Stammer topp 20 - meninger

DeletedUser

Guest
1 IB - Stor stamme, men syns de mangler litt slagkraft i forhold til Renegades og Bol-fam.
2 FKR - ...
3 BOL - Sterk stamme, mange gode spillere der.
4 TNR - Aktive og alder mye av fienden.
5 BOL-D - Har veldig god kontroll over områdene sine.
6 IBB - Virker litt som en akademi-stamme for IB
7 LF-D - OK stamme , har kontroll ved rimmen i nord-vest.
8 Core - Tror disse blir de vanskeligste å ta for Renegades, IB og Bol.
9 H.V.E - Går dårlig for dem mot CoN
10 WC - Har for mange fiender til å kunne overleve.
11 WR - Akademi-stammen til TNR. De er aktive.
12 CoN - Er i krig med H.V.E og greier seg noenlunde.
13 VoN! - Mange små spillere. Badass lærer dem opp:D
14 TIR - Har stor tro på denne stammen. Har stor respekt for LordLazlo.
15 TWR - Hvorfor holde på for seg selv??
16 Frykt - Flyktninger fra Core. Taper.
17 TAO-D - Akademi stammen til LF-D. Mye rot på forumet.
18 Born - Er i krig med LF-D og taper.
19 =TG= - ??
20 Odin - Taper mot Bol
 

zelesar

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
1 IB - Kjenner ikke mye til dem, men som Imperian sa, så tror jeg ikke de er like godt organiserte som BOL og Renegades i krigssammenheng.
2 FKR - Kraftig stamme, men bærer preg av tapet av flere sentrale personer.
3 BOL - En av de beste stammene, det er i hvertfall sikkert, selv om også BOL sin storhetstid er over.
4 TNR - Hørt lite fra dem, men de er nok bedre enn de fleste aner ;)
5 BOL-D - Etter min mening så VAR dette den mest velfungerende stammen på norsk server. Bygd seg opp fra langt nede på listen til der de ligger i dag gjennom å kjøre over alt og alle. Som resten av v1 så er de ikke som de engang var, mye på grunn av inaktivitet :S
6 IBB - Den tidligere så stolte stammen AKDM, ingen spesiell komentar til nye IBB.
7 LF-D - Opp fra asken av stammer som BOL, TMR, IB, CORE og AKDM reiser de seg opp, en av de mer lovende stammene i v1. Lurer på når de skal forstå at v1 er død :rolleyes:
8 Core - Holder seg bra... God kvalitet :)
9 H.V.E - Lite erfaring, men føler det går dårlig etter at de beste ble med i IBB...
10 WC - Et gjennomsnitt som er bedre enn CORE, men ligger vel rimelig jevn med dem.
11 WR - Wannbe?
12 CoN - Ingen erfaring med dem, men kan vel fungere noenlunde?
13 VoN! - Ingen erfaring med dem, men kan vel fungere noenlunde?
14 TIR - Ingen erfaring med dem, men kan vel fungere noenlunde?
15 TWR - Noen som ikke var helt fornøyde etter merge?
16 Frykt - Ingen perilig :S
17 TAO-D - Tviler...
18 Born - Lite tro på disse.
19 =TG= - Aldri hørt om :S
20 Odin - Når de få av dem som kunne noe slutter, da er det ikke mye igjen. Må innrømme at de faktisk holdt bedre enn ventet, Reisverket og Noffe gjorde faktisk en imponertende go jobb med dem. Ikke lett å lede poenghorer (og noen til) i krig :p
 

DeletedUser

Guest
Jeg måtte bare komentere denna...

IBB er ikke gamle AKDM... hele ledelsen untatt meg gikk over til IB jo... vi er en helt ny stamme, og har rekruttert helt nye spillere... :rolleyes:

IBB og Akdm er den samma stammen, da det bare ble bytta navn. Hvorvidt medlemmene gikk til IB eller ei har ikke noe med saken å gjøre.
 

Furukrona

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
IBB og Akdm er den samma stammen, da det bare ble bytta navn. Hvorvidt medlemmene gikk til IB eller ei har ikke noe med saken å gjøre.

Medlemmer utgjør en stamme... am i right? altså, IBB er da ikke AKDM, siden IBB bare består av noen få folk som stammer fra AKDM... easy... :)
 

DeletedUser

Guest
Medlemmer utgjør en stamme... am i right? altså, IBB er da ikke AKDM, siden IBB bare består av noen få folk som stammer fra AKDM... easy... :)

Medlemmer utgjør en stamme ja, medlemmene ER stammen. Men poenget mitt er at IBB ikke er en ny stamme, men gamle Akdm med nye medlemmer. Finito?
 

Furukrona

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Medlemmer utgjør en stamme ja, medlemmene ER stammen. Men poenget mitt er at IBB ikke er en ny stamme, men gamle Akdm med nye medlemmer. Finito?

Teknisk sett ja, stammen skiftet bare navn... men alle medlemmer gikk da ut av stammen, og nye kom inn... dermed er vi ikke gamle AKDM, siden bare noen få av oss hadde en forbindelse med AKDM :)
 

DeletedUser

Guest
Teknisk sett ja, stammen skiftet bare navn... men alle medlemmer gikk da ut av stammen, og nye kom inn... dermed er vi ikke gamle AKDM, siden bare noen få av oss hadde en forbindelse med AKDM :)

Fint, da e vi enig :)
 

DeletedUser

Guest
zelesar;70402[B skrev:
13 VoN![/B] - Ingen erfaring med dem, men kan vel fungere noenlunde?

De har herved sluttet å fungere ettersom jeg slakter hver og en av deres adelsmenn mot mine byer :D
 

DeletedUser

Guest
IB: "the summer summer is coming"nye tider nå:p
FKR: er ganske erfarene
BOL: bevis at dere er brødre og få ut fingeren og hjelp til!
TNR: har vel en del bra spillere.
BOL-D: ok:)
IBB: patetisk: cool:
Core: Dere har vært her i alle herens år..la noen nye få komme!
LF-D: dem kom, dem så, dem vant! fantisk jobb mot tactic og alle dem!
WC: dem er vel en slags ny fenix ...
H.V.E: lykke til! gjør det fort..som og dra av hår på ryggen XD
CoN : lykke til! ta dem vikingene:)
Frykt: dere blir ikke her lenge
WR: ganske nye på topp tror jeg.
~TEOD~ : gammelt nytt.
TWR: takk og farvel!
VoN!: nordens frykt, nooot!
TIR: lykke til videre dere vil komme langt
Born: kult navn XD
Odin: dere kan ikke gjemme dere lenger!
TAO-D: kjempa seg godt oppover! good luckXD
 
Topp