Svikter AriCa sine egne?

DeletedUser

Guest
Det virker ikke som at inntagelsen av Solmåne falt i like god smak hos alle i AriCa og misnøyen skal visst nok være synlig hos flere. Spesielt ikke Miniton, som tydeligvis viser sin misnøye og har forlatt AriCa.

Da er spørsmålet om dette var verdt det. Miniton er en spiller som har vært i Arica i lang tid og har vært en viktig bidragsyter til at Arica er der de er, og hvordan de gjorde det mot Elite. Er en slik spillers meninger mindre verdt en ny spiller fra en tidligere fiende?

Fint om noen fra AriCa kunne uttalt seg om dette, og om dette bare er en liten tur ut av stammen, om han/hun går grå eller om spilleren permanent har valgt å forlate AriCa på grunn av dette.
 

DeletedUser

Guest
Shanks82 skrev:
Vi må jo lære av Elites mange feil her Elite finnes kanskje ikke lengre, men spillerne er her... You can run, but you cannot hide

Jeg skjønner deg bare mindre og mindre Shanks.
Dere skulle jakte ned og adle alle gamle Elitespillere, men hvorfor i allverden skal Dere på død og liv putte dem inn i stammen Deres først?
Det skjer jaggu meg mye rart på V2 for tiden, så nå forventer jeg meg nesten at AriCa kommer med en krigs erklæring mot seg selv, det får uansett ikke blitt mere sprøtt en hva det allerede er.
 

DeletedUser

Guest
Det virker ikke som at inntagelsen av Solmåne falt i like god smak hos alle i AriCa og misnøyen skal visst nok være synlig hos flere. Spesielt ikke Miniton, som tydeligvis viser sin misnøye og har forlatt AriCa.

Da er spørsmålet om dette var verdt det. Miniton er en spiller som har vært i Arica i lang tid og har vært en viktig bidragsyter til at Arica er der de er, og hvordan de gjorde det mot Elite. Er en slik spillers meninger mindre verdt en ny spiller fra en tidligere fiende?

Fint om noen fra AriCa kunne uttalt seg om dette, og om dette bare er en liten tur ut av stammen, om han/hun går grå eller om spilleren permanent har valgt å forlate AriCa på grunn av dette.

TWstats er nede når jeg skriver det her. Miniton har vært inne og ute av AriCa sånn ca. 4 turer eller noe sånt, så jeg er vel ikke overraska. Han har slutta 2 ganger før - har ikke snakka med han nå, så vet ikke hva grunnen er, men regner med at han har slutta siden han ikke har sagt noe annet :)
 

soppyknight

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
GardUnited har nok rett i det han skriver, , Miniton forlot stammen pga at Solmåne kom inn ja ,dessverre,, hvor GardUnited har det fra er ikke godt å si ,men det er tydelig at AriCa har noen innad i stammen som klipper og limer litt , hvem nå det måtte være
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
GardUnited har nok rett i det han skriver, , Miniton forlot stammen pga at Solstråle kom inn ja ,dessverre,, hvor GardUnited har det fra er ikke godt å si ,men det er tydelig at AriCa har noen innad i stammen som klipper og limer litt , hvem nå det måtte være

Klipping og liming er vist noe som skjer i alle stammer, så det er vel bare noe vi må leve med.
Jeg er forøvrig veldig spendt på hva som skjer videre i AriCa nå som spilleren soppyknight elsker å hate er i samme stamme.. :D
 

DeletedUser

Guest
Ja, vi har spioner, og det hatt det veldig lenge.

Når det gjelder rekrutteringen av Solmåne, så er det flere som har reagert på dette internt i AriCa. Miniton gikk så langt at han forlot stammen i protest. Vi har fremdeles god kontakt med Minton, så selv om GardUnited insinuerer at AriCa ikke tar vare på sine egne, så mener jeg det motsatte. Vi respekterer Minitons avgjørelse om å forlate oss, og mer er det vel ikke å si om saken fra vårt ståsted per nu.

Ser ingen grunn til å ytterligere forsvare Solmånes overgang til oss, da den saken er diskutert til døde fra før.
 

DeletedUser

Guest
Nå er det nå slik her i verden, hvertfall på verden 2, at det er lenge siden solmåne har vært solmåne, og solstråle har hun aldri vært:D

Moro å se at solstråle har brent seg inn i minnet ditt, soppy:rolleyes:
 

soppyknight

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
Klipping og liming er vist noe som skjer i alle stammer, så det er vel bare noe vi må leve med.
Jeg er forøvrig veldig spendt på hva som skjer videre i AriCa nå som spilleren soppyknight elsker å hate er i samme stamme.. :D

Mjau , vel jeg har ikke lagt skjul på at Solmåne ikke akkurat er mitt førstevalg når det gjelder å hente inn nye medlemmer til stammen, men utover det så får tiden vise hva som skjer ,selv om jeg har hatt mine feider med den kontoen før så er det vel ikke samme spiller som representerer kontoen lenger :) at jeg elsker å hate medfører ikke riktighet ,,,jeg bare hater :) (vi snakker om TW sammenheng her nå da)

Nå er det nå slik her i verden, hvertfall på verden 2, at det er lenge siden solmåne har vært solmåne, og solstråle har hun aldri vært:D

Moro å se at solstråle har brent seg inn i minnet ditt, soppy:rolleyes:

Dessverre lett å gjøre feil ser jeg ,men jeg er av samme oppfatning av begge to så det spiller ingen rolle egentlig :)
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Haha... Soppy, du får det sagt ^^

Savner de gode gamle fiedene mellom deg og Solene. Var alltid god underholdning... :D

Men nå får dere vel oppleve å vinne v2.... Så tiden har virkelig gått framover.
 

DeletedUser

Guest
Når det gjelder rekrutteringen av Solmåne, så er det flere som har reagert på dette internt i AriCa. Miniton gikk så langt at han forlot stammen i protest. Vi har fremdeles god kontakt med Minton, så selv om GardUnited insinuerer at AriCa ikke tar vare på sine egne, så mener jeg det motsatte. Vi respekterer Minitons avgjørelse om å forlate oss, og mer er det vel ikke å si om saken fra vårt ståsted per nu.

Det gjør dere sikkert, men det bedrer vel neppe moralen i stammen når et av medlemmene som har vært med siden starten omtrent forlater på grunn av deres nye spiller i stammen. Indre splid om sånne ting er vel neppe spesielt all right, og han er vel heller ikke den eneste som har reagert.
 

DeletedUser

Guest
Det gjør dere sikkert, men det bedrer vel neppe moralen i stammen når et av medlemmene som har vært med siden starten omtrent forlater på grunn av deres nye spiller i stammen. Indre splid om sånne ting er vel neppe spesielt all right, og han er vel heller ikke den eneste som har reagert.

Det er flere som har reagert på ledelsens avgjørelse her, men det er bare Miniton som har gått så drastisk til verks at han forlot stammen. Jeg går ut i fra at resterende medlemmer mer eller mindre har godtatt dette og viser forståelse for denne avgjørelsen, eller i det minste respekterer den. Man kan aldri være enige i alt som foregår i en stamme. Av og til er også styremedlemmer uenige, men det er ikke ensbetydig med splid internt i ledelsen. Jeg vet ikke hvordan dere hadde det i -Rome-, men jeg tviler på at alle var enige i alt som ble gjort. Er faktisk usikker på om de øvrige -Rome-spillerne visste om at deler av ledelsen deres gikk bak ryggen på sine allierte i AriCa. Tatt søknadene fra Romerne i betraktning, så er det vel heller tvilsomt.
 

soppyknight

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
Det virker ikke som at inntagelsen av Solmåne falt i like god smak hos alle i AriCa og misnøyen skal visst nok være synlig hos flere. Spesielt ikke Miniton, som tydeligvis viser sin misnøye og har forlatt AriCa.

Da er spørsmålet om dette var verdt det. Miniton er en spiller som har vært i Arica i lang tid og har vært en viktig bidragsyter til at Arica er der de er, og hvordan de gjorde det mot Elite. Er en slik spillers meninger mindre verdt en ny spiller fra en tidligere fiende?

Fint om noen fra AriCa kunne uttalt seg om dette, og om dette bare er en liten tur ut av stammen, om han/hun går grå eller om spilleren permanent har valgt å forlate AriCa på grunn av dette.

Ja , det kan virke slik til tider . det var null interesse i å diskutere den Solmåne saken , så de fikk inn 9 mill poenger og mista sikkert 18 , men det var et sjanse de valgte å ta , hadde de valgt å gjøre som først annonsert dvs å forfølge gamle Elite kontoer hadde stammen hatt flere poenger enn den har i dag , men det var selvfølgelig kalkulert (vil jeg tro) , jeg (arcon) kontoen valgte i dag å gå utav stammen ,(Miniton forleden) ,,,Solmåne var en av grunnene for begge oss og forøvrig et par hendelser til som var avgjørende for min del .Hva som skjer videre vil tiden vise , om AriCa har til hensikt å adle Arcon kontoen eller om de lar den være vites ikke på nåværende tidspunkt.
 

Vv0lv3r1n3

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
8
Det er et stort tap for AriCa at en så oppvakt og positiv spiller som deg forlater vår vakre stamme.

Vi må bare gjøre vårt beste for å opprettholde det gode humøret og de spennende debattene uten dine intellektuelle og gjennomtenkte innlegg.

[spoil]
Soppy når hans argumenter faller fra hverandre skrev:
jeg diskuterer ikke , jeg har bare lagt frem mine synspunkt , skal du diskutere så finn deg noen andre å plage
[/spoil]

Dette er selvfølgelig bare min mening, og jeg regner med at andre vil uttrykke seg, muligens med en anelse mindre sarkasme.
 

soppyknight

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
Det er et stort tap for AriCa at en så oppvakt og positiv spiller som deg forlater vår vakre stamme.

Vi må bare gjøre vårt beste for å opprettholde det gode humøret og de spennende debattene uten dine intellektuelle og gjennomtenkte innlegg.

[spoil][/spoil]

Dette er selvfølgelig bare min mening, og jeg regner med at andre vil uttrykke seg, muligens med en anelse mindre sarkasme.

Veldig kjekt at du legger ut klipp fra vår private samtale Vv0lv3r1n3,,jeg føler at det styrker min avgjørelse ,må nesten vente seg slikt fra slike typer som deg ,,, men bare fortsett å fremstå som den elendige ledertypen du ønsker å være. Dine holdninger var en av grunnene til at jeg forlot stammen...Og du er jo er mester i sarkasme ,men kos deg med stygge sarkastiske sleng bemerkninger,, jeg skal ikke synke så lavt at jeg legger ut offentlig noe fra private samtaler,det får være ditt gebet
 
Sist redigert:

Vv0lv3r1n3

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
8
Med tanke på at du oppførte deg som en bortskjemt 13 år gammel unge i den mailen ser jeg ingen grunn til å vise noen som helst form for respekt :)
 

soppyknight

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
Det er et stort tap for AriCa at en så oppvakt og positiv spiller som deg forlater vår vakre stamme.

Vi må bare gjøre vårt beste for å opprettholde det gode humøret og de spennende debattene uten dine intellektuelle og gjennomtenkte innlegg.

[spoil][/spoil]

Dette er selvfølgelig bare min mening, og jeg regner med at andre vil uttrykke seg, muligens med en anelse mindre sarkasme.

Med tanke på at du oppførte deg som en bortskjemt 13 år gammel unge i den mailen ser jeg ingen grunn til å vise noen som helst form for respekt :)

Merkelig måte du oppfører deg på, jeg hadde ikke til hensikt å sverte noen i AriCa når jeg gikk ut av stammen ,jeg bare kom med en liten redegjørelse her på forumet slik at de som følger med i dette spillet fikk vite hvor ""landet lå"" fordi Arcon kontoen har jo tross alt vært med en stund og kanskje noe stusset på hva som hadde hendt ,,, men du gyver løs med sleivete bemerkninger ,personangrep og er stappa full av sarkasme ,,, stakkars deg , du kan ikke ha det godt med deg selv...du har jo et enormt behov for å snakke nedlatende om andre ,,, søk råd dersom du føler det eskalerer
 
Sist redigert:

Vv0lv3r1n3

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
8
Merkelig måte du oppfører deg på, jeg hadde ikke til hensikt å sverte noen i AriCa når jeg gikk ut av stammen ,jeg bare kom med en liten redegjørelse her på forumet slik at de som følger med i dette spillet fikk vite hvor ""landet lå"" fordi Arcon kontoen har jo tross alt vært med en stund og kanskje noe stusset på hva som hadde hendt ,,, men du gyver løs med sleivete bemerkninger ,personangrep og er stappa full av sarkasme ,,, stakkars deg , du kan ikke ha det godt med deg selv...du har jo et enormt behov for å snakke nedlatende om andre ,,, søk råd dersom du føler det eskalerer

Ahahahahaha!

Soppy... du har allerede slengt med leppa IG, og slengt en haug med beskyldninger mot meg og andre. Du har klagd, men når noen prøver å diskutere med deg, eller å få begrunnelser for dine påstander, da blir du sur og begynner å skjelle dem ut. At du tar deg nær av noe som faktisk er mitt beste forsøk på en passende beskrivelse av din oppførsel er synd, men kanskje uungåelig.
 

Depend

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Wolfy, du går til direkte personangrep. Det er ikke vits å prøve å ro seg bort fra det engang...
Nå har det seg da slik at selv om dere har en voldsom feid IG, så er ikke det det samme som offentlige forum hvor alle kan se...
 

DeletedUser

Guest
Soppy, jeg siterer meg selv fra vårt eget stammeforum:

"Ta deg en bolle"

Du vet utmerket godt hva jeg syns om deg, og de fleste glosene passer seg ikke på noe offentlig forum. Jeg er oppriktig gledestrålende ved tanken på at vi nå slipper alt det negative sprøytet du daglig kom med på vårt interne forum. Jeg har ingen respekt for deg som spiller, da det eneste du har bidratt med i AriCa denne sommeren er en negativ holdning og et overdrevent kritisk standpunkt til alt vi i ledelsen foretar oss.

Jeg håper virkelig du tar noe av kritikken og utskjellingen til deg, for om din væremåte som spiller reflekterer deg som person syns jeg virkelig synd på omgivelsene dine. Det er vel åpenbart at Arcon-kontoen har fått en dårlig ny eier, på alle måter, så den vil vel dessverre bli rimmet selv om kontoen har spilt en viktig rolle for AriCa. Enda en ting du klarer å forpeste selv etter at du har forlatt oss.

Jeg har aldri blokkert en TW-spiller ingame før, du var den første, så gratulerer med å toppe selv Black Andi når det kommer til dårlig oppførsel, det skal faktisk litt til! :mad:
 

knallis

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
18
må si det er litt rart og lese dette. når Arica medlemmer kom med det som andre mente var surmagede oppstøt på dette forumet. så mente dere at det var en balansert mening.
men når deres egne medlemmer ikke er 100% enige med dere, så er h*n en oppvigler og forbryter mot alt som dere står for og som bare er ute etter og skape kvalme i stammen. snedige greier.
 
Topp