Stammesøker

DeletedUser

Guest
Noen som er interessert i mine tjenester? Doktorgrad i å lage kvalme;)

Send meg en PM her på forum.
 

DeletedUser

Guest
Skulle ikkje du kun spele v4 for å lage kvalme? :eek:

well well
 

DeletedUser

Guest
Jeg lager masse kvalme, det kan jeg forsikre deg om. Nå forsøpler jeg jo forumet:D
 

DeletedUser

Guest
Vil ha deg på laget, men har nok ikke noen ledelse i stammen^^
 

DeletedUser

Guest
[spoil]Shaman bare fordi du ikke kom inn i TPN så trenger du ikke å ty til slike drastiske tiltak som dette! :p

*Tenke, tenke*
Åja, det var det. Det pleier vanligvis å fungere motsatt, at en spiller søker til en stamme ikke at stammer må søke "til" en spiller! :eek: Men nå er vel dette unntaket som bekrefter regelen da eller? :rolleyes:

Men venter fremdeles på å se den forsøplingen av forumet som du snakket om tidligere i tråden! ;)[/spoil]

Innlegget er sensurert, vel lagt inn i en spoiler da! :p
 
Sist redigert av en moderator:
Reaksjonspoeng
1
Sist endret av Arnold Layne : I dag kl 11:56. Årsak: Shaman sa "Hysj"! Da "hysjer" man!
Nyskjerrig gitt.

Synes OUTLAW passer godt til deg jeg :)
 

DeletedUser

Guest
Sist endret av Arnold Layne : I dag kl 11:56. Årsak: Shaman sa "Hysj"! Da "hysjer" man!
Nyskjerrig gitt.

Synes OUTLAW passer godt til deg jeg :)

Hmm, tok ikke helt den! Mener du at jeg er nysgjerrig? :rolleyes:
Eller hva betyr "nyskjerrig" egentlig? Tok det først for "nysgjerrig" men er jo mulig det er et ord jeg ikke vet hva er! :eek:

Og hvorfor bli med i Outlaw når jeg har TPN!? :confused:



Edit: Så at det er mulig å skrive "nysgjerrig" med "k" også, hehe. Kan ikke huske å ha sett det skrevet slik tidligere!
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest

Hmm, da må du ha mye nyere teknologi i din by enn hva jeg har i min! Har du en form for kamuflasje eller noe slikt? Eller kansje du har gjemt hele byen din under bakken og i hemmlighet egentlig har en ork-farm og ikke en "by"!? :rolleyes: Da vil jeg si at du kommer til å bli voldsomt skummel etterhvert! :eek:
 

DeletedUser

Guest
jepp

Jepp, plutselig kommer han opp med en svær Arme å knuser oss alle... :eek:
Og gjør oss grusom kvalm! :p
 

DeletedUser

Guest
Jepp, plutselig kommer han opp med en svær Arme å knuser oss alle... :eek:
Og gjør oss grusom kvalm! :p

Men spiller jo liten rolle for deg da! Er ikke akkurat slik at han kan klare å sende arméen sin på deg, for "hvem" skal han si at de skal angripe!? :confused:
Så tror kansje du blir ei hard nøtt å knekke! :eek:
 

DeletedUser

Guest
hihi

Men spiller jo liten rolle for deg da! Er ikke akkurat slik at han kan klare å sende arméen sin på deg, for "hvem" skal han si at de skal angripe!? :confused:
Så tror kansje du blir ei hard nøtt å knekke! :eek:

Du tenker bra du! ^^
"take down the Unnamed"

"who?" :cool:

Men ikke gå off topic nå! ^^

Shaman Matozan, få med deg den kamuflerte Orce horden din å flyt deg til ett kontinent deg til K55! :rolleyes: :) :)
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Nå Shaman, funnet deg en stamme som våger å ta deg inn? Eller vandrer du fremdels kun omkring i de uttørka byene som ligger rundt deg? :p
 
Topp