Still counting / Generealløs.. What??

Status
Stengt for ytterligere svar.

solono

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
68
Kan noen være vennlig å forklare denne mannen reglene. Han anklager oss for å ha fått teamet til å sjekke om han multiaccounter, og at det er vår skyld at han er utestengt.. Snakk om gluping.

Still counting feb. 16, 20:09
yo sendte dere ticket for ip sjekke og få generalløs altså meg kicket :p?

ingen viste jo at jeg hadde tilgang på fader kontoen i tog akademi da :p det er teit gjort og ikke lov og få folk sjekket sånn var faen ikke min konto en gang bare fikk passordet så ingen skulle få se at jeg satt konto vakt hos dere :p

håper dere taper krigen som om jeg igrunn bryr meg dere vinner jo uansett ingen ting på v21 haha

Still counting feb. 16, 20:10
ps. dere hadde aldri funnet meg om dere ikke hadde fått tw team på banen noooooooooooooobbbbbsssss

solono feb. 16, 20:21
Multiaccounting er jo ikke lov, så da har du jo brutt en av de grunnleggende reglene i spillet. Sier jo litt om deg som person...
Dessuten har vi ikke fått teamet på banen, men de har nok sjekket det selv pga spammingen av forumet osv..

Lavmål fikk nettopp en ny betydning. Still counting heter det nå.
 

Slumpi

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
181
Reaksjonen kan jo tyde på at den som sendte ticket traff jackpot? Ikke at jeg forstod alt som ble sagt, men irritasjonen var ganske tydelig.

Til andre som mener de har tegn eller bevis på at noen spiller multiaccount: Send ticket snarest. Luk ut juksemakerne! De har ikke noe i dette spillet å gjøre.
 

DeletedUser

Guest
Aktive kontoer: Ingen.
Tidligere kontoer: [Chippo1 - v1] [Gangsta twitch - v1] [merken - v10] [Triton - v13] [Luapix - v14] [Slumpi - v17] [JustDance - HP10] [Bohic - v15] [De tre musketerer - HP12][Bohic - v17, v16] [- Sun Tzu - - HP13]


multi konge med 10 forum brukere og tilgang på 10 forskjellige kontoer sikkert med 100 dualer aldri juksa du nei

Ehh.. virkelig?
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp