Stamme for K55/54

DeletedUser

Guest
de jo kulest, dt må jeg si meg enig i. men nå er dt nå hvordan dt ligger an med poeng og tropper som gjelder.
 

DeletedUser

Guest
jepp, men nå får jeg komme meg ut og finne på noe. har sitter her fra 11-12 tiden.
 

DeletedUser

Guest
Samarbeidet overrasker vel mest?

Den nystartede stammen samarbeidet overrasker vel mest i K55? Som ikke har drevet på før (verden 1), og er ganske nystartet i verden 2 også, og enda teller vi 43 medlemmer i skrivende stund. 17 av medlemmene holder til i K55:)

Jeg er i hvertfall veldig happy for støtten vi har fått så langt
 

RDI-rsr

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
tiden vil visa altt dette, sikkert flere gode stammer i k55 og ellers rundt i verden 2.
 

DeletedUser

Guest
TW ligger høyere enn Yamato på begge, så da er vi enige da:D

Da må jeg bare for legge til at den kontinentale rankingen er viktigere enn den totale rankingen. Dere har en bedre plassering på den totale lista. Men den kontinentale plasseringen, der er dere nummer 2:)
 
Reaksjonspoeng
3
Det er greit nok, men jeg ville bare si at det virker ikke som om Yamato har så veldig mye å slå med. (ikke at jeg har noe mer å vise til enn OD-rankingen.)
 

DeletedUser

Guest
Det er fordi vi er en relativt fredelig stamme:) Vi slår bare ned på dem som er truende ovenfor oss.
 
Reaksjonspoeng
3
jeg respekterer de fleste stammer jeg. Jeg bare poengterer fakta, at vi har høyere OD-rank, og at uansett hva du sier betyr OD-rankingen noe. Ihvertfall for meg.
 

DeletedUser

Guest
Skal vedgå det var en pen angrepsrangering dere hadde. Hvem er det dere har vært så hissige mot?:p
 
Topp