Sunset!

DeletedUser

Guest
Yep, da satte nettopp predator v5 opp til et litt høyere nivå. Sol står opp og PREDATORS er her fortsatt, like sterke som om natten!

44819_10150227101475062_581050061_13847936_899489_n.jpg


De blodtørstige flokk dyrene, ulvene, predators. Har nå solen med seg, og den er alltid i deres rygg og blender motstandernes øyne! Se bort et øyeblikk og dyrene vil komme.. Nærmere!

denver-zoo--m.jpg


Vi i SUN er lei av at de uheldige 13 ikke er 13 medlemmer, men fortsatt oppfører seg som de er 13 år gamle! Store er de, men ikke raske og ikke sterke nok!
JEPP!!! Vi i sun leker med dere!!

Berm leker tøffe, men ord betyr ingenting!!!! Bare se! De snakker i vei, mens vi lar action snakke for oss!

Hey oldiss (brann) jeg gikk inn i SUN, hva skal DU gjøre med det?

Behold!! The SUN PREDATORS has hit V5!

33520_10150227101420062_581050061_13847935_2175837_n.jpg
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
var det derfor du spurte om en merge? Det er lov å tenke over det man sier før man skriver det.
 

DeletedUser

Guest
Og jeg leste deg som en åpen bok, men jeg derimot spiller ikke på lag med folk som spiller skitten spill på så høyt nivå at jeg blir kvalm.
 

brann2006

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Tror virkelig ikke du har peiling på hva du snakker om, og gratulerer for å si deg selv imot, for akkurat nå er du i den mest bedritne stammen i hele v5 ;)
 

DeletedUser

Guest
Serr, ikke snakk om dritt. det kommer mer dritt ut av munnen din enn det kommer inn i et offentlig toalett.
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Om denne tråden kun skal handle om drittslenging, så stenger jeg heller tråden til dere klarer å finne en hyggligere tone mellom dere. Greit at dere er fiender, men det må da finnes grenser for hva man slenger til hverandre.
 

DeletedUser

Guest
Dette handler ikke om dritt slenging. Men det må være lov å bruke dette forumet til noe, dette er kanskje grunnen til at forumet er såpass dødt? Fordi du er for flink og slår ned på ting som enda ikke har grodd ordentlig.

Det er som å dra opp en frø du ikke vet hva er, det kunne vært en rose eller det kunne vært en løk. Det vet man faktisk ikke, nettopp fordi jeg og brann diskuterer slik vi gjør så kan forumet vokse igjen. Dette går heller ikke på IRL, siden jeg ikke på noen måte kommenterer utseende eller annet. Bare at jeg mener han spiller skitten, hvilket handler om selve spillet hvilket burde være lov å snakke om på det offentlige forumet.

Dette er min argumentasjon for hvorfor jeg mener denne tråden burde holdes åpen, bann meg hvis du vil.. steng tråden hvis du vil, da får vi ikke vite om det var en vellykked tråd.

Lykke til :eek:

Var denne tråden bare lag, just for fun?

Nei, denne var for de som ikke var smarte nok til å lage en tråd.. Jeg sa at jeg skulle lage en tråd, men PT var kjappere ute enn meg til å legge ut.. det er alt.
 

DeletedUser

Guest
Kommer hele PREY, eller bare deg??
Virker som om du har ofra stammen din til meg?
Kjipt gjort mot de, er det ikke?
 

DeletedUser

Guest
Ofra ja.. right, de bare er litt tregere enn meg og attyla.

Vent litt, så kommer jeg å spiser alle byene dine.
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Dette handler ikke om dritt slenging. Men det må være lov å bruke dette forumet til noe, dette er kanskje grunnen til at forumet er såpass dødt? Fordi du er for flink og slår ned på ting som enda ikke har grodd ordentlig.

Det er som å dra opp en frø du ikke vet hva er, det kunne vært en rose eller det kunne vært en løk. Det vet man faktisk ikke, nettopp fordi jeg og brann diskuterer slik vi gjør så kan forumet vokse igjen. Dette går heller ikke på IRL, siden jeg ikke på noen måte kommenterer utseende eller annet. Bare at jeg mener han spiller skitten, hvilket handler om selve spillet hvilket burde være lov å snakke om på det offentlige forumet.

Dette er min argumentasjon for hvorfor jeg mener denne tråden burde holdes åpen, bann meg hvis du vil.. steng tråden hvis du vil, da får vi ikke vite om det var en vellykked tråd.

Helt i orden at du ønsker å holde forumet åpent, men man kan da legge om litt på ordbruken med tanke på at det kan gå litt over streken enkelte ganger. Jeg kommer ikke til å stenge tråden, men jeg ber dere heller legge om ordbruken, for slik jeg kan se det kan noe av dette gå på person. Uansett, om du ønsker å fortsette diskusjonen så ta heller kontakt på PM :)
 

brann2006

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
@Just4Fun
Det at du mener at jeg spiller skittent har jeg fått med meg, men du har enda ikke begrunnet det at all. Please do.

- attyla - største poenghoren i v5 ??? :p
 

DeletedUser

Guest
@Just4Fun
Det at du mener at jeg spiller skittent har jeg fått med meg, men du har enda ikke begrunnet det at all. Please do.

- attyla - største poenghoren i v5 ??? :p

Der kommer dritten ut av kjeften din igjen. Skjønner du hva jeg mener scar? han prøver konstant å provosere.
 

DeletedUser

Guest
Bra at du prøver å hold v5 forumet aktivt J4F! :D
Og må si meg enig i at brann gjør det ganske grått å tamt når han skal slenge sånt som det der...
Men vær så snill ikke la deg provosere, du gjør det bare artigere for han..
 

brann2006

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Der kommer dritten ut av kjeften din igjen. Skjønner du hva jeg mener scar? han prøver konstant å provosere.

wtf?
Jeg spurte deg om du kunne vise til noe som faktisk tilsier at jeg spiller skittent, noe som jeg selv ikke mener jeg gjør, og så kommer du med det der? Djeez

og jeg kaller han v5 største poenghora da han faktisk maxer samtlige av byene sine byggmessig, TIL DIN INFORMASJON.
 

point taken.

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Care at noen maxer byer, Care at andre ikke maxer byer.

Det at noen maxer byer har vel strengt talt ingenting med dette å gjøre har det vel?

Alt J4F gjorde med denne posten var å fortelle åpent ut at han og noen andre har joinet oss i SUN. Ingen allverdens ting angående enkeltspillere anna enn selvfølgelig hovedpersonen bak posten står til grunne for noe som skjer her.

Brann, alle vet at du gikk og ba om en slags merge med PREY, uansett med hvilken hensikt det var, så var det faktisk en request.

Av og til så må det vel gå ann å diskutere på en respektfull måte, samme søren om det er fiender, bros eller random peeps... (hentydning til alle her på forum, og IKKE retta til enkeltpersoner her i tråden)
 

DeletedUser

Guest
Care at noen maxer byer, Care at andre ikke maxer byer.

Det at noen maxer byer har vel strengt talt ingenting med dette å gjøre har det vel?

Alt J4F gjorde med denne posten var å fortelle åpent ut at han og noen andre har joinet oss i SUN. Ingen allverdens ting angående enkeltspillere anna enn selvfølgelig hovedpersonen bak posten står til grunne for noe som skjer her.

Brann, alle vet at du gikk og ba om en slags merge med PREY, uansett med hvilken hensikt det var, så var det faktisk en request.

Av og til så må det vel gå ann å diskutere på en respektfull måte, samme søren om det er fiender, bros eller random peeps... (hentydning til alle her på forum, og IKKE retta til enkeltpersoner her i tråden)

Det hun sa.
 

DeletedUser

Guest
...

Der kommer dritten ut av kjeften din igjen. Skjønner du hva jeg mener scar? han prøver konstant å provosere.

- Altså, jeg må si at hvis du virkelig ikke tåler å få noen morsomheter imot deg når du åpner en sånn tråd så har du tråkket litt i grøten selv også da...


Dette handler ikke om dritt slenging. Men det må være lov å bruke dette forumet til noe, dette er kanskje grunnen til at forumet er såpass dødt?

- Må si at Brann gjør det ganske så festlig da, og han "bruker da dette forumet til noe" :rolleyes:
 
Topp