Synchroniser og Dope

Kim il pos

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
23
Ærede undersåtter!

Mitt navn er Kim il Pos, tidligere kjent som Kim Possible. Jeg er datter av Kim, som var sønnen til Kim, som igjen var sønnen til Kim. Jeg har også to søsken, Kim Kardashian og Åge "glam" Sten Nilsen. Jeg har blitt tittulert tittelen Kim av Korea av min far Kim, som fikk tilsvarende tittel av sin far Kim, som igjen fikk tilsvarende tittel av sin far Kim. Den førstetittulerte Kim av Korea er vår evige leder, og min hovedoppgave er lære å ære vår svære, og kjære evige leder Kim av Korea.
user_image.php


Vi har atomvåpen.

Synchroniser. Vi har atomvåpen.

Hvorfor Synchroniser? Fordi han fornærmet oss på det groveste. Synchroniser. Vi har atomvåpen. Og Dope. Vi har atomvåpen.

images
 

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Er veldig imponert over, at du overhodet får til å skrive Kim. For etter min vurdering må din hjerne være tåkelagt, med et eller annet stoff, som blir produsert i ditt naboland.
 

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Jeg tror dette ble et forum for bare tullpreik......men var vel det Kim ønsket, ettersom han hverken har vet eller noe fornuftigt å komme med. For min del ka gjerne moderator legge dette dødt.
 

Kim il pos

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
23
e ikkje mye demokrati i nord korea som e der du e ifra :) (viss vi skal se på nicket ditt ^^)

men sør korea ja :)

Du er et resultat av gjennomsyra propaganda i hele vesten, min fars fars far fortalte min fars far en historie som min far har videreformidlet til meg. Min fars fars far fortalte min fars far at vesten kom til å gjennomsyre folket i vesten med propaganda. Det var egentlig hele historien, den var litt kjedelig. Litt antikimatisk at jeg starter innlegget med å avsløre hele plottet. Dersom dere misliker historien må dere gjerne si ifra. Da havner dere på svartelisten KimKong lagde en tid tilbake. Vil dere være der? Vi har atomvåpen.

Joa, Kim du er jo en Kim du også. Derfor du fikk den utvilsomme æren å være mottaker av mitt aller første offisielle skriv som Nord-Koreas respekterte, vise, brilliante og unike far av folket. Måtte hell og lykke følge deg.
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
altså e ikke så redd for atomvåpen som ikke kommer over grensen til nord korea en gang :)
 

Johnny Knoxville

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Syns det er bra at han leavet jeg. Syncorkasjd fortjener bedre! Kom igjen Syncoenrefe, jeg heier på deg!
 

Jato Link

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
590
Kim il Pos skrev:
Joa, Kim du er jo en Kim du også. Derfor du fikk den utvilsomme æren å være mottaker av mitt aller første offisielle skriv som Nord-Koreas respekterte, vise, brilliante og unike far av folket. Måtte hell og lykke følge deg.

Jippi! Snakkes, Dope! Jeg stikker til Den Demokratiske Republikken Korea.
 

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Tror det er første gang jeg har fått negativ ryktepoeng fra en statsleder. Men gudfader i skuret, få kastet den atombombe så vi ka bli ferdig med det. Og iøvrigt, jeg har ikke noe mott N. Korea, selvom dem har forkvaklet den kommunistiske ideologien ( som jeg er en STOR tilhenger av ) Men du ødelegger og latterliggjør et folk som desværre ikke spiller TW, og ikke har noen muligheter for å delta her. Skam deg, skam deg, skam deg.
 

Kim il pos

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
23
altså e ikke så redd for atomvåpen som ikke kommer over grensen til nord korea en gang :)
Her må jeg skuffe deg stort, vi har allerede sendt ut en armert atombombe som er milevis fra våre landegrenser. Skulle noe skje på veien som medfører at bomben går ut av kurs vil vi uansett være utenfor den radioaktive radiusen. Vi går altså seirende ut av angrepet uansett utfall! Ryktene skal også ha det til at det har blitt sendt ut to nye bomber fra vår meget avanserte militærbase.

Tror det er første gang jeg har fått negativ ryktepoeng fra en statsleder. Men gudfader i skuret, få kastet den atombombe så vi ka bli ferdig med det. Og iøvrigt, jeg har ikke noe mott N. Korea, selvom dem har forkvaklet den kommunistiske ideologien ( som jeg er en STOR tilhenger av ) Men du ødelegger og latterliggjør et folk som desværre ikke spiller TW, og ikke har noen muligheter for å delta her. Skam deg, skam deg, skam deg.
Jeg vil ikke si vi har forkvaklet noe som helst, vi har bare lagd en fin vri på den kommunistiske ideologi. Vår vri har ført til intet mindre enn at alt går min vei. Det er så fantastisk! Jeg vil heller ikke si at jeg har latterliggjort mitt folk, at de ikke har mulighet til å spille tw er ikke noe jeg kan gjøre noe med. Det er min fars fars far som har sagt at det er slik det skal være. Synes også det er dobbeltmoralsk av deg å komme med en slik saftig kommentar mot meg. Bare se på avataren din. Hva er det bilde av? Tordenguden Tor? Hva er det han er kjent for igjen? Jo, han var en gud i den gamle gudelæren norrøn mytologi. Vent. Norrøn mytologi. Hvem var det som trodde på alt dette igjen? Vikingene. Vikingene sier du? De hadde ikke datamaskiner og kunne ikke spille tw. Du latterliggjør et historisk folk. Skam deg, skam deg, skam deg. Smak meg.
 

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Ja, skrive ka du. Men å få det til å henge sammen makter du ikke. Hold deg til IG, kanskje det går bedre der!
 

Kim il pos

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
23
Nasjonal nyhetssending 08.08.2013

Dagen i dag brakte intet mindre enn herlige nyheter som vil falle i smak for en hel verden. Deler av dagens nyhetssending skal jeg nå dele med dere, med undertekster så dere alle kan se det fortreffelige budskap!

[video=youtube_share;IINCSiRzNCg]http://youtu.be/IINCSiRzNCg[/video]
 
Topp