Splitter nye SPAMMEtråden!

DeletedUser

Guest
fishsprite.gif
 

DeletedUser

Guest
This forum requires that you wait 30 seconds between posts. Please try again in 30 seconds.
 

DeletedUser

Guest
Jeg liker spam :eek:

This forum requires that you wait 8 seconds between posts. Please try again in 30 seconds. lol, umad?
 

DeletedUser

Guest
Herodes, hva mener du er, uhm, spam? For all unødvendig posting er faktisk spam :) Spørsmålet er hvor god eller dårlig den er :p Dårlig spam er bl.a. masseposting av ett eller noen få ord, da det bare opptar masse plass på siden og ikke egentlig er noe interessant etter at du har lest det første ordet. Det jeg mener er god spam er når den er moro å lese, samt når den er gøy å skrive :) Den beste spammen kommer innimellom seriøse poster fra folk som faktisk prøver å holde seg til temaet :cool:
 

DeletedUser

Guest
Trallalala... :D

This forum requires that you wait 30 seconds between posts. Please try again in 8 seconds. :mad:
 

king herodes

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Herodes, hva mener du er, uhm, spam? For all unødvendig posting er faktisk spam :) Spørsmålet er hvor god eller dårlig den er :p Dårlig spam er bl.a. masseposting av ett eller noen få ord, da det bare opptar masse plass på siden og ikke egentlig er noe interessant etter at du har lest det første ordet. Det jeg mener er god spam er når den er moro å lese, samt når den er gøy å skrive :) Den beste spammen kommer innimellom seriøse poster fra folk som faktisk prøver å holde seg til temaet :cool:

Var akkurat det jeg mente med spam.
Hvis du ser et par 1000 poster før i den tråden vil du se postene fra tiden jeg var aktiv på forumet... som spammer :s
 

DeletedUser

Guest
Var det du mente - hva av dem? :p Og jeg vil helst ha i hvert fall én mer av enten :D eller :p inn i sitatet mitt, takk :mad:
 
Topp