Stammekriger

DeletedUser

Guest
haha, så morsomt å se at dere lager hypoteser da, synd noahs ikke har vært aktiv i dag da så dere kan få bekreftet at det kun er jeg som har drept tropper der :p

oppss, den var lei :eek:

Han offentliggjorde at du hadde fått hjelp av Ex-con og Kokelv :cool:
 

DeletedUser

Guest
Oh noes, vi kan samarbeide og!? Hvorfor har ingen sagt det til meg!!!!!? :confused:

Seriøst, dette bli faktisk for dumt. At du i det hele tatt klarer å poste det som om det skulle være overraskende eller noe som er negativt for vår del er ganske fantastisk. Med mindre du bare skulle pirke på det Zippy sa, da går det greit. :p
 

DeletedUser

Guest
Oh noes, vi kan samarbeide og!? Hvorfor har ingen sagt det til meg!!!!!? :confused:

Seriøst, dette bli faktisk for dumt. At du i det hele tatt klarer å poste det som om det skulle være overraskende eller noe som er negativt for vår del er ganske fantastisk. Med mindre du bare skulle pirke på det Zippy sa, da går det greit. :p

Hahaha, selvfølgelig var det for å pirke på Zippy :D Han skal ikke få skryte uten å bli pirka på :D
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Liten sånn tilleggsopplysning:

Det er 3.14 vs Fetish og -FAT-, interne kilder i -FAT- opplyser at de får rapporter fra Fetish og har selv visst meg rapporter hvor dette virker SVÆRT troverdig. :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Liten sånn tilleggsopplysning:

Det er 3.14 vs Fetish og -FAT-, interne kilder i -FAT- opplyser at de får rapporter fra Fetish og har selv visst meg rapporter hvor dette virker SVÆRT troverdig. :rolleyes:

Tok sin tid før du/dere fant det ut :eek:
Men, dere er vel allierte med TSFS er dere ikke?
Men still, vi har 90 tusen poeng til sammen, dere har 95, og poeng er alt som teller!!!:jtunge::jtunge:
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Hahaha, selvfølgelig var det for å pirke på Zippy :D Han skal ikke få skryte uten å bli pirka på

Da må jeg igjen pirke på deg :D

Hehe, ja det er lett med folk for å nuke for seg :rolleyes:

Dette stemmer da ikke? :confused:

Hhhmmm, riktig at de sendte 1 am hver hvor kokelv var litt dårlig til å sende da :p
Noe som dere helt klart burde i mine øyne klart å dodge/snipe, men når dere ikke klarer å gjøre det på et amtog bestående av 3 forskjellige personer på 8 sek så er det skuff ass...
SKUFF :eek:
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Tok sin tid før du/dere fant det ut :eek:
Men, dere er vel allierte med TSFS er dere ikke?
Men still, vi har 90 tusen poeng til sammen, dere har 95, og poeng er alt som teller!!!:jtunge::jtunge:

Skillz fortalte det, men blir vel feil av oss å beregne dem som verdige nok da flere av disse allerede farmer, selv om de har angrepet -øvi- da :p
Allierte med TSFS ja, men de er ikke med i denne krigen så hjelper jo oss ikke da vi heller ikke kan støtte utenfor stammen?
Ta et nytt kurs i instillingene til v8, kan godt hjelpe deg ;)
Etter dette kan vi prate litt topic? :cool:
 

DeletedUser

Guest
Skillz fortalte det, men blir vel feil av oss å beregne dem som verdige nok da flere av disse allerede farmer, selv om de har angrepet -øvi- da :p
Allierte med TSFS ja, men de er ikke med i denne krigen så hjelper jo oss ikke da vi heller ikke kan støtte utenfor stammen?
Ta et nytt kurs i instillingene til v8, kan godt hjelpe deg ;)
Etter dette kan vi prate litt topic? :cool:

Jeg er fullt klar over instillingene ;)
De bestemmer jo selv om de vil hjelpe dere eller ikke, allierte er allierte :p
Dessuten så blir det vel egentlig 3.14 vs Fetish og 3.14 vs -FAT, da vi ikke har allianse med dem.
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Jeg er fullt klar over instillingene ;)
De bestemmer jo selv om de vil hjelpe dere eller ikke, allierte er allierte :p
Dessuten så blir det vel egentlig 3.14 vs Fetish og 3.14 vs -FAT, da vi ikke har allianse med dem.

oohh, plutselig byttet da det ble litt vanskelig? :p
 

DeletedUser

Guest
Nå må dere ikke miste tråden helt ;)

Noen andre kriger som trenger litt oppmerksomhet ?
 

DeletedUser

Guest
Da har TSFS avsluttet sin lynoffensiv mot ~spar-gjengen. Kampanjen har vart i under to døgn, og kan regnes som en skarp advarsel til de som måtte finne på å tenke som ~spar gjorde.
Vår intel avslørte nemlig at de drev å klargjorde angrep mot oss. Da angrepene ikke kom som lovet, ville ikke vi skuffe og tok saken i egne hender.

Dette er de harde kampfakta. Kan legge til at det i tillegg nå er mange nye fine farmer som vi nyter godt av i tillegg til denne adlingen. Det var altså ikke alle hos de, som var adelsmannen bryet vært. ~Spar er ute av topp 20, scorer høyt på ODD og erklæres herved som døde. R.I.P.


Side 1:
Stammer: ~spar, ~spar~
Side 2:
Stammer: TSFS

Timeframe: Forrige uke

total erobringer:

Side 1: 6
Side 2: 36
Forskjell: 30

chart


Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 0
Side 2: 11
Forskjell: 11

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen:

Side 1: 5,586
Side 2: 108,806
Forskjell: 103,220

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 0
Side 2: 33,075
Forskjell: 33,075

chart
 
Sist redigert av en moderator:

Ziggi

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Litt stats fra krigen vår mot WN:)

Vi utførte en liten aksjon i går..

Side 1:
Stammer: TD, 3.14
Side 2:
Stammer: WN

Timeframe: Siste 48 timer

total erobringer:

Side 1: 19
Side 2: 1
Forskjell: 18

chart


Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 6
Side 2: 0
Forskjell: 6

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen:

Side 1: 54,825
Side 2: 658
Forskjell: 54,167

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 20,808
Side 2: 0
Forskjell: 20,808

chart
 

13revolvoris

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
Ops fail på qoutenmin i stad eller hva åssen det staves
Side 1:
Stammer: WN, WN-A, WN-A-A
Side 2:
Stammer: TD

Timeframe: Siste 48 timer

total erobringer:

Side 1: 1
Side 2: 8
Forskjell: 7

chart


Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 0
Side 2: 3
Forskjell: 3

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen:

Side 1: 658
Side 2: 19,528
Forskjell: 18,870

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 0
Side 2: 11,273
Forskjell: 11,273

chart
 
Topp