Spillere som har utmerket seg: Arica VS Elite

DeletedUser

Guest
Tenkte vi trengte en topic Hvor folk kan skryte litt over egne og andres presentasjoner i vår lille krig, og gjerne få tilbakemeldinger og kommentarer:)

Vil be om at dette ikke blir enda en av de store krangle topicene, ettersom vi allerede har nok av det.


Da begynner jeg med å skryte heftig over tobben. Ser ikke at noen har dratt det frem på forumet, men dette er vel beste krigsstatistikken som har vært på v2? Jeg vet ikke, men dødsbra er den hvertfall! Og den taler nok fint for seg selv? ;)


Side 1:
Tribes:
Players: Ganondorf

Side 2:
Tribes: AriCa
Players:

Timeframe: For alltid

Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 110
Side 2: 0
Forskjell: 110

image.php


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 871,880
Side 2: 0
Forskjell: 871,880

image.php
 

DeletedUser

Guest
Den nye eieren av Aremoric.

Hvorfor? Vel... Det er flere som spiller dual på den, men en som har gjort mesteparten av arbeidet. Han har snudd en helt håpløs trend på den kontoen, og gått fra å miste haugevis av byer, til å gå direkte å ta byer fra flere medlemmer i Elite. Med tanke på at kontoen ikke hadde forsvar når han tok den over - ja, jeg mener det ganske bokstavelig - samt var under ganske tunge angrep, så er dette en utrolig bragd.

Og Jarlebast må jo nesten nevnes. Ikke bare er han nøyaktig ( w00t! ) 100 byer i pluss mot Elite, men han har stått mot angrep - selv om dette har vært nevnt tidligere. Og han har tatt mer poeng enn Ganon, noe som - uten å ha giddet å sjekke - kan ha noe med Arcon sine små byer å gjøre.

Side 1:
Tribes:
Players: Jarlebast

Side 2:
Tribes: Elite
Players:

Timeframe: For alltid

Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 106
Side 2: 6
Forskjell: 100

image.php


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 997,070
Side 2: 56,763
Forskjell: 940,307

image.php
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Jarlebast, Ruffiro, og nye Aremoric er vell de som utmerker seg emst fra Arica siden hvis vi tenker ingame.
 

DeletedUser

Guest
Man kan vel kanskje si at Vv0lv3r1n3 har utmerket seg også ;)
 

DeletedUser

Guest
Jarlebast, Ruffiro, og nye Aremoric er vell de som utmerker seg emst fra Arica siden hvis vi tenker ingame.

Utmerker seg mye de, men må jo ikke glemme grim.
Han er et slemt troll som har skjulested mitt blandt mine byer:( Nekter å forsvinne, og spankulerer på turer til mine byer o_O
Skillz
 

DeletedUser

Guest
Grim er en spiller som kan alt :) Me liek Grim <3

Og ja, er ikke sint enda Grim ;)
 

Hansemann

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Den nye eieren av Aremoric.

Hvorfor? Vel... Det er flere som spiller dual på den, men en som har gjort mesteparten av arbeidet. Han har snudd en helt håpløs trend på den kontoen, og gått fra å miste haugevis av byer, til å gå direkte å ta byer fra flere medlemmer i Elite.

Men gav seg altfor fort med gjenadlingsrunden vår! byen gikk jo bare fram og tilbake en 5-6 ganger før han ga opp :( Hadde håpet på action i dagesvis.

Koselig kar da.
 
Topp