Super Ninja Kittens

DeletedUser

Guest
http://en15.tribalwars.net/guest.php?screen=info_ally&id=11032

This is a swedish tribe only. Look at their Average points.

so why does it says Indonesia to :confused:


Description
♥Ninjas♥

Ninjas with Attitude is a serious tribe of no-lifers mainly from Sweden and Indonesia.

A Ninja drinks blood and eats flesh. He never sleeps and he never surrenders. Look a Ninja in the eye and it will be the last thing you'll ever see.

Bow or die!



And this profile really looks like the SNB profile. is it the same people:confused:
 

DeletedUser

Guest
Dette er norsk PnP forum, så jeg svarer på norsk.

Det er originale SNK, SNB i dag er vel bare en skygge av seg selv om det engang.
 

DeletedUser

Guest
Egentlig ikke enig der.. Hadde de hatt ninjaer i Indonesia hadde de ikke fått tsunami.. Bare se på Naruto, der redder alltid ninjaene dem!
 

DeletedUser

Guest
Ninjaer, var ikke de egentlig slemme?

Jo.. Det var Samuraier som sloss for ære. Samuraier "jobbet" ofte under Keisere eller rike kjøpmenn.

Samuraier som ikke sloss for ære, men plyndret og gikk sine egne veier, var ninjaer.

^Tror det var sånn.. Er litt lenge siden jeg kunne noe om det :p^
 

DeletedUser

Guest
Vel, jeg ninjanedlaster ulovlig programvare, så bare pass deg!
 

Tar Valon

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Åbenbart ikke, for de bliver jo ved med at køre den gode stil..

Nogen der vil have en gratis farm!?

Jeg går nemlig stærkt ud fra at jeg netop har udraderet Tar Valons - Titus Dartmoor's IRL ven - samlede tropper.

Angriper: Tar Valon
Landsby: 002~Svensk Mark~ (482|469) K44

Kvantitet: 0 0 1007 0 0 327 120 0 0 0 0 0
Tap: 0 0 1007 0 0 327 120 0 0 0 0 0

Farm away :)


Inte varit in på detta forumet på länge, så jag såg detta först nu.

Kan säga att jag rensade Jasej's offensiva trupper med min andra attack som tog ut 3000 Øksemann, kommer inte ihåg hur många Lett kavaleri men iallafall 3 adelsmenn. Nu blir han farmad av oss.
 

DeletedUser

Guest
Kan si at han er på flyttefot, spiller ikke .no seriøst, og har vært uten datamaskin tilgang på mer enn en uke.
 

Tar Valon

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Og Tar Valon, du er klar over at Jasej sluttet å spille på .no for en god god stund siden?


Ne det visste jag inte, men en sak vet jag och det är att han spelade när jag dödade hans offensiv + adlar med en attack som tog över 20 timmar att komma fram.

Gillar bara inte att bli kallad en dålig spelare när jag inte är det.
 

DeletedUser

Guest
Hvis det tar over 20 timer å komme frem og folk ikke dodger er det enten
1)Motspillerens tropper kom hjem like før angrepet traff
2)Han var inaktiv de siste 20 timene
 

Tar Valon

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Hvis det tar over 20 timer å komme frem og folk ikke dodger er det enten
1)Motspillerens tropper kom hjem like før angrepet traff
2)Han var inaktiv de siste 20 timene

jag vet att han inte var inaktiv då han skickade mig ett mail där han sa att det inte var nån ide att försöka hjälpa min vän. sen så borde han ju veta att inte skicka iväg sina trupper på just dne tiden så att de blir dödade när de kommer tillbaka.
 

DeletedUser

Guest
jag vet att han inte var inaktiv då han skickade mig ett mail där han sa att det inte var nån ide att försöka hjälpa min vän. sen så borde han ju veta att inte skicka iväg sina trupper på just dne tiden så att de blir dödade när de kommer tillbaka.
Vel, da så.
 
Topp