Stinesta - RE's TW-Queen

Kvænangen

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
135
Da "gutta" i RE fikk en melding fra meg ang. ett intervju objekt fra dem, så gav de det første intervjuet til RE's vakre "TW-Queen" - Stinesta.
Hun er en oppgående dame med god humør og er imøtekommende. Veldig hyggelig "pia". Selv om hun ikke ruger på toppen av noen av statistikkene eller noen lister, så er hun en sann TW-spiller med sjel.
Dette hadde hun og si:



Kan du fortelle om din TW historie så langt?
Jeg snublet innom v1 ved en tilfeldighet. Spilte ett halvt års tid, før jeg innså at det tok for lang tid. "Vil ha livet mitt tilbake" skrev jeg på forumet før jeg sluttet. Plutselig var jeg tilbake, denne gangen på V2.

Jeg startet i V3 første dagen det åpnet, passet veldig bra med en sykemelding på akkurat det tidspunktet.
Men noen bra start fikk jeg ikke, da det viste seg at jeg hadde en nabo som var større og sterkere (ikke minst ivrigere) enn meg. Ble fort adlet og måtte restarte.

Endte da opp litt lengre unna sentrum av V3 og havnet mellom spillere som ikke var like ivrige som de i midten. Her kunne jeg sakte og sikkert bygge mitt eget lille imperium. Var heldig og møtte noen personer på min vei som jeg fikk god kontakt med, når de senere valgte å slutte ga de sine byer til meg.

Dette gjorde at jeg bygde meg opp til å bli en relativt stor spiller uten at jeg har vært med i de helt store krigene.
Har vært innom en del småstammer i denne verden, men det var da jeg kom inn i {TVG} det ble fart i sakene.... Merging førte meg videre inn i stammeverden og til slutt i ILR?. Vi var en gruppe spillere som forlot denne stammen og dannet vår egen, RE, like over jul.

Jeg har hele tiden vært en veldig defensiv spiller, litt redd for å angripe andre - ikke minst de som er større enn meg. Men "gutta" i RE har fått meg på andre tanker, så jeg er langt mer aggressiv nå.


Hva er din spillstrategi / filosofi?
Jeg har hele tiden vært en "pysete" spiller, med veldig mye deff-styrker. Blir stadig tøffere i trynet og har gått over til stadig flere off. Innser at det er artigere å angripe enn å bli angrepet - så det blir stadig større mengder off-tropper.


Hvor mye tid bruker du daglig på TW, og hvordan holder du motivasjonen oppe?
Logger på alt fra 1 til 15-20 ganger pr dag, og motivasjonen er helt klart de bekjentskaper som er skapt både gjennom TW og andre fora hvor "den samme gjengen" treffes. Når man har blitt kjent med en gjeng- og bygd stamme sammen - er det veldig motiverende og se at vi kan sende 7-800 angrep sammen samtidig - som en følge av avtaler på vårt velfungerende forum.

Har hatt mine "down-perioder" og planlagt å slutte, men "gutta" i stammen finner alltid på noe som jeg bare "" være med på. Fantastisk gjeng som det ikke er mulig å forlate.

Har til og med blitt kjæreste med en av "gutta" i stammen (red: :eek: - Mye fart og spenning i RE leiren.), så bedre gjeng enn RE skal du lete lenge etter.


Hvis vi går litt nærmere inn på dette forholdet, vil du røpe for oss hvem den heldige er og hvordan dere fant hverandre?
Det startet i de dager da V3 var helt ny - og Superlangbein, en stammefrende fra V2 havnet like ved min by. Han tok kontakt og vi sendte hverandre pm i ett stadig høyere tempo. I starten handlet det mest om støtte og felles angrep. Etter hvert kom vi oss over på skype og chaten ble enda ivrigere, tw var ikke lengre favoritt-temaet.

Kamera ble slått på og det ble mer snakking enn tasting etter hvert...

Vi avtalte ett møte - og da var det gjort. Vi har nå kjent hverandre i over ett år, og snakker så vidt om å flytte sammen.

Så langt er det bare kontoene våre som har flyttet sammen, siden han er opptatt med utvikling av eget firma (badestamper) har han ikke like god tid til tw lengre. Men han har mitt passord og stikker ofte innom og kikker etter hvordan vi har det her i V3.

I påsken var vi forøvrig på vår første felles ferie, ett romantisk lite cruise på hurtigruten i ett fantastisk vær.


Hvilke spillere synes du er mest profilerte på v3 og hva du mener om dem?
Jeg har ingen formening om hvem som er profilert og ikke av spillerne på V3. Må innrømme at jeg helt sikkert kunne fulgt mye mer med på fellesforumet, men gleden i spillet for meg har vært kommunikasjon med nye venner og adle meg større i mitt nærområde.


Du skrev tidligere at dere brøt ut av ILR?. Hva var grunnen til at dere gjorde dette og laget en ny stamme?
Når TVG merget seg inn i IRL/ILR? alliansen, var vi en del spillere som reagerte på hvordan ting ble håndtert i de nye stammene. Det gikk alt for fort i svingene - og det skjedde mye som ikke var gjennomtenkt fra ledelsens side. Dette skapte stor frustrasjon, kanskje spesielt for oss "eldre" spillere over 25. Mye av gleden i spillet forsvant i denne perioden. Jeg hadde faktisk bestemt meg for å gi meg, da jeg ble kontaktet av stammefrender som ville danne en ny stamme. Overgangen til RE ble gjort i fredelige former og det hender vi har ett slags samarbeid med noen av spillerne i ILR?


Statistikken viser tydelig at dere i harde kamper med forskjellige stammer, og at nedgangen deres er stor. Trur du dette er slutten for RE, eller vil denne trenden snu seg til deres fordel?
Nei dette er absolutt ikke slutten - vi har et par spillere som har gitt seg og vi har valgt å ikke internadle alle byene. Det ville kostet mange AM som vi heller sparer til fienden. Vi burde kanskje kicket disse spillerne for å få statistikken til å se penere ut - men samtidig vil andre stammer tro vi er svakere enn virkeligheten når de ser disse tallene.

De siste ukene har vi pønsket på en liten plan som vi håper snart vil være synlig på statistikkene. Vi har sendt ut mange nukes og mottatt en del juling - men samtidig har vi altså noen ess i bakhånd som vi velger å holde skjult en stund til..


Hva er din rolle i RE?
RE har ingen stillinger. Alle medlemmene har alle rettigheter.
Avgjørelser ang nye søkere, invitasjoner, claiming, allianser etc. tar vi i plenum. Når vi er så få som vi er - går dette helt fint. En større stamme vil nok slite mer med vår form for demokrati. Selv er vi veldig fornøyd med denne løsningen - som egentlig var ett frustrert svar på frustrasjonen vi følte i ILR?


Hva mener du skiller stammene du har vært innom fra hverandre, og hvilken stamme(r) har fungert best?
Mange av stammene har herskesyke fjortisser som ledere. De elsker å styre og bestemme over andre. Det er nok også slik at disse stammene går under først. Ting er dårlig planlagt og det går litt over stokk og stein. Når jeg fant en gjeng voksne spillere, grep jeg fast i de og sørget for å komme i samme stamme. Da kan jeg spamme forumet med min egen humor, og slippe å telle til 1000 og leke 3 ords historier.
At jeg liker RE best av de stammene jeg har vært med i har nok de fleste allerede oppfattet. En gjeng herlige karer som holder ut min til tider tørre humor.


Hva tror du skiller RE fra andre stammer på v3?
Den største forskjellen på RE og de fleste andre stammer, er antall medlemmer. Vi er få spillere og ligger relativt tett. Det at vi ikke har noen leder, men avgjør ting i fellesskap er nok også noe spesielt.


Av de stammene på v3 du kjenner til, hva synes du om dem, og hva er deres svakheter og styrker trur du?
Jeg har brydd meg lite om de andre stammene. Men to stammer har det ikke vært mulig å overse - den ene er Yak som har en rekke store og erfarne spillere. De virker som en sammensveiset gjeng som elsker felles angrep. Vi i RE opplever stadig at de har samordnede angrep mot oss. Selv om vi har hatt en evig krig mot dem, har jeg veldig sans for flere av spillerne der. Jeg ønsker dem all lykke videre i spillet - men det hadde vært kjekt om de snart fant noen andre å angripe enn RE.... :)

Den andre stammen er POP som er en gjeng som er mest opptatt av internadling og gråbyadling. Jeg har hele tiden vært nabo med flere spillere i stammen, men det er først i dag faktisk at de har gjort noe forsøk på å angripe meg. Har liten sans for den stammen (og regner med at jeg må fokusere masse på forsvarstropper etter at de har lest dette intervjuet). Lederen i stammen wtorleif er størst i V3 - men ser du på statistikken hans har han ikke spesielt stor krigserfaring.


Må jeg bare få takke for at du tok deg tid og var så sporty å stille opp til intervju. Så er det noe du vil legge til, helt på slutten ?
Ja - det er en ting jeg gjerne vil få med....

Dette er ett spill. Og vi spiller det fordi det er gøy. Blir ofte oppgitt når jeg møter spillere som tror dette faktisk handler om liv og død og det virkelige liv.
Superlangbein var en gang kv for en stammefrende og skulle sende ett nuke til ett spesielt tidspunkt. Akkurat da fant selvfølgelig nettet hans ut at det skulle bryte sammen noe som gjorde at dette nuket ikke ble sendt. Makan til oppførsel og pm-terror han da ble utsatt for.

Det går an å oppføre seg, og det går faktisk an å ha en hyggelig tone med sine "fiender". Dette spillet kan være veldig sosialt - og det er masse å lære av andre spillere bare man tar seg tid til å kommunisere med dem.
 
Sist redigert:

Hans19179

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Bra intervju dette :)
(Både stine og kvænangen)
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Finfint intervju! Artig lesning det her ja.

Bra jobba av dere begge;)
 

DeletedUser

Guest
Kjempeflott intervju! ;)

Husker deg fra tiden i {TVG}. Selv om jeg ikke spilte spesielt mye på V3 så var dette en flott stamme å være del av, og være i blant annet sammen med deg. Flott at det har gått fint med folk videre :)
 

DeletedUser

Guest
yippie-ka--yey, for litt forum aktivitet på v3. . !
 

DeletedUser

Guest
Nais Stinesta.

Det er flere enn meg som minnes de gode tidlige dagene fra {TVG}, da vi var små, men da samhold og lojalitet stod utrolig sterkt. Og samarbeidet mellom medlemmene var utrolig høyt, selv om vi var mange uten de største erfaringene :) Og det var en fryd å være i ledelsen for en slik gjeng. Dere gjorde oss titt og ofte veldig stolte. :)

Flott å se at du har "overlevd" V3. Ønsker deg lykke til videre.

Mvh
johvij
Eks - {TVG}
 

DeletedUser

Guest
Intervju med Stinesta ja.. hadde jeg ikke trodd. Eller håpet.

Denne gjengen du prater om Stinesta, hvem består den egentlig av for tiden?

Presenterer RE's medlemmer:

hans19179: Ekstremt inaktiv ifølge TWstats, har ikke adlet en by siden 8. april... God ODA-økning.

Tailer321: Mistet 5 byer til yakuza på en måned, og det er stort sett det... Lite adling her også. God ODA-økning.

Stinesta: Ekstremt lite på adlingsfronten her også. God ODA-økning. Har sjelden adlet annet enn internt eller noobs. Feig deffensiv spiller.

j3ns1: Lite adling også her, men heller ingen ODA-økning.

Langvan: N00b! (snakker av egen erfaring)

GunnerAG: Ekstremt inaktiv, uten noen som helst økning på noen områder. Også en elendig taktisk spiller. Tendenserer å ta seg månedslange pauser fra TW.

Sjefen: Knuses av Yakuza. Elendig ODD-økning i forhold til bytap.

Cllelf: N00b... Elendig OD, inaktiv...

Engel78: Poenghore og n00b. Knuses av Yakuza med elendig ODD-økning.

Kj3llern: Synd for dere at dere mista ham. Ferdig for lengst.

Sjaanes: Stammens største n00b, men har tross alt sluttet.

Sammendrag: De få spillerne som synes å være aktive her, virker det som om har mistet ekstreme mengder nukes i det siste, men har derimot ikke adlet på langt nær det de pleier. Virker for meg som om dette "esset i ermet" du skryter så pent av, består av en latterlig mengde oppsparte adelsmenn, kombinert med noen slappe halvnukes som duger til svært lite annet enn gratis ODD for yakuza. Med mindre dere har planer om å spare på nukes som kan hjelpe dere å prøve å adle yakuza, mens de tar byer av dere i fleng.

Det jeg har sett av RE som kom mot meg, har gått mye i 10-50 sec adelstog, elendig nuke-koordinering og råtten kommunikasjon innad i stammen med tanke på støtte og mot-aksjoner.

Ser derfor helt ikke hvordan dette "esset" ligger i noen som helst ermer, bortsett fra deres fienders. Ønsker dere lykke til med det, og legger også til en aldri så liten krigsstatistikk mellom RE og Yakuza:

Side 1:
Tribes: RE
Players:

Side 2:
Tribes: Yakuza
Players:

Timeframe: For alltid

total erobringer:

Side 1: 745
Side 2: 4,631
Forskjell: 3,886

image.php


Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 13
Side 2: 351
Forskjell: 338

image.php


Poeng beregnet av den totale erobringen:

Side 1: 6,589,712
Side 2: 39,327,682
Forskjell: 32,737,970

image.php


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 123,642
Side 2: 3,264,534
Forskjell: 3,140,892

image.php
 
Sist redigert av en moderator:

Hans19179

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
hehe, ja du får sagt det du Admiralen.
Saken er vel den at de fleste i RE har sluttet, Stinesta gjorde dette intervjuet før hun selv sluttet, samens med flere andre.
Hva jeg selv finner på får tiden vise. Kanskje jeg våkner opp igjen en dag å kjører på igjen, eller kanskje ikke. Mange av medlemmene her har du nok tolket ganske så feil, men at de er inaktive har du nok ganske rett i.
 

Bambam

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Dette idiotiske innlegget kan du heller ta på P&P, har ingenting her å gjøre tbh..

Fortell meg hvem du er ing, så skal jeg adle deg med en hånd på ryggen. Eller ble du slukt av disse for lenge siden? oser i alle fall sint nobla 12 åring av hele innlegget..
 

DeletedUser

Guest
ser du er den typiske "klysa" som du alltid har vært Admiralen, men du har missfårstått det meste ser jeg.
du kan godt kalle RE for noobs, men du har tydligvis glemt alle nukene dere brente på oss uten og komme noen vei :eek:

men takk for at du kalte eg noob da, har aldri påstått at jeg er noe annent så det er helt greit :rolleyes:

men ontopic så er nokk stinesta det beste valget for et intervju i stammen, en mer sprudlende person skal man lete lenge etter :)
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Dette idiotiske innlegget kan du heller ta på P&P, har ingenting her å gjøre tbh..

Fortell meg hvem du er ing, så skal jeg adle deg med en hånd på ryggen. Eller ble du slukt av disse for lenge siden? oser i alle fall sint nobla 12 åring av hele innlegget..

På hvilken måte har dette innlegget ingenting her å gjøre, når jeg svarer på påstander i Stinestas intervju?

Skulle gjerne tatt opp kampen med deg tøffen :) men har dessverre slettet alle kontoer.

Ble heller ikke slukt av disse på noen måte. Da jeg slettet min konto i v3, hadde min stamme (som bestod av meg og én annen) sterkt positive statistikker mot denne stammen, på tross av at vi ikke adlet noen av deres inaktive spillere.

Langvan skrev:
du har tydligvis glemt alle nukene dere brente på oss uten og komme noen vei

Løgn. Vi nuket dere minimalt i forhold til antallet byer vi adlet fra dere. Jeg derimot, mottok hauger av nukes fra blant annet Salte, sjefen, freps, GunnerAG, kj3llern og deg. Så det der skal jeg hvertfall ikke ha på meg... Var derimot kun Salte som presterte å ta byer fra meg, og det var også byer som jeg hadde gitt opp for lengst i et kjedelig deff-cluster nede i K64.

Skrev innlegget fordi jeg lenge ble mektig frustrert av at dere var så høye på pæra, på tross av at dere aldri presterte opp mot hva dere hadde i kjeften.
 

Dr.Killer

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
hehe, ja du får sagt det du Admiralen.
Saken er vel den at de fleste i RE har sluttet, Stinesta gjorde dette intervjuet før hun selv sluttet, samens med flere andre.
Hva jeg selv finner på får tiden vise. Kanskje jeg våkner opp igjen en dag å kjører på igjen, eller kanskje ikke. Mange av medlemmene her har du nok tolket ganske så feil, men at de er inaktive har du nok ganske rett i.

Ja alle i RE slutter jo.. Så Dere har skjønt at krigen er tapt(noe som skjedde for lenge siden):D
 

Dr.Killer

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Løgn. Vi nuket dere minimalt i forhold til antallet byer vi adlet fra dere. Jeg derimot, mottok hauger av nukes fra blant annet Salte, sjefen, freps, GunnerAG, kj3llern og deg. Så det der skal jeg hvertfall ikke ha på meg... Var derimot kun Salte som presterte å ta byer fra meg, og det var også byer som jeg hadde gitt opp for lengst i et kjedelig deff-cluster nede i K64.


Løgn men stor L.. Adlet ikke jeg flere byer fra deg da?? Og du klagde som bare det da jeg adlet de rett etter nattbonusen gikk ut.. Så ta med sannheten..
 

Hans19179

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Ja alle i RE slutter jo.. Så Dere har skjønt at krigen er tapt(noe som skjedde for lenge siden):D

hehe, ja Yak er en bra stamme dem. Det var vel akkurat derfor du startet hos dem istedet.
En ting er sikkert Killer, slike spillere som deg kan iallefall ikke ta æren for at Yak er en så bra stamme. :eek:
 

Dr.Killer

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
hehe, ja Yak er en bra stamme dem. Det var vel akkurat derfor du startet hos dem istedet.
En ting er sikkert Killer, slike spillere som deg kan iallefall ikke ta æren for at Yak er en så bra stamme. :eek:

Ja Yakuza er en god stamme så kansje ikke så rart at jeg ønsket meg til de???
Har da ikke tatt noe ære for at Yakuza er en bra stamme og kommer heller ikke til å gjøre det..

Den eneste som har sluttet i RE med hode hevet er stinesta..
 

RDI-rsr

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
Lett sagt er det aldrig 1 spiller som gjør at en stame er god, men alle gode spillere i stammen gjør en stame sterk.
Ellers fint intervju, overaskende, men bra.
Vi får bare se hva esset er, om det kommer.(gjøre om byene til gråbyer???)
 
Topp