Stammer topp 20-meninger

Status
Stengt for ytterligere svar.

DeletedUser

Guest
Gjelder bare andre det vettu forsknings. Hvis det gjelder dem selv så er det en mening bak det hele... Eller noe :rolleyes:
 
Reaksjonspoeng
3
fra hvem? rapport hadde vært fint.

1.
Du vet like godt som meg at Elite ikke har ren samvittighet når det gjelder angrep som det der.

2.
Jeg har for øyeblikket dessverre ikke tilgang til torres sine rapporter, men jeg vil komme tilbake med mer info så snart jeg får tilgang til min tidligere fiendes konto.
 

CreAtive

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
1.
Du vet like godt som meg at Elite ikke har ren samvittighet når det gjelder angrep som det der.

2.
Jeg har for øyeblikket dessverre ikke tilgang til torres sine rapporter, men jeg vil komme tilbake med mer info så snart jeg får tilgang til min tidligere fiendes konto.

yeye. Yamato er vel ikke perfekte dem heller. Ihvertfall ikke etter det jeg har sett. Men serr Yamato. Se å få oppdatert profilen deres! ;)
 

DeletedUser

Guest
1.
Du vet like godt som meg at Elite ikke har ren samvittighet når det gjelder angrep som det der.

2.
Jeg har for øyeblikket dessverre ikke tilgang til torres sine rapporter, men jeg vil komme tilbake med mer info så snart jeg får tilgang til min tidligere fiendes konto.

Jeg tror du har fått feil informasjon :rolleyes:
Det er ikke en fra Elite som sendte det :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
1.
Du vet like godt som meg at Elite ikke har ren samvittighet når det gjelder angrep som det der.

2.
Jeg har for øyeblikket dessverre ikke tilgang til torres sine rapporter, men jeg vil komme tilbake med mer info så snart jeg får tilgang til min tidligere fiendes konto.

så det er bare noe du sier altså.....
send meg nick/rapportlink på pm da du får den.. hvis den finnes.
 
Reaksjonspoeng
3
yeye. Yamato er vel ikke perfekte dem heller. Ihvertfall ikke etter det jeg har sett. Men serr Yamato. Se å få oppdatert profilen deres! ;)

Jeg er det man kaller Anti-yamatoisk.;) så jeg forsvarer ikke Yamato hvis det er det du er redd for.

Jeg bare forsvarer alle stammenes rett til å ha en eller to noober i stammen og fortsatt være en kandidat for topp 5.

Og rapporter om dårlige angrep beviser ingenting når det gjelder om en spiller er noob eller ikke. det er tusen unnskyldninger for å sende dårlige angrep, og allee av dem er nevnt av de såkalte halv-proene på forumet her(jeg nevner Hansemann, Guitarfreak, Arcon...)

Og oddi:

Det er nok du som misforsto meg litt. Jeg sier bare at Elite ikke skal være så høy på pæren når det gjelder sånne angrep. Alle stammer har noobs og alle pros gjør feil.

Rapporter snakker ikke sant før det er 100 av dem.:cool:

EDIT: Djises woia...Du vet like så godt som meg at alle stammer sender sånne angrep en gang i blant!
Må jeg stave det for deg...
 
Reaksjonspoeng
3
Jeg har nok uttrykt meg litt uklart.

Jeg prøver verkenå forsvare eler ødelegge for noen stammer her, men jeg prøver å få folk til å innse at ingen stammer er perfekte.

Men forøvrig gidder jeg ikke være med på denne kverluringen mer, så hvis jeg fortsatt ikke har forklart meg bra nok får du ta kontakt med noen andre og spørre om de forsto meg.
 

DeletedUser

Guest
Forstår deg godt jeg.
Men når man sier slik er det greit å ha bevis.
Kan like så godt si at du sendte 1000sverd og 10 adels i angrep på meg på forumet da.
Jeg er ikke høy på pæra, jeg vil se hvem som angrep og ta tak i dette.
 

Jazcan

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
67

rapport 1: beviser at [TL] kan forsvare =)
rapport 2: beviser at [TL] kan angripe 1 som har sluttet =) eller ihvertfall var inaktiv på den tiden (usikker hvor team norge står nå).

derimot når jeg postet linken jeg postet, var det pga jeg syns det var uhyrlig morsomt å se en "elite" stamme på 19 medlemmer har slike medlemmer.

Jeg bare synes du ikke burde mene at du "pwnr" Elite før dere ihvertfall har dobbelt så mange noblements som Elite (altså [TL] vs Elite noblings)

Men jeg ser stadigt ikke hva du prøver å bevise i dine rapporter :(
Please enlighten me:eek:

~Jazcan~
 

DeletedUser

Guest
back2topic.gif
 

DeletedUser

Guest

Du har tagit kanske 50 övergivna byar... Detta är första gången Grötarn spelar det här spelet. Du har spelat det i flera år och "Är bäst på speed".
Du har 21(?) miljoner på en tysk värld.
Att du ens förlorar en by mot honom är pinsamt, Det är rent utav pinsamt.

Vad du än säger t ex att du sover, var på skolan, han har mer poäng än dig, inte orkade bry dig så är det pinsamt. Ingen idé vad du än säger, Du ska fan inte förlora en by mot honom.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp