Takk for meg!

Reaksjonspoeng
3
Feiltolket? :confused:
Jeg har gjentatte ganger bedt om bevis uten å få noe, og jeg har flere ganger bedt om å få en annen saksbehandler eller få vite hvordan jeg kan anke dette slik at en annen person kan gå gjennom saken, men mine tickere forblir ubesvart.

Ha<n tolket det som om du hadde brutt reglene. Som sagt så var straffen litt rar, men det jeg reagerte på her, var at det skulle bli trukket frem hvor utrolig slem habla er og at han gjør det bare for å ødelegge TW.no(I mean: WTF?) i hver eneste setning.

Men som antonine sier: Denne tråden blir nok også streng hvis vi ikke lar det ligge der.
 

DeletedUser

Guest
Sjølv om utestengelser ikkje skal diskuterast på forumet, skal eg gjera eit lite unntak her, ettersom det er veldig mange som meiner dei veit kva som har skjedd, kva som er rett, og at alt eg har gjort er feil. Det er to sider av alle saker. Reisverket meiner eg ikkje har gitt bevis. Eg meiner eg har bevis nok, og har vist det til han. At nokon sletta det eg har bevis av (eg har skjermskudd) er heller ikkje ein tilfeldighet. Dette blir det siste eg sei i denne saken, og det siste eg vil sjå om det på forumet.

Tråden forblir åpen, men alle postar som inneheldt noko om utestengelser, moderatorar, reglar, straff o.l., eller som i det minste er off topic, vil bli sletta og infractions utdelt.
 

DeletedUser

Guest
Nå går dette ut på dypt vann..

Så bra de fleste her kan svømme =D
Hehe sorry anto, måtte bare =)

Men Topic..

Tusen takk for alt du har gjort for BoS RV, med Nofjon1 ved din side, og Rommel i starten.

Kjempebra innsats!:)

Lar ikke dette gå inn på meg IRL, men må virkelig si at BoS ikke blir helt den samme uten deg :)
Men BoS er og forblir min stamme :)!

One time BoS member, always a BoS member =D
 

DeletedUser

Guest
Tusen takk for alt du har gjort for BoS RV, med Nofjon1 ved din side, og Rommel i starten.

Kjempebra innsats!:)


One time BoS member, always a BoS member =D

Som mitt øye skuer, så må jeg takke for positiv omtale her :)

Ellers kan jeg si at det ikke er alle som har vært i BoS, som forblir der og alltid vil være et BoS-medlem. ;)
Action fungerer mye bedre som stamme ;) hehe
 

DeletedUser

Guest
Lykke til folkens, og takk for sympatierklæringer fra såvel "fiender" som allierte! For til syvende og sist er dette et morsomt spill vi alle deler stor felles interesse for.

Som det står på min profil (og det kunne vel neppe kommet mer til sin rett enn nå):
Never argue with an idiot, they drag u down to there level and beat you with experience!

Vi sees kanskje i v4? Peace Out!


hmmmm. du var en av rekrutørene i BoS i V3. jeg fikk ikke bli med :(
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
åh. mente Reisverket. srry. glemte å sitere noe av han. fikser det.
 

DeletedUser

Guest
hmmmm. du var en av rekrutørene i BoS i V3. jeg fikk ikke bli med :(

Reisverket var IKKE en av rekruttørene i BoS.
Det var på den tid Sharky og Aleksandra.
Da Sharpy gav seg, tok BeoRuben over (om jeg ikke tar feil).
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
***** kor kjedelig det er på forumet nå:(

Synd Reis og Nofjon1 slutta......
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Takk til reisverket! :)

Du sprita iallefall opp forumet med sludd og snø. Og gøy var det
 

DeletedUser

Guest
Som mitt øye skuer, så må jeg takke for positiv omtale her :)

Ellers kan jeg si at det ikke er alle som har vært i BoS, som forblir der og alltid vil være et BoS-medlem. ;)
Action fungerer mye bedre som stamme ;) hehe

Javisst. ;)
 

DeletedUser

Guest
er ikke denne posten her egentlig overflødig, når RV ikke gidder og "holde det han lover":rolleyes:

Det er jo et faktum at han valgte og ikke gi seg allikevel...:p
 
Topp