Videresendt, Inno Start oppdrag og forbedrelser der.

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
I start oppdragene får du lite hjelp til null hjelp. Og når du restarter ,mister du disse oppdragene. Dette mener eg e feil. Når man restarter trenger man bare mer disse oppdragene.

Det jeg vil fram til her er at jeg mener at start oppdragene bør begynne på nytt når man restarter.

Jeg mener også at det bør bli oppdrag som er mer utfyllende og som er mer nyttig for folk og lære. F.eks kan et oppdrag være og greie og nå et troppe antall på 5000 i gård. Vet er en på 2000 idag men er for lite. Er også mye annet som kan bli bedre der.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Synes kanskje du bør komme med mer spesifikke forslag til forbedringer, istedet for å nesten bare peke på hva som er feil. Dog er du inne på noe.
 

Skurre

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
228
Not sure if Tribal Wars or Quest Wars (wasntme)

(ikke sikker på om det er Stammekrig eller Oppdragkrig)
 

Skurre

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
228
Sliter du med at det er for få quests i starten? Fra LK til adels er det så og si ingen. Om du følger oppdragene kommer du aldri godt på en startup, men det hadde vert kjekt om man kunne fått til en quest-sti som får folk til å farme :) 5k av hver ress med spesielle krav. Antall lk, hvor mye ranet o.l. Om du tar ressquestene etter at du har tatt feltene til 4-3-3, lammer du bare egen vekst, i forhold til de som ikke gjør det ;)
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
Sliter du med at det er for få quests i starten? Fra LK til adels er det så og si ingen. Om du følger oppdragene kommer du aldri godt på en startup, men det hadde vert kjekt om man kunne fått til en quest-sti som får folk til å farme :) 5k av hver ress med spesielle krav. Antall lk, hvor mye ranet o.l. Om du tar ressquestene etter at du har tatt feltene til 4-3-3, lammer du bare egen vekst, i forhold til de som ikke gjør det ;)

SLiter ikke med for få quest nei. Men mener når man restarter kan disse questne være en fin liten boost ;)
 

Skurre

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
228
Restarter du via innstillinger får du nye quest, blir byen din tatt/ du blir adlet ned, og du trykker restart der, får du ikke nye quests.
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
Restarter du via innstillinger får du nye quest, blir byen din tatt/ du blir adlet ned, og du trykker restart der, får du ikke nye quests.

Ok aldri restarta via innstilinger så vet ikke ka som er der. Men man burde få dem når man blir adlet også ^^
 

Dakapo

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
392
Den første delen er grei nok, men den andre delen er litt verre. Det hadde vært greit om jeg kunne få noen konkrete forslag til forbedringer.

Oppdrag som går på å farme er greit nok. Samme med høyere antall tropper i gårdsplass.

Ingenting annet?
 
Topp