Suksess eller flopp?

DeletedUser

Guest
Vil ikke si noe om hvem som flopper eller ei, men jeg tror det blir de med familie stammer, det er da veldig tidlig...
 

DeletedUser

Guest
Kan med en gang si at alle DISA stammer kommer til å faile. Frister litt å begynne bare for å banke Sheriffen.


Hyggelig, men dine utalser er meg likegyldig :)
Syntes virkelig at du kan sette opp hva ditt kontonavn på v3 er hvis du har noen der da.
 

DeletedUser

Guest
Kom tilbake om en måned eller to, så skal vi se hvem som har floppa..
Asså, per dags dato er det umulig å en gang gjette på hvilke stammer som kommer til å drite på leggen.

Er også et faktum at en del stammer som enda ikke er på top 20 kommer til å bite godt ifra seg, noe som ikke vil bevises før den tidsperioden jeg nevnte over.

Take a chill pill mates and enjoy the farms.. Then we can talk :)

BANANA SLAM!
 

Vegarado

Banned
Reaksjonspoeng
2
For å si d sånn ELITE i v3 er en gjeng NUBS som copyer vårs glory i V2 ;)

Akkurat som at det var en stamme i starten av V2 som kallte seg for Core. Denne Core besto bare av kopierende noobs og fallt etter en 14dagers tid.
 

DeletedUser

Guest
Kom tilbake om en måned eller to, så skal vi se hvem som har floppa..
Asså, per dags dato er det umulig å en gang gjette på hvilke stammer som kommer til å drite på leggen.

Er også et faktum at en del stammer som enda ikke er på top 20 kommer til å bite godt ifra seg, noe som ikke vil bevises før den tidsperioden jeg nevnte over.

Take a chill pill mates and enjoy the farms.. Then we can talk :)

BANANA SLAM!

Ja, mange stammer nedover på rangeringen kommer til å bite godt i fra seg ja :D

Noen stammer satser på kvalitet fremfor kvantitet, det er en slik holdning som jeg tror tjener seg siden.
 

DeletedUser

Guest
For å si d sånn ELITE i v3 er en gjeng NUBS som copyer vårs glory i V2 ;)

Akkurat som at det var en stamme i starten av V2 som kallte seg for Core. Denne Core besto bare av kopierende noobs og fallt etter en 14dagers tid.

Var ikke Core på v2 noen som ikke ville at Core skulle dominere verden 2 og eller noe sånt?
 

DeletedUser

Guest
Det må jeg si, rebels gjør det ganske godt, men de er jo ikke blant topp 20 da, 34. Plass... Dere gjør det godt da ;)

Men mange stammer på toppen tenker mer kvantitet enn kvalitet det mener jeg virkelig.
 
Topp