Stammer topp 20 - meninger

dettsh

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Logoen din ser forøvrig ut som en bulldog som prøver å knulle en trestubbe..

sant.. det var for å terge ^^
 

Sosser

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
sosser
Poeng: 18.763
Rank: 1537
Motstandere Bekjempet: 91.785 (2179.)
Stamme: FoX


Jeg måtte bare se hvem som kommenterte.. ^^

Dah...

Ikke mobb :p

Jeg er i det minste ikke i krig med alle de beste stammene (untatt core) i verden 1 :cool:
 

Furukrona

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
6 IBB - Gamle AKDM. Synd de merga med IB. Men de hadde vel to muligheter? Merge eller bli spist.
!

Jeg måtte bare komentere denna...

IBB er ikke gamle AKDM... hele ledelsen untatt meg gikk over til IB jo... vi er en helt ny stamme, og har rekruttert helt nye spillere... :rolleyes:
 

misskathy

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Jeg måtte bare komentere denna...

IBB er ikke gamle AKDM... hele ledelsen untatt meg gikk over til IB jo... vi er en helt ny stamme, og har rekruttert helt nye spillere... :rolleyes:

Hele ledelsen er vel ikke hele AKDM?:rolleyes: Man finner en del AKDM og IB spillere i IBB, så andres oppfatning er nok atte IBB er gamle AKDM, mens noen av dem fikk komme inn i IB :)
 

Furukrona

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Hele ledelsen er vel ikke hele AKDM?:rolleyes: Man finner en del AKDM og IB spillere i IBB, så andres oppfatning er nok atte IBB er gamle AKDM, mens noen av dem fikk komme inn i IB :)

For og være ærlig, så tror jeg det bare er sånn 5-10 spillere som stammer fra AKDM, som er med i IBB... resten ble enten med over til IB, skiftet stamme, eller sluttet med spillet. :)
 

DeletedUser

Guest
For og være ærlig, så tror jeg det bare er sånn 5-10 spillere som stammer fra AKDM, som er med i IBB... resten ble enten med over til IB, skiftet stamme, eller sluttet med spillet. :)

Kanskje fordi dem er lei av og fryse?
 
Topp