Statestikk over krigen

DeletedUser

Guest
Side 1:
Stammer: , H.F.O, BOL
Side 2:
Stammer: , IB, HVIB

Timeframe: For alltid

Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 6,462
Side 2: 5,560
Forskjell: 902

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 60,542,896
Side 2: 52,012,244
Forskjell: 8,530,652

chart




Side 1:
Stammer: , H.F.O, BOL
Side 2:
Stammer: , IB, HVIB

Timeframe: Siste måned

Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 611
Side 2: 231
Forskjell: 380

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 5,623,145
Side 2: 2,111,434
Forskjell: 3,511,711

chart





Stats svinger alltid , en periode så gjør IB det middels bra og en annen så gjør BOL/HFO det kjempe bra:) Eg tror dere vil få større problem med å få gode stats fremover p.g.a at BuRn er borte, dere tjente veldig mye på alt som skjedde rundt den stammen. RNG gjør det også bedre og bedre selv om de enda mister mer byen en de tar av IB/HVIB, men de er på rett vei!!!
 

DeletedUser

Guest
"RNG gjør det også bedre og bedre selv om de enda mister mer byen en de tar av IB/HVIB, men de er på rett vei!!!"

Tror du har røyka eller no jeg Bgm..
Skjekk statsen en gang til.

Side 1:
Stammer: , RNG
Side 2:
Stammer: , IB, HVIB

Timeframe: Siste 24 timer

Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 17
Side 2: 1
Forskjell: 16

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 165,592
Side 2: 9,479
Forskjell: 156,113

chart
 

DeletedUser

Guest
Side 1:
Stammer: , RNG
Side 2:
Stammer: , IB, HVIB

Timeframe: Forrige uke

Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 104
Side 2: 21
Forskjell: 83

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 1,004,066
Side 2: 194,698
Forskjell: 809,368

chart
 

DeletedUser

Guest
her har dere noe produktivt:

Side 1:
Stammer: , IB, HVIB, viking, VK-A
Side 2:
Stammer: , BOL, V-BOL, RNG, RNGA, H.F.O, S.F.O

Timeframe: For alltid

Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 15,632
Side 2: 14,553
Forskjell: 1,079

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 143,910,892
Side 2: 133,637,317
Forskjell: 10,273,575

chart


og

Side 1:
Stammer: , IB, HVIB, viking, VK-A
Side 2:
Stammer: , BOL, V-BOL, RNG, RNGA, H.F.O, S.F.O

Timeframe: Siste 3 månedene

Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 2,433
Side 2: 1,500
Forskjell: 933

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 22,530,871
Side 2: 13,601,636
Forskjell: 8,929,235

chart

nå må du arishmael for all del ikke glemme stammen IBB som ble totalt knust av TNR i sin tid og IB mistet MANGE milioner på den tiden som ikke vises på stats idag! ;) så tror nokk IB har hatt mere tap enn det vises!:D
 

DeletedUser

Guest
de poengene vises ikke fordi stammen ikke finnes!:p

Ja de finnes ikke fordi at de ble knust som TK sa, å siden de ikek finnes så stemmer heller ikke din "for alltdi" stats heller siden mange millioner mangler!
Å de millionene setter den statsen rett på hue om de hadde hvert der:p
 

DeletedUser

Guest
om jeg husker rett så............. dro de fleste IBB spillere til viking,IB eller HVIB:rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes: :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
var nokk ikke det..
IBB spillerne ble tatt en etter en de og etter hvert som linjen ble tynnere og tynnere så ble det flere kontoer på slett og enda flere ned adlet :eek:
det var ingen som fikk over og overlevde fra nord område som jeg noen gang har hørt om. endte opp med å bli knust og slett:D
 

DeletedUser

Guest
nei, men det er i nordområdet det-.- ingen som tenker på det giga clusteret som IB/HVIB har?
 

rc jr.

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
var nokk ikke det..
IBB spillerne ble tatt en etter en de og etter hvert som linjen ble tynnere og tynnere så ble det flere kontoer på slett og enda flere ned adlet :eek:
det var ingen som fikk over og overlevde fra nord område som jeg noen gang har hørt om. endte opp med å bli knust og slett:D

ser jeg har litt og leve opp til da :p
 

DeletedUser

Guest
nei, men det er i nordområdet det-.- ingen som tenker på det giga clusteret som IB/HVIB har?

men det var jo snakk om de poenge sm statsen din ikke viste, og det angikk den stammen i nord som ble slette ;) derfor nevner jeg nord siden..
derfor vil ikke denne statsen "for alltid" være helt riktig for BOL og RNG sin side!:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Har nå sett litt på statistikken over krigen vi har hatt med både RNG, BOL og H.F.O i stammekriger. De har nå vart i 74 dager. Og må si at jeg ikke ser hvorfor H.F.O skryter så mye av statistikken sin. De gjør jo lite alene. De må gå sammen med BOL for å klare å utrette noe. Hurra for statistikk! :D
 

DeletedUser

Guest
de som er fra IBB tiden nå er folk som har startet opp igjen :)
 

-TK-

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
250
Har nå sett litt på statistikken over krigen vi har hatt med både RNG, BOL og H.F.O i stammekriger. De har nå vart i 74 dager. Og må si at jeg ikke ser hvorfor H.F.O skryter så mye av statistikken sin. De gjør jo lite alene. De må gå sammen med BOL for å klare å utrette noe. Hurra for statistikk! :D

Skjønner ikke hva du klager over, dette er et spill, der samarbeid og aktivitet og noe skills er nøkkelen til seier, og at vi samarbeider er jo bare bra?
 

DeletedUser

Guest
Skjønner ikke hva du klager over, dette er et spill, der samarbeid og aktivitet og noe skills er nøkkelen til seier, og at vi samarbeider er jo bare bra?

Joda joda, men dere skryter jo som om dere har fått til noe fantastisk :)
Vil si dere er overvurderte. Dere blir nødt til å bevise det motsatte.

Nå blir det en fin helg der vi skal få snudd statistikken! ;)
Currahee!
 

DeletedUser

Guest
hehe, må ikke tro at jeg er overrasket over å høre det :)
men dere kan ikke bare ta igjen på en front når dere taper i de fleste fronter:(
 

Hakkespetten

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
32
hehe, må ikke tro at jeg er overrasket over å høre det :)
men dere kan ikke bare ta igjen på en front når dere taper i de fleste fronter:(

Taper? Jaggu på tide at dere begynner og hente inn igjen noen fronter nå.. RNG har blitt kutta sykt ned siden litt før jul f.eks. Med tanken på alle poengene som gikk tapt der så ligger nok IB soleklart i ledelsen. Og ja, da tenker jeg spesielt på BuRn hendingen da den KUNNE vært forhindret. Det vises kanskje ikke til på statestikk, men gråbyhavet er der, og dem poengene tilhørte RNG en gang i tiden.

Har en følelse av at jeg blir en skyteskive nå, men det gir jeg en blank "femtiøring" i (fornøyd mr moderator? eller infraction denne gangen også?)

Joda joda, men dere skryter jo som om dere har fått til noe fantastisk
 

DeletedUser

Guest
Nå har ikke BOL hatt store tap i fronter og problemer med grått så der er det ingen unnskyldning, de kjører over dere vist nokk!
RNG har mest grå hav enn noen andre stammer i verden og slik har det alltid hvert og kommer alltid til å være.
at IB hadde et så stor skjanse til å ta RNG på senga og ikke utnytte den bedre, var en ting, men at de på samme tid heller ikke greide å holde på det de hadde adlet er også en ting som kan tyde på tynne og slakke fronter som bare venter på å bli nuket og adlet..RNG hadde null konsentrasjon mot IB å muligheten var uendelige. de fikk tatt en hel masse men kunna hatt så mye mere.
men greier de å snu på det? ta tilbake igjen det de nå taper? tviler men skal ikke si det for sikkert:rolleyes:
 
Topp