Sunset!

brann2006

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Jeg BA dem ikke om en merge, jeg bare lufta forslaget, og de var ikke de eneste jeg lufta det til..., så det dere sikter til her blir just wrong.

og jeg venter enda på svar ifra J4F, men han har vel ingenting på meg, så til syvende og sist så slår han sine egne ord i jord hos seg selv...
 

point taken.

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Alle som poster er fullstendig klar over at man er nødt til å "tåle" forskjellige ting her på forumet. Selvfølgelig må man regne med å få kritikk. Men det er noe som voksne folk kaller konstruktiv kritikk. Når en forummoderator kommer inn i en tråd og prøver å rettelegge begge parter så burde det faktisk poppe opp en lyspære over skallen på noen folk og skjønne at AHA, her har jeg kanskje gått litt over streken.

Selvom man skriver her og må regne med negativ kritikk, så skal man ikke i ettertid sitte og provosere hverandre og fyre hverandre opp i hytt og pine.. En fyrings diskusjon er gøy å lese, men blir fort kvalmende å lese når begge parter begynner å slenge dritt på et lavt nivå til hverandre..

Jeg som selv lagde en tråd her om dagen ang. lite aktivitet på forumet, begynner faktisk nå å skjønne poenget til mange av folka ang. hvorfor de ikke ønsker å verken poste tråder eller svar i tråder her på forumet.
 

point taken.

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Jeg BA dem ikke om en merge, jeg bare lufta forslaget, og de var ikke de eneste jeg lufta det til..., så det dere sikter til her blir just wrong.

og jeg venter enda på svar ifra J4F, men han har vel ingenting på meg, så til syvende og sist så slår han sine egne ord i jord hos seg selv...

Lutfing.. Greit er med på den, for det stemmer faktisk.

Men i samme stund så luftet dere også et forslag til merge med flere stammer. Regner med at alle dere har lufta de forslagene til veit om hverandre og da ;)
 

knallis

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
18
Alle som poster er fullstendig klar over at man er nødt til å "tåle" forskjellige ting her på forumet. Selvfølgelig må man regne med å få kritikk. Men det er noe som voksne folk kaller konstruktiv kritikk. Når en forummoderator kommer inn i en tråd og prøver å rettelegge begge parter så burde det faktisk poppe opp en lyspære over skallen på noen folk og skjønne at AHA, her har jeg kanskje gått litt over streken.

Selvom man skriver her og må regne med negativ kritikk, så skal man ikke i ettertid sitte og provosere hverandre og fyre hverandre opp i hytt og pine.. En fyrings diskusjon er gøy å lese, men blir fort kvalmende å lese når begge parter begynner å slenge dritt på et lavt nivå til hverandre..

Jeg som selv lagde en tråd her om dagen ang. lite aktivitet på forumet, begynner faktisk nå å skjønne poenget til mange av folka ang. hvorfor de ikke ønsker å verken poste tråder eller svar i tråder her på forumet.

bra skrevet Point. det kan være vanskelig og skrive noe på forumet. da alt sammen blir tydet på værste måte av motstanderne.
slik som nå mellom Leiv (Brann) og J4F. uansett hva vi andre kommer med av innspill så blir det bare kjeftriving mellom de to nevnte spillerne. og det er ikke så veldig morsomt for oss andre og lese at dere åpenbart missliker hverandres spillestil.
missforstå meg rett. jeg ønsker ikke at dere skal komme ut av skapet eller noe sånt. eller stå frem som IRL kjærester. men det hadde vært greit med et sakelig innlegg der dere skriver noe uten og slenge dritt om hverandre.
 

DeletedUser

Guest
Fader altså.. Knallis hvordan gjennomskuet du oss? Vi skjulte det jo så godt?!
 

knallis

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
18
Fader altså.. Knallis hvordan gjennomskuet du oss? Vi skjulte det jo så godt?!

se der, ja. der kommer J4F med en utstrakt hand. og begynner og gi til kjenne sine følelser for oss andre. jeg synes vi har kommet et godt stykke på vei allerede.
så i morgen skal jeg vise dere noen blekkbilder, og så skal dere si hva de forestiller. det blir sikkert kjempegøy, så ikke gå glipp av det.
 

DeletedUser

Guest
Ikke hos meg heller.men,ALLE kan spille dette spillet.Og i noen familier er det banning.
 

DeletedUser

Guest
nei det er dett ikke uansett hvordan folk vrir på det
drit blir som shit det er altså møkk

banning vill da vere no stygt mott andre
mange bande ord blir blanda in i relgion som f ordet som blir for satan
 

brann2006

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Lutfing.. Greit er med på den, for det stemmer faktisk.

Men i samme stund så luftet dere også et forslag til merge med flere stammer. Regner med at alle dere har lufta de forslagene til veit om hverandre og da ;)

Lufting av forslag går da rundt hele tiden på lik linje som dere luftet forslaget for L-13 om å ta oss eller om det ikke var de som lufta det til dere. Ikke at jeg bryr meg stort om det ettersom det ikke er et faktum nå. Vi spiller ikke i en kanskje-kanskje fortid verden, vi spiller i en nåtid verden. Det som er status per dags dato er det jeg forholder meg til.



Dessuten tar jeg det som nedverdigende at dere blander meg inn i drittslenging diskusjonen. Jeg har ikke slengt noe dritt til J4F, jeg har kun spurt han om et spørsmål hvor han kan begrunne hvorfor jeg spiller skittent. Noe han enda ikke har gjort og sikkert ikke kommer til å gjøre. For hey, du har ingenting på meg.
 

brann2006

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
hahahaha, den som tier samtykker. Og ser ikke at noe slikt kan avsløre noe så det er bare en latterlig dårlig bortforklaring fra din side på at du ikke har noe på meg. tsk tsk tsk

give me a break ;)
 

DeletedUser

Guest
To stammer på hell rent aktivitetsmessig merger.. Hmm, kanskje dette gir de et nytt giv. Spennende er det uansett, greit å få samla alle i en stamme..
 

DeletedUser

Guest
nei det er dett ikke uansett hvordan folk vrir på det
drit blir som shit det er altså møkk

banning vill da vere no stygt mott andre
mange bande ord blir blanda in i relgion som f ordet som blir for satan


Gidder ikke diskutere med deg da dette var til admin.;)
 

DeletedUser

Guest
Jeg gratulerer deg med overgang til SUN.

Om jeg bare var så god som deg:rolleyes:
 
Topp