Besvart Støtte pr. nuke

DeletedUser

Guest
Hei :)

Jeg bare lurte på hvor mye støtte man ca. trenger pr. innkommende nuke...


Eks, hvis jeg har 5 nukes mot en by, hvor mange sverd, spyd og pil trengs minst?
 

DeletedUser

Guest
Det spørs også hvor mye du vil at muren skal røre på seg totalt. I stede for å regne antall spyd, bue, tk osv som trengtes, regnet jeg heller i antall deffbyer. Det er enkelt å simulere deg frem til dette selv i simulatoren, også kan du jo lage en kjapp oversikt i merknader elr no ;)
 

DeletedUser

Guest
Så mye som mulig :) Ellers lønner det seg svært ofte å dodge istedet. Ellers er jeg enig med Nolaw
 

DeletedUser

Guest
Da mister du veldig mye deff, og får store problemer dersom angrepene fortsetter :)
 

DeletedUser

Guest
Da blir det mye overkill etterhvert! La oss si du f.eks får 4 nukes mot en by, i følge deg burde en da stappe inn 12 deffbyer. I følge mine simuleringer med mine gamle off og deff oppsett vil 12 deffbyer tåle 31 nukes før muren går ned til nivå 19 på nuke nr 32.
Desto flere nukes du har mot byen, desto færre deffbyer trenger du pr. nuke.
 

Ruby0444

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
193
Selvfølgelig må en ta hensyn til hvor lenge du tror det kommer til å holde på. Stammer som feks kjører masse nuking av byene dine før de begynner å adle foretrekker ofte jeg å ha troppene til adlene er på vei. Så ja, spørs velldig hvordan du ligger til, og hvordan du har det med tropper etc. Personlig mening! :)
 
Topp