Stammer?

DeletedUser

Guest
Nei, jeg tenkte å hacke v3 og gjøre slik at alle med stammer blir BANNET:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Good ide.... Hmm, kanskje alle som har mere poeng en deg også burde bli bannet? :rolleyes: Nei, det blir vel kjedelig å spille aleina..?
 

DeletedUser

Guest
Haha, skrev faktisk i på .net forumet at de burde lage offline TW, men tråden ble ikke godkjent :(
 

DeletedUser

Guest
haha.. haha.. haha..

ja.. veldig.. morsomt..

Nja, jeg er en litten "Game Maker".. Si ifra vis du vil ha et spill.. Jeg kan sikkert lagge noe, men ikke særlig mye.. xD

On Tipic: Er det ingen stammer eller?.. ;) Må jeg lagge en selv ^^ :D
 

DeletedUser

Guest
Jeg har da fått tilbud av et par stammer og har allerede en stamme så blir vel en verden med nesten bare pre-made stammer.
 

Drep-Haga

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Kommer an på om familiestammene fungerer bra.
Og enkelte premades funker jo, selv om mangen ikke blir like suksessfulle..
 

DeletedUser

Guest
Jeg har da fått tilbud av et par stammer og har allerede en stamme så blir vel en verden med nesten bare pre-made stammer.

De fleste kommer nok til å faile/merge eller noe annet, at verden 3 skal bli dominert av selvutnevnte leet pros er usannsynlig. Håper jeg.
 

DeletedUser

Guest
Kommer vel helt an på hvilke medlemmer en slik pre-made stamme har.
Er det 20 utvalgte som kommer godt overens, skal du ikke se bort ifra at en slik stamme kan hevde seg høyt oppe.
 

DeletedUser

Guest
Det tviler jeg ikke på i det hele tatt,men om det er så mange pre-made stammer som det virker som med tanke på at "alle" har fått invitasjon så blir det nok ikke så mange av disse.
 

DeletedUser

Guest
Det tviler jeg ikke på i det hele tatt,men om det er så mange pre-made stammer som det virker som med tanke på at "alle" har fått invitasjon så blir det nok ikke så mange av disse.

Det kan jeg være enig i. Kan vel tippe på en ca. 10-15 pre-made stammer.. Sikkert en del andre som jeg ikke har hørt om, så det blir nok noen som går under :p
 

DeletedUser

Guest
Jeg vet om mange premade stammer foreløpig, der jeg vet om ledere og opphav...

Regner med det er flere...
 

dr.yes

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
har allerede klart å booke meg 3-4 stammer (a)
men det er en klar vinner her:D
 
Topp