statestikker

DeletedUser

Guest
Dette er jo du kan finne selv ut av på TW-Stat....L-13 Vs SUN o.s.v. o.s.v o.s.v, så kan du komme tilbake til meg.......skal vi si det sånt?........jeg vet det jo, kanskje du kan opplyse meg med noe som jeg
ikke vet........skal vi si det sånt?
 

ruzux

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Karten67, det har blitt gitt bort mye gratis ODA pga lite aktivitet til enkelte . Statestikken din viser ikke hvem sine byer eks. L-13 tar.
Men at L-13 har fått mye "gratis" er det ingen tvil om! : )
 

DeletedUser

Guest
hmmm

Karten67, det har blitt gitt bort mye gratis ODA pga lite aktivitet til enkelte . Statestikken din viser ikke hvem sine byer eks. L-13 tar.
Men at L-13 har fått mye "gratis" er det ingen tvil om! : )

Igjen er er dette kun ett L-13 fenomen?
 

DeletedUser

Guest
Mhm, men snakker på det punktet at L-13 er innelåst.. De ligger midt i, og den eneste måten å komme videre er å adle Større stammer som PMS, SUN, BERM eller PREY.. Og etter hva jeg har hørt er det vel egentlig bare PMS de har hatt lett motstand.

Hva ble det til, skulle ikke du opplyse meg om noe?......eller fant du utav noe...å gav opp? hehehe
Elsker når folk forsnakker seg å kommer med uttalelser som faller på sin egen urimlighet:)
 

ruzux

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Nei, det er det sikkert ikke. Men jeg vil tro at det har vært grunnen til at L-13 har høy ODA, og særlig i sommer :)
 

DeletedUser

Guest
Hmmmm

Nei, det er det sikkert ikke. Men jeg vil tro at det har vært grunnen til at L-13 har høy ODA, og særlig i sommer :)

Så du ser en sammenheng med mye intern-adling = høy ODA i sommer.....eller tror
du den høye ODAèn kanskje kan komme av at L-13 nuker mange å i tillegg adler
byer sånt generelt?
 

ruzux

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
tror jeg har mistet sporet ^^ lenge siden jeg har skrevet på denne posten.
Send meg en PM , så tar vi d dær ;)
 
Topp