statestikker

DeletedUser

Guest
Starter en tråd der vi kan følge med en uhøytidlig statestikker sett så langt i V5.
Jada, jeg er klar over at dette ikke sier så mye om styrke i stammen, heller hva
motstand de forskjellige stammene har møtt så langt i denne V.
Så ikke ta den så syyyyykt høytidlig O.k?
Den er nå hva den er så langt i spillet.

1. L-13 har 1387 byer (+1229-158) i % blir det 89% vunnet og 11% tapte byer.

Delt 2. -NB- har 973 byer (+869-104) i % blir det 88% vunnet og 12% tapte byer.

Delt 2. C K har 84 (+75-9) i % blir det 88% vunnet og 12% tapte byer.

Delt 2. LVK har 306 (+274-32) i % blir det 88% vunnet og 12% tapte byer.

5. BERM har 414 (+361-53) i % blir det 85% vunnet og 15% tapte byer.

Delt 6. PREY har 343 (+286-57) i % blir det 80% vunnet og 20% tapte byer.

Delt 6. PMS har 985 byer (+819-166) i % blir det 80% vunnet og 20% tapte byer.

8. SUN har 966 byer (+793-173) i % blir det 78% vunnet og 22% tapte byer.

9. E=mc² har 433 (+346-87) i % blir det 75% vunnet og 25% tapte byer.

10. CN har 560 (+431-129) i % blir det 70% vunnet og 30% tapte byer.


Stopper her, sikkert stammer under som har "fine" tall, de får heller bli fornærmet:)

Mvh
Karten67
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
men hva blir statsene viss vi bare tar røde byer tror du?:) da tror eg de blir helt forandret;)
 

DeletedUser

Guest
ELLER, så kan det være at mange av de andre satser på røde byer mens de på gråde og røde? Viss de statsene skal være skikkelige, syntes eg du skal ta vekk alle gråbyer som er tatt og;)
 

DeletedUser

Guest
hmmm

men hva blir statsene viss vi bare tar røde byer tror du?:) da tror eg de blir helt forandret;)

Alle stammer tar gråbyer, inklusive din egen.
Igjen er du offtopic sindick.

Skulle en ha regnet på noe slikt hadde det tatt minst 1 døgn:(

Og husk les overskriften til tråden!!!
 

brann2006

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
I mine øyne så lyger slike statestikker en god del ettersom de langt derifra tar til betraktning alle faktorene som teller her, men hey, greit med noen propagandiske tall :)
 

DeletedUser

Guest
Hmmm

I mine øyne så lyger slike statestikker en god del ettersom de langt derifra tar til betraktning alle faktorene som teller her, men hey, greit med noen propagandiske tall :)

Som sakt så var jeg såvitt innom noen av disse faktorene i åpning`s tråden.

Hehe får allerede nå PMèr på "hvordan går du frem når du skal regne % regning?:)

Lærer ikke ungdommen dette på skolen lengre?......sjokkert
 

DeletedUser

Guest
finnes mange måter, men ja det ville tatt lengre tid, og ja vi tar og noen gråbyer iblandt, og det er noe ALLE stammer gjør. Mitt poeng var at viss vi skal finne ut ka % er, så burde vi ta alle røde byer som er tatt og deler dem på hvor mange byer vi har muste.


Håper du forstår hva eg mener:)
 

DeletedUser

Guest
Hmmm

Ja, skulle en vært pinlig nøyaktig, så hadde det vært den rette måten å gå frem ja.
Men som jeg skrev ville dette tatt minst 1 døgn å finne ut av, men selv da
ville ikke statestikken vært perfekt.....men bedre.

Ingen vil tilbringe 1 døgn av sommerferien sin til å finne ut noe slikt.
Men gir du meg lønna mi som er offshore betaling.....skal jeg vurdere det:)hehe
 

DeletedUser

Guest
Hmmmm

Nåja, det er vel heller det at de ikke har møtt veggen enda. L-13 har bare skrapa av litt maling så langt tror jeg!

Det var nå en mildt sakt "drøy" påstand, har du sjekket ODAèn og ODDèn til L-13 som kan backe
opp en slik håpløs påstand.....du har ikke det nei......hehe
Mildt sakt på "blåbær plukking" her ruzux
 

DeletedUser

Guest
Karten67, OD betyr vel egentlig ingenting.. Det at de har god ODA og ODD kan bety at de rett og slett har møtt veggen og ikke kommer noe sted. Andre grunner til at ODA'en deres kan øke er fordi spillere rett og slett bare sletter kontoen sin eller logger ikke inn på den lengre.. Da vil troppene bli stående i byene og L-13 blir nødt til å renske byene sine selv.
 

DeletedUser

Guest
Hmmmm

Karten67, OD betyr vel egentlig ingenting.. Det at de har god ODA og ODD kan bety at de rett og slett har møtt veggen og ikke kommer noe sted. Andre grunner til at ODA'en deres kan øke er fordi spillere rett og slett bare sletter kontoen sin eller logger ikke inn på den lengre.. Da vil troppene bli stående i byene og L-13 blir nødt til å renske byene sine selv.

Njjjjaaa...nei, dette fenomenet kan du ikke bare si at L-13 har?.....så overall vil dette ha gjevnet
seg ut på de andre stammene også.....så dessverre ikke helt med deg der.
 

point taken.

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Akkurat det ville ikke vist igjen i denne statestikken, da bytter en jo bare poengene
og byene internt i stammen.

yes i know ;) men hele greia er vel at du har kopiert tallene fra twstats.. Og jeg veit det ikke vil gi NOE som helst utslap på prosenten, bare det at antall adlede og mista byer vil bli en tanke mindre ;)

Dessuten så var det blanda inn bittelitt ironi opplegg inni den setningen også iom at det ikke vil gi noe utslag ;)
 

DeletedUser

Guest
Men du ser fortsatt poenget mitt.

Ja, ser poenget ditt, men synes det blir helt feil å kun tilegne L-13 dette
fenomenet/problemet (og det var jo det du gjorde med innlegget ditt)....den ser vel du også?
 

DeletedUser

Guest
Mhm, men snakker på det punktet at L-13 er innelåst.. De ligger midt i, og den eneste måten å komme videre er å adle Større stammer som PMS, SUN, BERM eller PREY.. Og etter hva jeg har hørt er det vel egentlig bare PMS de har hatt lett motstand.
 
Topp