Takk for meg!

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
Lykke til folkens, og takk for sympatierklæringer fra såvel "fiender" som allierte! For til syvende og sist er dette et morsomt spill vi alle deler stor felles interesse for.

Som det står på min profil (og det kunne vel neppe kommet mer til sin rett enn nå):
Never argue with an idiot, they drag u down to there level and beat you with experience!

Vi sees kanskje i v4? Peace Out!
 

DeletedUser

Guest
hater deg, men en stor grun for V3 forsvant nå... håper jeg får banke deg på V4 ;-)
 

DeletedUser

Guest
Lykke til i mellomtiden.
Får ta noen byer fra deg i v4 da, siden synsing av regler setter deg ut av spill her.
Håper at din stamme, BoS, ikike faller av den grunn, da det er en glede å fjerne BoS-byer :p
 

DeletedUser

Guest
Fare thee well!
Du får ha en fin reise videre, stor respekt for deg og dine egenskaper.

Du får synge mens du rider på en hest mot solnedgangen(selv om det er natt nå)
I'm a poor lonesome cowboy, a long long way from home...
 

DeletedUser

Guest
Fare thee well!
Du får ha en fin reise videre, stor respekt for deg og dine egenskaper.

Du får synge mens du rider på en hest mot solnedgangen(selv om det er natt nå)
I'm a poor lonesome cowboy, a long long way from home...

Cowboyene har jo blitt mer moderne nå, så i disse dager er det vel heller "I'm a rich lonesome cowboy, close to my bedroom and coffee", hehe :)

Jaja, du kommer nok tilbake skal du se, men dette er jo også en god grunn for å avslutte for godt (som alltid trekker ut i langdrag) :)
 

DeletedUser

Guest
Takk for den jobben gjordt og den tiden du har lagt ned for Bos.

Lykke til IRL.
 

Vegarado

Banned
Reaksjonspoeng
2
Benytter anledningen til å si at Vegarado har lagt inn årene og har HZ tog mot alle byene sine! Russetiden var 1mnd med 0 aktivitet. Så orket jeg ikke gjøre comeback. For mye stress. TW er lagt på hylla.

TY OUT
 

Vegarado

Banned
Reaksjonspoeng
2
ikke om den kommer iløpet av sommern.. Skal heller chillan i sola, syden med guttan osv :>

Slo opp med madammen i russetida.. Ble singel. Så da blir det syden :>
 

DeletedUser

Guest
ahh.. jeg ser den... jepp. uten tvil ;)
Du får kose deg i solen da :)
 

DeletedUser

Guest
Du og :D

Jeg skal nok tilbringe mye tid på stranda for har bare jobb i en uke til.. etter det begynner jeg ikke før i midten av august.. men jeg har klart å anskaffe meg en laptop med noen timers levetid uten strømtilførsel og sånn mobilt bredbånd fra netcom :D.. så jeg kan faktisk spille TW på stranda dersom det er ønskelig i år ^^
 

DeletedUser

Guest
Ligger fint ann for en dyster sommer på TW :p

Kan ikke vente til høsten kommer :)
 

kenlar

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Synd at slike spillere forsvinner.
Ikke bare er det gode spillere men også spillere som har satt mye farge på verden 3, noe de også ville ha fortsatt med.
Beklageligvis så har den siste tidens hendelser vist oss hvor useriøst enkelte kan ta sine oppgaver noe som igjen medfører en sakte men sikker ødeleggelse av spillet (verden 3).

Men honør for mye morro og ikke minst gode spillere.
Vi prates
 
Reaksjonspoeng
3
Synd at slike spillere forsvinner.
Ikke bare er det gode spillere men også spillere som har satt mye farge på verden 3, noe de også ville ha fortsatt med.
Beklageligvis så har den siste tidens hendelser vist oss hvor useriøst enkelte kan ta sine oppgaver noe som igjen medfører en sakte men sikker ødeleggelse av spillet (verden 3).

Men honør for mye morro og ikke minst gode spillere.
Vi prates

Synes man bør holde seg for god til å rake ned på en mod når man vet at dersom det ble gjort en feil av habla så var det bare fordi han feiltolket situasjonen.
 

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
..dersom det ble gjort en feil av habla så var det bare fordi han feiltolket situasjonen.

Feiltolket? :confused:
Jeg har gjentatte ganger bedt om bevis uten å få noe, og jeg har flere ganger bedt om å få en annen saksbehandler eller få vite hvordan jeg kan anke dette slik at en annen person kan gå gjennom saken, men mine tickere forblir ubesvart.
 
Topp