Svenskevitser och Norgehistorier!

killsome

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Hørt om svensken som hadde låst nøklene sine inne i bilen? Han måtte ha hjelp av politiet til å få familien ut...


:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Vet ni varför norrmännen äter så lite kaviar? De får inte in tungan i tuben...
 

killsome

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Har du hørt om den svenske musefella. I går lå det fire døde mus rundt den. De hadde ledd seg i hjel.



(siste krampetrekning i denne striden fra min side denne kvelden) :)
 

stein905

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Hmm, din svenske faen =P
Smak på denne: Vet du hvorfor svenskene sykler med lue? Fordi de en gang stod på en skyskraper og kastet ned både en sykkelhjelm, og en lue! Sykkelhjelmen den knustes, mens luen var like hel....

Hahahahahahahahahaha!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 

DeletedUser

Guest
Hmm, din svenske faen =P
Smak på denne: Vet du hvorfor svenskene sykler med lue? Fordi de en gang stod på en skyskraper og kastet ned både en sykkelhjelm, og en lue! Sykkelhjelmen den knustes, mens luen var like hel....

Hahahahahahahahahaha!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Väldigt roligt skämt men att lägga till din svenske faen bevisar väl ändå hur dum norrmännen är?
 

DeletedUser

Guest
Det ble han. Generelt liker jeg ikke sånne vitser der en nasjonalitet eller folkegruppe blir fremstilt som dummere enn andre. De skaper fordommer.
 

DeletedUser

Guest
Trym när blev du på så dåligt humör? Vi sitter ju och drar olika "vitsar"
 

stein905

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Hehe, du sier ikke det =P Du må ikke ta alt det jeg sier så tungt :p
Men man må jo ofre litt for å holde stemningen oppe =) Så om stemningen blir bra eller dårlig gir jeg blaffen i!!!!!@@@@@@@@@@@@!!!!!!!!!!!!
 

DeletedUser

Guest
Hehe, du sier ikke det =P Du må ikke ta alt det jeg sier så tungt :p
Men man må jo ofre litt for å holde stemningen oppe =) Så om stemningen blir bra eller dårlig gir jeg blaffen i!!!!!@@@@@@@@@@@@!!!!!!!!!!!!

Jo jag märkte det. "din svenske faen"
 

stein905

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
"Din svenske faen" Det kan bety mer enn det du tror! Men så klart er det på hvordan man sier det, og ikke minst hvordan du i det heletatt tolker "din svenske faen" som! Sier man det dirkete til noen, så mener man det som regel. Jeg skrev "din svanske faen" for å uttrykke meg, og ikke at du er en svensk faen!!!!!
Huff huff! =S
 

DeletedUser

Guest
I vilket fall som helst så är det onödigt att säga Din svenske faen. Jag tog inte illa upp på något sätt utan jag tog det som ett skämt men det är onödigt att säga så.
 

stein905

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Skjønner! =P
For jeg har ikke noe imot Sverige, og syns det er et topp land! =)
Er bare sånn at jeg like å uttrykke meg, og mener som regel ikke alt det jeg sier, som du kan forstå at jeg kødder med!

But but, fun to have a discussion with you =P
 

DeletedUser

Guest
Skjønner! =P
For jeg har ikke noe imot Sverige, og syns det er et topp land! =)
Er bare sånn at jeg like å uttrykke meg, og mener som regel ikke alt det jeg sier, som du kan forstå at jeg kødder med!

But but, fun to have a discussion with you =P

=)

..........
 
Topp