Store spørsmål

DeletedUser

Guest
Jeg tenkte vi kunne bruke denne tråden til å diskutere de store spørsmålene som omgir oss, og samtidig lage en konkurranse av det.

Reglene er som følger:

-En starter med et spørsmål som de andre skal finne best mulig svar på. Man poster bare svaret.
-Den som kom med spørsmålet bestemmer en vinner ut fra det han mener er det beste svaret.
-Vinneren kommer med neste spørsmål, osv.
-Alle får poste to forslag hver. Alt som blir postet av hver enkelt etter de to svarene blir ignorert.
-Useriøse meldinger som ikke er svar på spørsmålet vil bli ignorert.
-De som vinner konkurransen må komme med et nytt spørsmål. Man må altså vite helt sikkert at man kan komme med et nytt spørsmål før man poster. Man kan jo risikere å vinne...
-Den som kommer med spørsmålet må bestemme hvor lang tid det skal ta før det blir kåret en vinner. Om den som kom med spørsmålet ikke er inne på forumet når tiden er ute, må han kåre en vinner når han kommer innpå igjen, og det kommer ikke nye spørsmål i mellomtiden.
-Alle poster som kommer etter at tiden er ute, vil bli ignorert. Tiden er beregnet ut fra når posten med spørsmålet ble postet.
-Om to forslag er de samme, vil den som postet den første av dem bli regnet som den som postet.
-Den som kommer med spørsmålet får ikke lov å sende svar på sitt eget spørsmål.

Jeg kan begynne med et spørsmål:

Hva er det mest morsomme en kan bruke vann til?

2 timer.

Bruk fantasien.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Blande det med noe annet som ikke...er så... lurt så be noen andre om å...drikke deto_O

Hvis de drikker det, blir det jo veldig morsomt å se reaksjonen;)
 

DeletedUser

Guest
Skjedde det noe spesielt når du lagde tråden nå?

Enywaz, vann er til for å ha vannkrig med.
 

DeletedUser

Guest
Skjedde det noe spesielt når du lagde tråden nå?

Enywaz, vann er til for å ha vannkrig med.

Nei, det skjedde ikke noe spesielt. Men jeg lurte litt på om det var meningen at jeg skulle fylle inn noe på tittel, eller om det da skjedde noe helt uventet. Så tok jeg en sjanse og skrev Store spørsmål der, og det gikk jo forholdsvis greit.
 

DeletedUser

Guest
Er det min tur til å stille spørsmål?

Det er mitt spørsmål :)
 

DeletedUser

Guest
Er det min tur til å stille spørsmål?

Det er mitt spørsmål :)

Det har ikke gått 2 timer enda, og vinneren er ikke kåret. Slapp av, du får mange sjanser til å spørre du også. Men spørsmålet må kunne diskuteres
 

DeletedUser

Guest
Sowy, jeg gadd ikke å lese reglene :p
Mitt andre forslag er :

Kaste det i hode på sure onkler mens de sover.

Hvem kårer "vinneren"?
Er det han som stiller spørsmålet?
 

DeletedUser

Guest
Sowy, jeg gadd ikke å lese reglene :p
Mitt andre forslag er :

Kaste det i hode på sure onkler mens de sover.

Hvem kårer "vinneren"?
Er det han som stiller spørsmålet?

Merker at du ikke har lest reglene, ja...:rolleyes:

Denne gangen gjettet du riktig!
 

DeletedUser

Guest
Forresten er det en regel til som jeg glemte å ta med. De som kommer med spørsmålet har ikke lov til å komme med forslag. Når det velges en ny spørrer, får den gamle lov å komme med forslag igjen.

PS: Den som laget tråden får komme med kommentarer og svare på spørsmål som alle andre. Det er bare gleden ved å svare på sitt eget spørsmål han blir foruten.
 

Sarsi9

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
Du valgte hvor lenge konkurransen skulle vare. Har du ingen formening om hvor du skal være de neste timene? ...
 

DeletedUser

Guest
Yo!

Neste spørsmål er; Hva ville du gjort hvis du fikk et ønske i oppfyllelse?

Tidsfrist, ca kl 21.00.
Kommer ann på når jeg er online.
J
 
Topp