Støtte script

Status
Stengt for ytterligere svar.

DeletedUser

Guest
Dette scriptet er ment for å sende støtte til folk.

Jeg sender ofte 500 sverdmenn og 500 buemenn, så det er det scriptet gjør.

Scriptet sender støtte til én by.

PHP:
javascript:var[sverd,bue]=[500,500];coords='551|759';var%20doc=document;if(window.frames.length>0)doc=window.main.document;url=document.URL;if(url.indexOf('&screen=place')==-1)alert('Dette%20scriptet%20må%20kjøres%20fra%20samlingsplassen');coords=coords.split("%20");index=0;farmcookie=document.cookie.match('(^|;) ?farm=([^;]*)(;|$)');if(farmcookie!=null)index=parseInt(farmcookie[2]);if(index>=coords.length)alert('Utfør:');if(index>=coords.length)index=0;coords=coords[index];coords=coords.split("|");index=index+1;cookie_date=new%20Date(2009,11,11);document.cookie ="farm="+index+";expires="+cookie_date.toGMTString ();doc.forms[0].x.value=coords[0];doc.forms[0].y.value=coords[1];insertUnit(doc.forms[0].sword,sverd);insertUnit(doc.forms[0].archer,bue);end();
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Jeg har aldri helt og fullt ut forstått script. For min del kan det kanskje gjennomføres, men jeg tar nok liten del i det etterpå.
 

DeletedUser

Guest
Jeg har aldri helt og fullt ut forstått script. For min del kan det kanskje gjennomføres, men jeg tar nok liten del i det etterpå.

Tror det er veldig, veldig enkelt å gjøre dette om til et fakescript for de som kan det. Det er i grunn et script som sender tropper dit du vil. Selv om dette kan gjøres raskere UTEN script.
 

DeletedUser

Guest
Tror det er veldig, veldig enkelt å gjøre dette om til et fakescript for de som kan det. Det er i grunn et script som sender tropper dit du vil. Selv om dette kan gjøres raskere UTEN script.

Hva er et fakescript, og hvorfor har det noe med dette å gjøre?
 

DeletedUser

Guest
et fakescript er et script som gjør at du kan sende fakes raskere, og dette scriptet trenger bare et par justeringer, så kan det brukes som nettopp et fakescript...

Når du sier "sende fakes", hva mener du da. Hvilke justeringer er det snakk om? Kan du kanskje sende en link så jeg forstår det klarere?
 

DeletedUser

Guest
Når du sier "sende fakes", hva mener du da. Hvilke justeringer er det snakk om? Kan du kanskje sende en link så jeg forstår det klarere?

Kan ikke si hvilke justeringer, siden jeg er helt tom i hodet når det gjelder scripts, men på et fakescript er brukt til å automatisk sende angrep på spillere og landsbyer slik at det blir vanskelig for de du sender på. Dette scriptet gjør det samme, bare at det STØTTER, og derfor er det nok ikke vanskelig å forandre det til at det angriper.
 

DeletedUser

Guest
Kan ikke si hvilke justeringer, siden jeg er helt tom i hodet når det gjelder scripts, men på et fakescript er brukt til å automatisk sende angrep på spillere og landsbyer slik at det blir vanskelig for de du sender på. Dette scriptet gjør det samme, bare at det STØTTER, og derfor er det nok ikke vanskelig å forandre det til at det angriper.

Ok. Det forklarer det. Så dette scriptet støtter automatisk når du får en forespørsel om støtte? Eller når du har nok tropper tilgjengelig?
 

DeletedUser

Guest
Når du trykker på scriptet på hurtigbaren støtter det byen du har skrevet i scriptet med de troppene du har skrevet i scriptet, hvis du har nok tropper tigjengelig. Sånn helt egentlig er det ikke mye vits i å bruke dette scriptet.

..når jeg tenker etter, er ikke dette bare det samme som "angrip igjen med samme tropper", bare at det støtter? Da er det jo egentlig ikke så ulovlig..
 

invincebul

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
dette scriptet gir egentlig ingen mening fordi for å bruke det, må du først fylle inn koordinater og så hvor mye tropper du skal sende i støtte. dette kan du gjøre ti ganger kjappere i samlingsplassen.. altså er dette et script som gjør at du bruker mye lenger tid på å sende støtte enn du ville brukt uten scriptet.
 

DeletedUser

Guest
dette scriptet gir egentlig ingen mening fordi for å bruke det, må du først fylle inn koordinater og så hvor mye tropper du skal sende i støtte. dette kan du gjøre ti ganger kjappere i samlingsplassen.. altså er dette et script som gjør at du bruker mye lenger tid på å sende støtte enn du ville brukt uten scriptet.

Det har du helt rett i. Men jeg funderer fortsatt litt på det der hysteriet om fake-scriptet, når "angrip igjen med de samme troppene" kan gjøre det like raskt. Selvfølgelig må man ha rapporten til det, men er det en avgjørende faktor i om scriptet blir godkjent eller ei? Sier ikke at jeg støtter fakescriptet nå, bare undrer litt..
 

Gunnar Gås

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
142
Fakescriptet er ofte bare slik at det fyller inn koordinater og en ram på samlingsplassen... I noen tilfeller bare koordinater... Altså man kan legge til "Angrip igjen" linken uten at jeg vil tro det skal ha noen konsekvens, men da må man altså angripe alle byene til fienden og spare rapportene for at det skal ha en effekt.

Støttescriptet her virker jo fint og effektivt, men litt farlig i den forstand at det muligens kan ombygges til dette pillråtne fake-scriptet...

Synes vi skal holde scripts unna ting som gjør det enklere å enten angripe eller forsvare seg. For slikt endrer spillet i en så stor grad at det fort blir fakewars og apeklikking istedenfor at man må ta seg tid og vilje for å oppnå noe.
 
Sist redigert:
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp