Stammer topp 20 - meninger

Status
Stengt for ytterligere svar.

RDI-rsr

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
1. Morsomt :) Men var nå ikke helt det jeg mente å det vet du godt. Dere fortsatte å forsvare dem og sendte støtte ifra byene dere adlet i andre kontinenter så det blir for dumt å si at dere flyttet frivillig.

2. Dere trenger jo ikke å snipe heller og som sagt har vi ingen IAP avtale så vi kan angripe dere så mye vi vil.

3. Har aldri sagt at dere var det mens vi forhandlet om fredsavtale. Som mange ganger før tar du antagelser som du ikke kan bevise.

4. Du har kanskje ikke hørt det, men adelsmenn går ikke lenger enn 56 timer eller så og da blir det vanskelig for de som ligger nederst i kontinentet.

5. Kanskje det var lenge siden, men uannsett så er ikke dere helt uskyldige heller.


Igjen en liten feil, vi har ikke sendt støtte fra andre kontinent til k55. Annet enn til boblevatn. At man ikke klarer å ta en by som eksempelvis YAMATO_KILLER som malliusken hadde var jo at hun hadde demolert alt ned til min og bare hadde forsvar. Den byen er nå tatt over med en av dere spillere som hadde litt bedre moral enn eks. hexnuts. Så jeg vil påstå at det var bare snakk om å gidde å ta den med de tap det medførte.
 

RDI-rsr

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
Vi hadde bare en (avtale) om at vi skulle ut av k55, vi kunne flytte til annet kontinent og skulle da ikke huntes der. Så vi gikk vel da i krig for å forsvare byene vi hadde i k55. Ellers hadde det ikke vært noen krig....eller?
Men som posidon og andre har sagt TW er ikke i krig med yamato men enkelte spillere prøver å adle noen hos oss. Litt i herdig og det blir dyre byer iaf.
Og vanlig i mine øyne er at man da finner nye mål og da regner jeg med at man går å prøver seg mot noen andre som eks. wh spillerene.
Noe som blir gjort.
Så kan man definere det som krig eller ikke.
Det er vel opptil hver angrepet stamme å definere om angrep er enkelt handlinger eller krig.
 

DeletedUser

Guest
Vi kjemper mot NoVi/Ninjaz/-Rome- fam. og NOVi på en annen front og det er vel ikke halvparten av Yamato engang som angriper så ikke skyld på at vi er 4 ganger større.

Allierte? Har Elite begynt å angripe dere også?

fun fact.

Ninjaz har 200 000 poeng:p
 

DeletedUser

Guest
3. Dere er lyserøde på kartet, men det er for at det skal bli enklere for de spillerene som angriper dere å se dere. Hadde det vært krig ville jeg tro at hele stammen hadde bidratt.

lol...

Tror ikke det...

Okgo hjelper ikke til i krigen mot -Rome- så hele stammen bidrar ikke i krigen dere er i nå så da tror jeg dere står litt fast :p
 
Reaksjonspoeng
3
Oppdatering:

1 Elite 16.984.437 - still standing strong

2 Yamato 15.233.258 - ....

3 NoVi 9.677.168 - Still standing (not so) strong

4 NATO 7.467.543 - Har problemer med de fleste topp-10 stammene. Vi får se hva det blir av dem etter hverdt.

5 -Rome- 6.609.999 - Deres første krig. Og så taper de... Ventet? Ja.

6 OIM 5.799.293 - Jeg har hørt mye om NUVi, men ingenting om OIM.

7 TW 4.671.867 - klatret en plass.

8 DISA E 4.665.926 - Mange gråbyadlere... Har falt en plass:D

9 LAW 3.894.585 - Har bevist at det dårlige førsteinntrykket var feil. Det er erstattet av et godt inntrykk

10 ~SW~ 3.672.183 - Nye D-Yato? Bare ikke akademistamme denne gangen.

11 N0Vi 3.427.173 - Going down...

12 THB 3.375.035 - Offensiv stamme som ikke lar seg pille på nesen.

13 K-m-S 3.262.436 - Har klatret mye i det siste

14 WH 3.004.969 - Taper byer til Yamato. Jeg fikk et dårlig førsteinntrykk av dem, men det inntrykket ble raskt borte når de viste seg å være ganske gode.

15 [AS] 2.978.257 - ?:confused:

16 KINGS 2.838.696 - Har vært på topp 20 lenge ihvertfall...

17 NAG 2.242.078 - ???
18 Domini 2.061.639 - Dominikanerordenen. Har 5 familiestammer eller noe:eek:
19 |BPU| 2.006.079 - Har bare falt i det siste. Måtte vike for nytt og ungt blod.
20 ~HvM~ 2.004.418 - Hårete Villmenn. Bare navnet gir meg dårlige bilder:D
 

DeletedUser

Guest
Back to topic

1 Elite - Med mange spillere blant topp 20, så er det vel ikke mer å si enn gratulerer med toppen igjen her og.. ;)
2 Yamato Har ingen personlig erfaring med de, men noe bra gjør de vel siden de ligger der oppe..
3 NoVi Har ingen personlig erfaring med de, men noe bra gjør de vel siden de ligger der oppe..
4 NATO Tror ikke denne stammen varer. Virker rotete, og kommer til å falle
5 -Rome- Har ingen personlig erfaring med de, men noe bra gjør de vel siden de ligger der oppe..
6 OIM Har ingen personlig erfaring med de, men noe bra gjør de vel siden de ligger der oppe..
7 TW Har ingen personlig erfaring med de, men noe bra gjør de vel siden de ligger der oppe..
8 DISA E Hører lite om de.
9 LAW Bygger seg opp, har troen på disse om de fortsetter kampviljen.. ;)
10 ~SW~ Samuraier.. Hoah..
11 N0Vi Har ingen personlig erfaring med de.
12 THB Svensker.. ;) Men det gjør vel ingenting ;)
13 K-m-S Stamme med samhold. På vei oppover.. ;)
14 WH Har ingen personlig erfaring med de.
15 [AS] Helt okey stamme. Holder til langt unna oss, så har ikke noe erfaring med de egentlig.
16 KINGS Har ingen personlig erfaring med de.
17 NAG Har ingen personlig erfaring med de.
18 Domini Sankt Dominikus ;)
19 |BPU| Noen gode spillere..
20 ~HvM~ Velkommen tilbake til topp 20
 

DeletedUser

Guest
1. Elite

Er fortsatt på toppen, ikke uventet. Lykke til videre ;)

2. Yamato

Synes vi klarer oss fint tross omstendighetene som er og har vært.

3. NoVi

Ikke så mye å si om de kanskje.... Eller jo, Slavko har akkurat gått av så blir spennende og se hva som skjer videre.

4. NATO

Vet egentlig ikke annet enn at jeg har adlet et par byer av dem i det siste. Ikke mye motstand der i gården...

5. -Rome-

Tja... Hva skal man si, var ikke overraskende at dem var.... Tør jeg si "dårlig" i krig. Men har ikke så mye erfaring med dem så kanskje de kan komme opp med noen ordentlig angrep.

6. OIM

De gikk ut av NoVi fam. nå nylig og har nå blitt med på vår side i krigen, altså den beste :D

7. TW

Burde vel ikke si noe, blir bare krangel ut av det også blir Grim sint :eek:

8. DISA E

De blir bare negativt omtalt her på forumet, men de har hjulpet Yamato mye i fortiden.

9. LAW

Familiestamme, vet ellers egentlig ikke noe mer.

10. ~SW~

Lojale til Yamato, til tross for at de nå er en selvstendig stamme. Respekterer dere veldig for det ;)

11. NOVi

Var minstemann i NoVi fam. når NuVi var der. Når har dere tenkt å løsrive dere :rolleyes:

12. THB

Bare hørte at de var svensker jeg, og svenskene er jo kjent for å være bedre enn oss nordmenn i TribalWars så vi får se hvordan det går.

13. K-m-S

Egentlig aldri hørt om dem :eek:

14. WH

Har blitt diskusjon over vi hadde tatt av dem, ellers vet jeg ingenting om dem.

15. [AS]

Hvor kom dem fra?

16. KINGS

Har vel vært på mellom 15-20 plass veldig lenge nå og virker som om de er seige.

17. NAG

Utenlandsk stamme?

18. Domini

Vet ikke. Har jo diskutert litt med Lord Poison.

19. |BPU|

Ingen anelse.

20. ~HvM~

Kranglet litt med noen av medlemmene deres på V1, men vet ikke om dette er de samme.
 

DeletedUser

Guest
Oppdatering:

1 Elite 16.984.437 - still standing strong

2 Yamato 15.233.258 - ....

3 NoVi 9.677.168 - Still standing (not so) strong

4 NATO 7.467.543 - Har problemer med de fleste topp-10 stammene. Vi får se hva det blir av dem etter hverdt.

5 -Rome- 6.609.999 - Deres første krig. Og så taper de... Ventet? Ja.

6 OIM 5.799.293 - Jeg har hørt mye om NUVi, men ingenting om OIM.

7 TW 4.671.867 - klatret en plass.

8 DISA E 4.665.926 - Mange gråbyadlere... Har falt en plass:D

9 LAW 3.894.585 - Har bevist at det dårlige førsteinntrykket var feil. Det er erstattet av et godt inntrykk

10 ~SW~ 3.672.183 - Nye D-Yato? Bare ikke akademistamme denne gangen.

11 N0Vi 3.427.173 - Going down...

12 THB 3.375.035 - Offensiv stamme som ikke lar seg pille på nesen.

13 K-m-S 3.262.436 - Har klatret mye i det siste

14 WH 3.004.969 - Taper byer til Yamato. Jeg fikk et dårlig førsteinntrykk av dem, men det inntrykket ble raskt borte når de viste seg å være ganske gode.

15 [AS] 2.978.257 - ?:confused:

16 KINGS 2.838.696 - Har vært på topp 20 lenge ihvertfall...

17 NAG 2.242.078 - ???
18 Domini 2.061.639 - Dominikanerordenen. Har 5 familiestammer eller noe:eek:
19 |BPU| 2.006.079 - Har bare falt i det siste. Måtte vike for nytt og ungt blod.
20 ~HvM~ 2.004.418 - Hårete Villmenn. Bare navnet gir meg dårlige bilder:D

Det er den katolske orden
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Tror ikke Eliminator vil rive seg fra NoVi, han var jo med på å stifte stammen.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp