Statestikker - Ib,Core,TWR Fam og BOL fam vs. Fenix, SFF og RoEm fam.

jannas666

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
HLN : Kemp e litt opphengt i OR rankingå si, men udenom det å någen av kamikaze utsagnå hans her på forumet e han nok en skikkelig ok kar :D


Kemp syns at det er OR rankinga så styrer hvem som får skrive på forum, OR rankinga er alså en nødvendighet for å få lov til å poste..lavere OR jo mindre har man å si..

:D

dele jo ikkje heilt denne meininga,men men..mye forskjellige folk her..å mye ego..
 

DeletedUser

Guest
Ehhhh det gjorde vi IKKE...
Kan du henvise til en post eller noe?
Da jeg ledet stammen sammen med min venn Team Norge, og ingen av oss har sendt noe som ligner på det du i det hele tatt har gått ut med, vil jeg gjerne se noe bevis på det?

Synes dere at dere er så kule at dere bare går utifra at vi søker hos dere eller?
Det var jo bare LITT overlegent da :D

Man, dere spurte for sånn drittlengesiden.. Gidder ikke finne den posten.. Var mens dere enda het noe med roem.
 

DeletedUser

Guest
Kemp syns at det er OR rankinga så styrer hvem som får skrive på forum, OR rankinga er alså en nødvendighet for å få lov til å poste..lavere OR jo mindre har man å si..

Da kan vel du egentlig bare holde kjeft, da..? :p
 

Drekkakar

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Ehhhh det gjorde vi IKKE...
Kan du henvise til en post eller noe?
Da jeg ledet stammen sammen med min venn Team Norge, og ingen av oss har sendt noe som ligner på det du i det hele tatt har gått ut med, vil jeg gjerne se noe bevis på det?

Synes dere at dere er så kule at dere bare går utifra at vi søker hos dere eller?
Det var jo bare LITT overlegent da :D

Dere søkte om å bli en akademistamme av IB også.
 

DeletedUser

Guest
High Lord Nerevar på 09.08. kl 16:16 Sitat Her vil jeg komme med viktige meldinger og ordre.
High Lord Nerevar I dag kl 15:39 Sitat Nå drar jeg tilbake til BOL-E. Hade bra alle sammen, og lykke til.


Sånn gikk det me det forsøket.....

Hmm, kor lenge varte det korthuset........

Hahaha, for en klovn....:D
 

DeletedUser

Guest
High Lord Nerevar på 09.08. kl 16:16 Sitat Her vil jeg komme med viktige meldinger og ordre.
High Lord Nerevar I dag kl 15:39 Sitat Nå drar jeg tilbake til BOL-E. Hade bra alle sammen, og lykke til.


Sånn gikk det me det forsøket.....

Hmm, kor lenge varte det korthuset........

Hahaha, for en klovn....:D

Ettersom medlemene viste seg for inaktive bestemte jeg, glitter og spookie oss for å invitere noen medlemer til bol, og drite i resten. Kemp, du er en superidiot, og det er rart at du har holdt så lenge på V1.
 

DeletedUser

Guest
Haha,,, tenk å få hørra at en e superidiot fra klovnen sjøl...:cool:
Du snakke stort lille gutt, bevise jo her at du isje klare å leda en stamme engång, prøv heller å se di begrensning lille gutt, konsentrer deg om litt poeng å sånn å la di store gutta driva å kriga....:D

Du møte jo deg sjøl idørå lenge før du faktisk får hånda di på dørhåndtaket....

Ka bler det neste fra his higness lord of the rings... to be continued :eek:

Ps! isje rart di blei inaktive, tenk å måtta hørra på alt du klare å få ut av deg....
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Haha,,, tenk å få hørra at en e superidiot fra klovnen sjøl...:cool:
Du snakke stort lille gutt, bevise jo her at du isje klare å leda en stamme engång, prøv heller å se di begrensning lille gutt, konsentrer deg om litt poeng å sånn å la di store gutta driva å kriga....:D

Du møte jo deg sjøl idørå lenge før du faktisk får hånda di på dørhåndtaket....

Ka bler det neste fra his higness lord of the rings... to be continued :eek:

Ps! isje rart di blei inaktive, tenk å måtta hørra på alt du klare å få ut av deg....

-For å la de store gutta noble deg:)
 

phenix

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
24
Vi har ikke bestemt å drite i medlemmene, jeg har fått inn noen få i BOL, og jeg blir for å sørge for at alle finner seg nye stammer.
 

DeletedUser

Guest
Haha,,, tenk å få hørra at en e superidiot fra klovnen sjøl...:cool:
Du snakke stort lille gutt, bevise jo her at du isje klare å leda en stamme engång, prøv heller å se di begrensning lille gutt, konsentrer deg om litt poeng å sånn å la di store gutta driva å kriga....:D

Du møte jo deg sjøl idørå lenge før du faktisk får hånda di på dørhåndtaket....

Ka bler det neste fra his higness lord of the rings... to be continued :eek:

Ps! isje rart di blei inaktive, tenk å måtta hørra på alt du klare å få ut av deg....

Så latterlig. Du er patetisk. Jeg har vært med på å lede A7x i noen uker nå, og stammen gikk fra 23 plass til 17. Jeg kicket alle poenghorene og alle de som var innaktive. Til slutt måtte jeg nesten kicke hele stammen pga innaktivitet. Da foreslo jeg en annen løsning. En løsning som flere langt større ledere en deg sa seg enige i. Hvis det er å være en klovn så er jeg faen meg det.
 

DeletedUser

Guest
Spot on Fuzzball ...;)

Nei du har så mye hjertevarme å omsorg for folka dine at det grenser faktiskt til vanvidd phenix...

Haha, du burde jo sparket deg sjøl lorden, ka har du utretta ligsom,,, å jo det sa du jo i ein tidligere post her, please isje gjenta det.....
 

DeletedUser

Guest
A7x er ferdig ........

Så nå ska an te bol, så ska di krangla om kem så ska ta den siste byen min :D
 
Topp