Stammer topp 20 - meninger

Status
Stengt for ytterligere svar.

RDI-rsr

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
oki takk grim, takk for at du ga meg den infoen, jeg har lest endel innlegg av dagger og syns han hadde endel bra innlegg. Så mulig vi er litt like men jeg trenger ikke manipulere da jeg sier og baserer mine synspunkter ut ifra hva som blir skrevet vs handlinger. Og jeg mener i en så liten verden som dette med så få kontinenter , så er det rart om noen stammer har 5-10 allierte/iap det må jo gå galt.
Derfor er jeg skeptisk til en MAKT som er så overlegene og ingen som tørr stå i mot. Forskningsprosjekt viste klart poeng fordelingen og det har vært flere stammer i hver bolk som hugwars gutta ikke har blandet seg inn i og det er jo en fint ordning så kan mindre stammer man er alliert med utslette hverandre, å så kan man spise restene etterpå.
Da kan jeg akseptere å bli kalt viner og masse annet for det blir ussel måte å spillepå for min del.
Så får dette klasifiseres som manipulerende fra min side eller hva man måtte ønske.
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Var ikke den manipulerende delen jeg mente RDI. Jeg snakket om måten han alltid snakket om at Core kom til å overta verden, at alle måtte stå imot de slik at det ikke kom til å skje osv.

Men men, vi skal nok se lenge etter en ny Daggerheart:)
 

RDI-rsr

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
Ok siden du er fra den stammen forstår jeg at du føler det sånn at jeg vil ha folk mot dere.
Jeg mener vel mere at det er mere gøy å spille når odsen er jevnere, både for den som vinner og taperen.
Jeg er skeptisk til noen hos dere ja, men jeg har som sagt før jeg har også hatt samtaler med noen av dere som har vist at de er bra folk.
Men er lei av endel spillere i flere stammer som tror de er 10 år eldre bare for at de har en stor stamme i ryggen. Og oppfører seg deretter spydig masse dritt språk, det går vel ann å svare på nivå med vanlig folkeskikk eller la være om man ikke har lyst til det.
Å være kokky eller ufin er vel ikke poenget med dette spillet?
 

DeletedUser

Guest
Ok siden du er fra den stammen forstår jeg at du føler det sånn at jeg vil ha folk mot dere.
Jeg mener vel mere at det er mere gøy å spille når odsen er jevnere, både for den som vinner og taperen.
Jeg er skeptisk til noen hos dere ja, men jeg har som sagt før jeg har også hatt samtaler med noen av dere som har vist at de er bra folk.
Men er lei av endel spillere i flere stammer som tror de er 10 år eldre bare for at de har en stor stamme i ryggen. Og oppfører seg deretter spydig masse dritt språk, det går vel ann å svare på nivå med vanlig folkeskikk eller la være om man ikke har lyst til det.
Å være kokky eller ufin er vel ikke poenget med dette spillet?

Når kom språkbruk og alder inn i denne diskusjonen?
 

RDI-rsr

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
tja si det..
gidder ikke forklare mere egentlig, er forskjellige måter å drive politikk og spille spillet på. Tror ikke du vil eller forstår hva vi står for og det har jeg ikke interessa av å overbevise deg om heller. Vet bare at det var sagt fra din side at det var ære og noe annet japanske greier.
Jeg har ikke grise peil på japansk æres begreper, men det som er mitt inntrykk er at de har høy moral og ære. Noe jeg ikke ser i mange private poster uten om de jeg har hatt med leder og 1-2 andre. Bli veldig laangt dette om jeg skal skrive å begrunne masse av dette, summen av det jeg igjennom måneder har skrevet på forummet sier vel mere om hva jeg mener enn jeg får skrevet her.

happy gaming
 

DeletedUser

Guest
Er ikke stort som er oppdatert siden sist engang, men uansett så er det på tide å komme on-topic igjen i forhold til hvor mange sider jeg måtte bla tilbake for å finne noe 100% relevant..

Rank Navn
1 Elite
2 Yamato
3 NoVi
4 NATO
5 -Rome-
6 OIM
7 TW
8 DISA E
9 LAW
10 ~SW~
11 THB
12 K-m-S
13 N0Vi
14 [AS]
15 WH
16 NAG
17 ~HvM~
18 Domini
19 KINGS
20 |TH|
 

DeletedUser

Guest
Oppdatert.
Hvor er NATO?:confused:

1 Elite
2 Yamato
3 NoVi
4 -Rome-
5 OIM
6 TW
7 DISA E
8 LAW
9 ~SW~
10 THB
11 K-m-S
12 [AS]
13 N0Vi
14 WH
15 NAG
16 ~HvM~
17 Domini
18 KINGS
19 |TH|
20 =Rome=
 

DeletedUser

Guest
Nato er oppløst:confused:

Ikke lek dum Zanmato og Vabfs...

Jeg vet at dere visste det.

Wild guess:

Dere fikk Petvik2 til å oppløse stammen og tok hun inn etter noen samtaler...

Hørte fra Ganondorf at NATO var i oppløsning.

Jeg fikk som svar fra Petvik2 at det ikke var sant.

Selv om Zanmato har vært borte en stund visste lederne i Yamato det sikkert.
 

DeletedUser

Guest
Du tar feil. Petvik2 var ikke hertugen i stammen. Hadde en liten avtale med henne, men at Nato ble oppløst er ikke mitt verk...
 

DeletedUser

Guest
NATO ble oppløst av lederen The Elite himself, hans eget valg. Yamato har ingenting med at han oppløser stammen sin å gjøre:)
 
Reaksjonspoeng
3
Jeg tviler på at det var avtalt spill mellom Yamato og NATO, men jeg er ganske sikker på at Petvik2 ikke tålte presset fra Yamato -Rome- og andre stammer. Derfor kan man jo si at Yamato hadde en finger med i spillet.

Jeg synes selvfølgelig det er rart at Petvik2 går til en stamme hun har ytret at tar byer fra stammen sin og knuser medlemmene hennes.

Det var en dårlig og nesten egoistisk beslutning av Petvik vil jeg si.
 

DeletedUser

Guest
Jeg tviler på at det var avtalt spill mellom Yamato og NATO, men jeg er ganske sikker på at Petvik2 ikke tålte presset fra Yamato -Rome- og andre stammer. Derfor kan man jo si at Yamato hadde en finger med i spillet.

Jeg synes selvfølgelig det er rart at Petvik2 går til en stamme hun har ytret at tar byer fra stammen sin og knuser medlemmene hennes.

Det var en dårlig og nesten egoistisk beslutning av Petvik vil jeg si.

Leser du posten til Zanmato vil du skjønne at Petvik2 aldri var hertuginne i NATO.

Dermed ikke hennes medlemmer.
 

petvik2

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Grunnen til at Nato er oppløst er at ingen hadde tillit til the elite og han gjorde mye rart som vi andre ikke fikk vite om før det hadde ødlagt ting. så her er det mye som har skjedd som dere ikke vet. Jeg gikk ikke over til yamato for å ødlegge nato men fordi jeg orker ikke samarbeide med en som ikke klarer ha kommunikasjon med folk. Jeg har tenkt på dette lenge og grunnen til at det ble yamato jeg valgt er at jeg har hatt en god tone med dem hele veien.
Det var ikke en ego holdning fra min side for å redde meg selv.
Klart vi hadde problemmer med yamato når jeg var i nato men det var enkelt spillere som ble angrept og det har aldri vært en diskusjon om noen felles stamme krig.
Jeg vet det går mye rykter og det er masse som sies rundt som ikke er sant.
Jeg hadde heller ikke hatt muligheter til å slette stammen for det er det kun the elite som kan. Jeg var bare baron som skulle hjelpe the elite med holde denne stammen sammen, men det var jo håpløst når man ikke har samarbeid.
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Jeg vet hvem broren til Twixiz er :D

skal jeg avlegge han en visitt?
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp