Spillfestivalen Arcon - anbefales!

DeletedUser

Guest
Hei,

Jeg anbefaler på det sterkeste spillfestivalen Arcon som arrangeres i Oslo 26.juni til 29.juni. Dette er Norges største spillfestival for brettspill/rollespill/kortspill. Utrolig morsomt. Bruker ofte å vise filmer non-stop hele døgnet også.

Jeg har selv vært med 8 ganger, sist for 2 år siden. For dere som liker TW er vel noen av brettspillene å anbefale.

Selv er mine favoritter (i årets turnering): Diplomacy, Roborally, Puerto Rico, Settlers of Catan, Junta og Britannia.

Mange TW spillere vil nok elske brettspillene: Game of Thrones og Axis & Allies.

Link til festivalen her:
http://www.spillfestival.no/arcon24/practical.php

Les mer om festivalen og meld dere på! Man kan komme fra hele Norge da, man overnatter i soveposer i en stor gymsal.


Første gang jeg var med var det over 1300 deltakere totalt, men i de siste årene har det ligget på 450-500 stk. Blir nok ikke med i år, men er ikke helt sikker enda :)


3311.png
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Oooo, filmer.

Dagger, hvorfor setter du ikke like gjerne signaturen din fra TWStats i signaturen istedenfor å ha den i hver eneste melding du skriver?
 

Partyisland

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Neimen så gøy:) vanligvis når dere skriver til hverandre er dere fiendtlige, når dere skriver på offtopic er dere bare sarkastiske:D
 

DeletedUser

Guest
Jeg og Grimlock er egentlig venner :p

Vi bare "later" som vi er litt fiendtlige.

Har samme litteratursmak også.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Game of thrones? Er det det brettspillet basert på A song of ice and fire? Synd det er i Oslo =/
 

DeletedUser

Guest
Arcon har vært arrangert 23 år på rad tidligere. Så "litt" tradisjon har festivalen.

For to år siden da jeg var med kom jeg som vanlig til finalen i Roborally (et kult spill hvor man styrer hver sin robot rundt på spillbrettet, og prøver å komme først til mål gjennom en "livsfarlig" løype i kamp med de andre spillernes roboter).

Finalen startet kl 2330 og vi var ferdige ca kl 0600... jeg endte på andre plass etter en beinhard kamp hvor 2 av de 6 finalistene blacket ut mot slutten, hehe.

Hardt, men utrolig gøy.... brettspill i timesvis fra fredag til søndag :)

Ja, brettspillet "Game of thrones" er basert på "A song of ice and fire" bøkene. Mange liker det veldig godt, men jeg har andre favoritter som sagt.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Irriterende at sånne kulturelle festligheter bare blir satt opp i Oslo :(
 

DeletedUser

Guest
"Venner" er nok en liten overdrivelse, spesielt med tanke på at du fortsatt har meg blokkert in-game.

Men du har bra smak når det gjelder bøker, det skal du ha.
 

DeletedUser

Guest
Jeg blokkerte deg pga disse Hedgard greiene... når du kommer med en "troverdig" unnskyldning for å sammenligne meg med han... så fjerner jeg blokkeringen.
 

DeletedUser

Guest
Hei,

Jeg anbefaler på det sterkeste spillfestivalen Arcon som arrangeres i Oslo 26.juni til 29.juni. Dette er Norges største spillfestival for brettspill/rollespill/kortspill. Utrolig morsomt. Bruker ofte å vise filmer non-stop hele døgnet også.

Jeg har selv vært med 8 ganger, sist for 2 år siden. For dere som liker TW er vel noen av brettspillene å anbefale.

Selv er mine favoritter (i årets turnering): Diplomacy, Roborally, Puerto Rico, Settlers of Catan, Junta og Britannia.

Mange TW spillere vil nok elske brettspillene: Game of Thrones og Axis & Allies.

Link til festivalen her:
http://www.spillfestival.no/arcon24/practical.php

Les mer om festivalen og meld dere på! Man kan komme fra hele Norge da, man overnatter i soveposer i en stor gymsal.


Første gang jeg var med var det over 1300 deltakere totalt, men i de siste årene har det ligget på 450-500 stk. Blir nok ikke med i år, men er ikke helt sikker enda :)


3311.png

Hvor mye koster det å være med på dette?


Edit: glem det jeg fant det, hehe. blind på begge øynene. ( kr 250,-)
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Jeg blokkerte deg pga disse Hedgard greiene... når du kommer med en "troverdig" unnskyldning for å sammenligne meg med han... så fjerner jeg blokkeringen.

....ahahahahahahahahaaaa!!!!!!!!!!!

Det var nesten like morsomt som mailen du sendte i går :)
 

stein905

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Hahahahaha... Til og med jeg vet hva som stod i den mailen! ;)


Det som stod var: Hei, hva skal du ha til middag??? Jeg skal ha fisk... :D :D :D
 
Topp