Takk for alt Glitter

phenix

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
24
Ja, det stemmer, Glitter overlater ledelsen av BoL Familien til Thoret (med Xano som nestleder), og tropper ned, grunnet mangel på fritid. Glitter har ledet stammen i tykt og tynt og hun gir seg på topp. Stammen har hun trukket opp fra de nedre rankene og da stammen i dag ligger på topp er det et passende tidspunkt å overlate kontrollen til andre som vil gjøre sitt beste for å fylle hennes tomrom.

Glitter vil nok ikke gi seg med TW på en stund, noe jeg tror kunne blitt vanskelig for flere personer å takle. Tomrommet som vil oppstå uten Glitter's ledelse vil nok allikevel oppstå, men jeg er sikker på at Thoret vil gjøre en knakendes god jobb. BoL står sterkere enn noen sinne før, og vårt samhold vil nok ikke rokkes av dette.

De som har hatt æren av å være under Glitters ledelse vil nok ikke glemme hva BoL har betydd og fortsatt betyr takket være denne jenta. Folk har kanskje ikke lett for å se hva som har gjort BoL den ideelle stammen, mye av det er Glitter, men jeg vil ikke si hun alene er BoL. Alle de hyggelige personene som BoL består av er i stor grad med på dette. Jeg føler meg heldig for at Glitter tok meg inn under hennes vinger. Ja, hun er en engel.

Jeg tør å påstå at hele W1 kommer til å savne henne, og er 100 % sikker på at hele v1.no er blitt påvirket henne. Enten du har tapt byer til henne, utrolig nok tatt byer fra henne, eller rett og slett blitt fortalt om henne. Noen heldige BoL'ere har også fått møte denne flotte jenta IRL. Uansett vil hun bli savnet av mange.

Hvordan vil BoL bli uten henne lurer vel mange på. Til det kan jeg si at spillerne fortsatt er de samme, taktikkene er nok også de samme, og moralen er på topp. Glitter blir værende i BoL. Vi vil stå sammen uansett i den nåværende krigen og fremtidige kriger. Vi er Brotherhood of Legends, og det er ikke uten grunn.

Jeg personlig har sittet flere sene kvelder og småpratet med denne fantastiske jenta. Hun lærer meg ting daglig og jeg kommer til å savne henne dypt. Glitter er en fantastisk person som gir og gir så mye av seg selv til stammen. Tiden hun har brukt på stammen er nok forbi de flestes fatteevne.

Det er mulig at mange av våre fiender tenker at nå er et bra tidspunkt til å kjøre på stor-offansiv. Til det sier jeg bare at døgnryttmen vår ikke har forandret seg. Vi er oppe hele natta og er klare til kamp når som helst.
Allikevel vil jeg ikke at dette skal bli en spammetråd hvor folk tror Glitter stikker av og at BoL faller sammen. Jeg vil bare at folk skal huske denne personen kjent som Glitter for alle hennes kvaliteter. Hun vil garantert bli dypt savnet.

Uff, dette høres litt ut som en begravelse hehe, men vil bare understreke at hun vil bli savnet som leder. Fra alle oss i BoL, tusen takk for all tiden og innsatsen du har gitt oss. Egentlig burde du høre dette daglig, noe jeg vet du dessverre ikke gjør. Tusen takk for alt Glitter, du vil bli dypt savnet som leder av BoL.
 

DeletedUser

Guest
omg spookie!!! =P nekrolog 2008 :p

Hun er ikke død ;p å skal ikke slutte med TW eller i bol =P


Men ja, haha, blir som å hoppe etter Virkula !;) men ordner seg skal du seg:) tror ikke vi har sett det siste til henne ! ;D
 

DeletedUser

Guest
Byebye glitter:(

V1 har blitt påvirket av henne uten tvil...
 

DeletedUser

Guest
Lykke til på Jakten på Kjærligheten, Glitter. :) For de som ikke visste noe om dette så kommer godeste Benetiche inn som et lite "wildcard" i neste episode av Jakten på Kjærligheten som går på TV2. Hun har holdt dette hemmelig ganske lenge, men nå blir altså kjærligheten for Ola Sylte prioritert over alt som har med Tribal Wars og gjøre.

Benedichte says (02:50):
Det jeg gleder meg mest til er å kose med skjegget til Ola når jeg kommer tilbake igjen på gården hans, men mer kan jeg ikke si om saken. Du får følge med på TV2 på hva som skjer. ;)

Så jeg vil bare benytte denne sjangsen til og ønske deg lykke til på TV, og at du finner bonderomantikken inni deg. Er egentlig feil forum og skrive på siden jeg spiller under glitter i V2, men pytt sann.

P.S: Håper Ola ikke blir så alt for skremt av den tredje brystvorten som du en gang viste meg på bilde, men kjempe flott at du godtar degselv for det du er og ikke er redd for å vise deg frem! :)

Vote på glitter som budeie!


Vennlig hilsen,
Gussi
 

DeletedUser

Guest
Dessverre har jeg aldri vært med i BOL-E. Ble ikke kjent med Glitter før starten av v2. Men samtidig føler jeg at jeg kjenner BOL-E via Glitter. Samt spiller fortsatt v1 og har sett på utviklingen i BOL-E over flere mnd.

Glitter har fortalt meg mye om BOL-E og det har kommet klart frem mange ganger hvor glad hun er i hver enkelt av dere =) Ikke en eneste lang msn samtale med henne, uten at hun forteller hvor fantastiske dere er og hvor heldig hun er som har dere ved henne side. Der medlemmene har fulgt henne i tykt og tynt.

Noe av det første jeg la merke til da jeg ble kjent med Glitter, var at hun alltid satt venner og bekjente foran seg selv og hennes behov. Fordi hun er glad i dere som om dere var hennes egnene, samtidig som stammemedlemmene selv gir alt for henne ^^ Er svært få stammer som får til dette, der alle medlemmene følger stammen, uansett hvilken situasjon stammen er i. BOL-E har alltid hatt et godt samarbeid og er helt sikker på at det vil fortsette slikt videre. ;D

Ikke nok med det, så har Glitter ledet en stamme til toppen på v2 også ^^ Der flere BOL-E medlemmer ble med henne, samt hun ble kjent med nye ansikter. ;)

Virkelig imponerende at hun har greid å lede 2 stammer til toppen, men ikke overraskende ettersom hun er en god leder ;) Meget forstålig at hun velger å gi seg på toppen som leder for BOL-E. Hun har virkelig fortjent en lang pause. Er også helt sikker på at hun kommer til å forbli på tribalwars en god stund videre ^^

Glitter <3 =)

- Tobben
 

DeletedUser

Guest
Makan til mye vrøvl skal en lete lenge etter.

Men lykke til.
 

Lino

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Men ja, haha, blir som å hoppe etter Virkula !;)

Virkula??

Får håpe for bolernes skyld du er bedre som leder enn sportsviter.

Navnet er vitterlig Bjørn Wirkola.


Ellers må jeg si lykke til til Glitter på TV hvis dette stemmer. Ikke bare bare og være reality stjerne;)
 

DeletedUser

Guest
haha, det virker som om dere griner!

Og hun er ikke dø eller noe sont...


btw: lykke til.
 

Legend of masters

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Hahaha! Det kommer mye bullshit utav dere bolere..

Hvorfor i hel****e poster du hvis du ikke har noe positivt å si? Du kan heller la være å si noe enn å få negativitet i alle poster som blir skrevet?


On topic: Håper glitter kommer tilbake asap :) Nå spiller jo jeg for det meste v2, men det stopper ikke meg fra å poste på verden 1 forumet :)
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
hehe, så søte :D
Må ikke gjøre meg sentimental forann de store skumle ulvene ;)

Bare så det er sagt, nei jeg skal ikke på TV og bonderomantikk. (Har ikke en tredje brystvorte heller for den saks skyld.) Gussi er for overtrøtt til sitt eget beste noen ganger. :eek:

Til de andre som hadde noe positivt å si, tusen takk. :)
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Såh..

Jeg skjønte ikke noe...

Men så skal jeg ikke si at Glitter er en dårlig tw spiller..

v1 sikkert v2 å har forandret seg mye PGA. deg..

GoodLuck Videre ;)
 

DeletedUser

Guest
Har bare hørt om deg, har aldri snakket med deg eller noe, men etter det jeg har hørt så virker du som en god leder og enda bedre, et godt menneske.

Lykke til videre :)

- Twixiz
 

Hansemann

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
moh

Hæ? Skal da ikke slutte? Bare som leder?

Jeez, flotte greier at dere er glade i jenta men det får da være måte på :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Om du ikke har noe fornuftig å si darkmon, så hold kjeft!
 

DeletedUser

Guest
Om du ikke har noe fornuftig å si darkmon, så hold kjeft!

Si meg en gang jeg faktisk har holdt kjeft?

Jeg veit du er sur pga. Glitter går av som leder osv. osv.
Men du må ikke la det gå ut over sinille gutter som
DarkMoon :)

Var det noe mere du skulle si før jeg fortsetter med stilen min?
 
Topp