Takk for meg - Men vi ses igjen

DeletedUser

Guest
Jeg spilte ikke lenge på v4, men nå er det uansett over. V4 er den merkeligste verdenen jeg har spilt på, frykten for spioner har her hvert enorm, intriger har hvert daglig dose og en enkeltstamme har eid 2 milliarder mindre stammer. Dersom v5 blir lignende så hadde det hvert artig, der vil jeg i det minste ha noe å si ifra begynnelsen.

Fant ikke noe mer passende enn dette!;)

Ses på v5, kommer til å spille under nicket Veta.

Om det er noe du lurer på sier jeg forumpm ja takk! :D
 

DeletedUser

Guest
takk for turen innom :) selv om den var kort :(


Good luck i V5 da :) :D
 

DeletedUser

Guest
Pølsa har et poeng. Vi er ganske mange spillere i dette samfunnet, og mange som bruker forumet. Men hvis alle skulle offentliggjøre sin avskjed så kan det virke demotiverende for andre som fremdeles ønsker å spille her, samt at forumet spammes ned at ymse karakterer med et utpreget behov for å bli sett.

Du sier selv at du ikke har spilt her lenge, er det da heller ikke aktuelt å melde din avskjed til dine stammekolleger f.eks?

Uansett; lykke til i verden 5.
 

DeletedUser

Guest
Noen trenger mer oppmerksomhet enn andre. Å rakke ned på personen fordi han/hun føler for å offentliggjøre at man slutter for en periode blir jo bare feil.
Greit nok at ikke alle liker denne typen poster, men er da ikke værre enn å la være å lese den.

Uansett, kjenner deg ikke Veta. Men lykke til i Verden 5

Mvh D
 

jonaks97

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
ja, det er farlig og ekstremt smittsomt! :D

Lykke til alle sammen, håper det ikke blir noe krig helt i starten, for da er jeg garantert med i den :)
 

DeletedUser

Guest
Eh.. Hvem er Veta?

Har du hukommelse som en mus eller? Jeg spilte på v3 som leder i GC, og dere druste på å lekte gærne og kom med det schprø kuppet deres som vi kom oss igjennom.

Men det skal du ha; det kler deg å leke dum.
 
Sist redigert av en moderator:

Bambam

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Om du ikke kjenner til han overhode, hvorfor gidder du å kommentere det?
Har det seg slik at tråder som ikke startest/omhandler deg og noffe ikke har livets rett?

Jeg synes denne tråden kan dra fram en virkelig fin diskusjon jeg, V4=merkelig.

Varg er vel den stammen som hadde glidd best inn tribalhugz.net på .no. Du finner ikke andre stammer som i så stor stil heller rekruterer motstandere enn å krige mot de. Patetisk.

Det er vel heller ikke uten grunn at det hele tiden må søkes etter nye eiere til kontoer i Varg? Nei RV, du slipper å droppe sykdomshistorien til spillerne dine på public enda en gang, har ingenting her å gjøre.

Så til den andre tingen som ødelegger for V4.

Det at en person overtar en vilkårlig konto i en stamme, for så kun spille for å framheve seg selv på forumet ved å ødelegge for en vilkårlig stamme er idiotisk på alle plan. Det at en kan gjøre det betyr ikke at det er det spillet går ut på. At en person skal kunne fjerne såpass mye spillglede for så mange kun for oppmerksomhet, det plager meg virkelig. Hadde noffe enda gidda å gjort noe ut av det, så hadde det muligens vært greit. Men å sitte her å i dobbelt post etter dobbelt post kun spre eder og galle det kan alle. 6405 personer holder seg for god til det. Jeg kan helt sikkert lete fram noen guider til deg, så finner du muligens litt glede av spillet også..?

Pussig at .no får mindre og mindre spillere gitt.


Topic.
Bra du sa det. Takk for at du var med. Lukter at vi starter V5 i samme ærend;)
 

epsilon

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Det skal nevnast at NWe vart kontaktet av Veta i det han tok over DG17 Keeg sin konto. Vi vart fortalt at kontoen var under harde angrep frå Varg, og vi vart spurt om å hjelpe.
Vi svarte sjølvsagt, vi ønsker jo tross alt ikkje at Varg skulle få byane.
Mange av byane overlevde, vi lidde ein del tap, men syntes det var verdt det.

No som han skulle slutte tenkte vi at han kanskje ville gje noko tilbake, så vi sendte ein forespørsel om han kanskje ville overgje nokon av byane hans til oss.
I stede for at dei kanskje kunne havne i hendene til Varg.

Det viste seg derimot at Veta på ingen måte føler noko obligasjonar til å hjelpe tilbake dei som har hjelp han før. Men derimot heller motarbeider dei.
Og eg synes synd på den stammen som måtte bli ledet av han.
 

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
Varg er vel den stammen som hadde glidd best inn tribalhugz.net på .no. Du finner ikke andre stammer som i så stor stil heller rekruterer motstandere enn å krige mot de. Patetisk.

Det er vel heller ikke uten grunn at det hele tiden må søkes etter nye eiere til kontoer i Varg? Nei RV, du slipper å droppe sykdomshistorien til spillerne dine på public enda en gang, har ingenting her å gjøre.

Som vanlig bare svada fra Bambam'en. Evige maset om tribalhugz viser hvor dårlig taper du er, vår oda snakker for seg selv.
Og Varg har ingen ledige kontoer atm, og har heller ikke flere som slutter enn andre stammer. Tvert imot. Vi har hatt få kontoskifter.
 

DeletedUser

Guest
Bambam as usual. Sure oppstøt.

Veta er btw han som var leder i den eneste stammen som greide å reise seg etter at vi rev 6-7 stk i starten av V3, RV. :)
Dessverre for de var stammen hans en av de, men også den eneste av disse som kom seg på bena igjen. Remember? Husker ikke stammenavnet i farten :)

Het ikke stammen din noe annet enn GC før vi rev dere Veta?
 
Sist redigert av en moderator:

blacki99

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
nå er vel dette forumet for alle! ikke noen få utvalget.

Er da omtrent ikke noen som gidder å poste noe her, og blir vel ikke bedre av at man skal gå rett i strupen på dem som faktisk poster noe...


Lykke til videre trådstarter.
 

DeletedUser

Guest
Det viste seg derimot at Veta på ingen måte føler noko obligasjonar til å hjelpe tilbake dei som har hjelp han før. Men derimot heller motarbeider dei.
Og eg synes synd på den stammen som måtte bli ledet av han.

Byer gis ikke bort, jeg foretrekker ikke tribalhugging og dersom noen stamme skulle overtatt noen byer så ville det hvert UnderD som hadde kontoen. Om du mener det er synd på stammen som ble ledet av meg får du bare syns det, du har ikke hvert borti meg på den måten så du vet ikke hvordan jeg er som leder. Jeg satte på v3 samhold og moral i fokus og det er det viktigste i stammen, jeg vil alltid medlemmenes beste. Det at du trekker en slik konklusjon fordi jeg ikke gav bort byer til NWfam er interessant.

Nofjon, stammen het XO.
 
Sist redigert av en moderator:

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
Så du innrømmer multi account? Han jeg gav rettigheter het nemlig ikke Reisverket...:rolleyes:

Nope, han du ga rettigheter var Amstaff, men jeg husker ikke hvilken konto han spillte på da. Playri, Nadel, eller Rommel. Men han gikk inn og gjorde hva jeg ba ham om å gjøre. ;)
 
Topp