva du får på å sende 21-30 lett. Kan dere som vil gjøre selv :)

Trenger ikke regner ut, skjønte det nå. :)

Men sånt småplukk driver jeg ikke med. Farmer bare med nukes, til byen er tom jeg. :)
Bruker ">> send alle tropper igjen" i rapporter.
 
Sist redigert av en moderator:

zelesar

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Trenger ikke regner ut, skjønte det nå. :)

Men sånt småplukk driver jeg ikke med. Farmer bare med fulle nukes, til byen er tom jeg. :)
Bruker ">> send alle tropper igjen" i rapporter.

Tror det var ment i v3... Er ikke så mange fule nukes der enda :p
 

Sarsi9

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
Trenger ikke regner ut, skjønte det nå. :)

Men sånt småplukk driver jeg ikke med. Farmer bare med nukes, til byen er tom jeg. :)
Bruker ">> send alle tropper igjen" i rapporter.


Det er jo helt idiotisk. Man får helt vilt mye mer ressurser hvis du sender
25 LK + 1 Scout.
 
Reaksjonspoeng
3
Det er jo helt idiotisk. Man får helt vilt mye mer ressurser hvis du sender
25 LK + 1 Scout.

Altså 25lk+1speider* barbarbyer og andre tomme byer i området.

Hvis du har 20 farms og du er den eneste som farmer i din 15*15 kan du få inn ca 40.000 på en farmerunde som tar maks 1 time. Og hvis du er aktiv og farmer 16 timer for dagen kan du få inn 320.000 ressurser på en dag.
Den siste der blir kanskje ikke realisert før farmene dine er store nok til å tåle 8 angrep a 2000 ress hver dag.
 

brann2006

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Ser i grunn ikke pointe i å ha et slikt script som kun gjør litt hoderegning for deg da.
Så om ikke de andre moderatorene, som ellers er i streik, sier meg imot, så sier vi nei til dette.

:D
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp