Stammer Over Tid

DeletedUser

Guest
jaja, da har jeg tatt meg den friheten til å lagre kartene for stammer, sånn cirka hver fjerde dag poster jeg et nytt. Dette gjør jeg ettersom jeg så mange som ville se på forandringen over tid, altså fremgangen. bedre sent enn aldri ^^
Vil helst slippe klager :p
å ja, diskuter framgangen osv under. Hvem vil stå hvem vil bli borte?
dette er ikke mine kart!
Siden jeg laster dem opp på:http://s679.photobucket.com/albums/vv156/95ale/ Her kan du se alle kartene.
NB: poster bare første og siste kart, grunnet kapasitetmangel på forumet for bildene -_-

(tid tatt) 26.04.10 (21:17)
12604101.png

82405108.png

det første tok jeg print screen på, så det blei litt rart xD, skal ikke gjøre det mer ettersom jeg kan laste ned bildet.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Dette var strengt tatt min ide, men fint å se noen gjennomfører den.
 

DeletedUser

Guest
Bra initiativ, men gjerne bruk samme farger på stammene hver gang, blir mye bedre da. Og gjøre noe med kvaliteten kanskje? (Og for å være litt prippen... Det er vell strengt tatt ikke dine kart)
 

DeletedUser

Guest
Bra initiativ, men gjerne bruk samme farger på stammene hver gang, blir mye bedre da. Og gjøre noe med kvaliteten kanskje? (Og for å være litt prippen... Det er vell strengt tatt ikke dine kart)

er ikke jeg som lager kartene, det er han som har den kart for v4 topicen, eller han får dem i hverfall fra nikjer eller noen( husker ikke helt navnene) hvordan har du tenkt at jeg skal forandre farge på dem? blir vel strengt tatt litt mye jobb?
 

DeletedUser

Guest
Du kan jo lage de i twstats f.eks? Forøvrig går det også an å gjøre det i Photoshop. Kommenterte det med at det ikke var dine kart, ettersom du sa at det var dine...
 

DeletedUser

Guest
Kommer det ny oppdatering i dag?

Hadde vært fint om du kunne lagd et animasjonsfilm av alle bildene. Så vi kan se hele sammenhengen over tid på en liten film. Jeg syns det er llit vanskelig å se noen stor forskjel når jeg må bla mellom bildene.

Men flott jobb viss du fortsetter med dette her.
 

DeletedUser

Guest
ja kan godt det, MEN da må jeg vente til jeg har litt flere bilder kanskje? å ja skal oppdatere den i mårra tenker jeg. Skal prøve meg litt på Photoshop og se om jeg får til samme farger, men har litt mange prøver og stuff denna uka.
 

DeletedUser

Guest
du får bare overleve at de er i forskjellige farger( blei rare i TW-stats så det er utelukket, du hadde sikkert blitt missfornøyd uansett) har holdt på i 4 timer nå med å få kovertert bildene fordi de er PNG og jeg MÅ ha dem i JPG for å få åpnet dem i photoshop + at konvertegreia jeg lasta ned ikke finner bildene, så nei det får du bare overleve....
 

DeletedUser

Guest
jo, men skal se hva jeg får til. Kan hende noen jeg kjenner veit hva jeg skal gjøre :p
 

DeletedUser

Guest
Litt rart at det skal være så vanskelig å skifte en farge med en annen xD har noen en idè send Pm til meg.
Tilbake til topic: Oppdaterte kartene i dag ;)
tja ser ut som flere stammer mister territorium
 

kittycat

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Har det så mye å si om fargene er forskjellige da? Det står jo navn på hvor de forskjellige ligger, og de fleste bør vite hvor de nevnte stammene er uansett. :eek:
 

DeletedUser

Guest
Jeg ville organisert dette litt annerledes enn deg..

Etterhvert blir vel posten full? jeg ville heller opprettet min egen nettside der jeg la ut forandringen over tid, og så kunne vi diskutert forandringen her ;)
 

DeletedUser

Guest
tja, kanskje noe sånt hadde vært lurere. Kan linke sida jeg poster dem på når jeg kommer hjem...orker ikke nå;)
 

DeletedUser

Guest
nå har jeg tatt samma farge på alle karta, trenger litt fler før jeg kan lage animasjon av det :D
 
Topp