Takk for meg

DeletedUser

Guest
Da var det min tur.
Jeg har valgt å slutte med TW av forskjellige årsaker og vil takke for en fin tid her sammen med dere.

Det har vært mye moro, men også til tider hektisk.
Alle mine forumstunt har selvsagt vært ren tirring av personer eller renspikket propaganda. Takk til alle som bet på og lot seg provosere. ;)

Jeg har vel på en eller annen mystisk måte også greid å stikke meg frem i alle de verdnene jeg har spilt på, noe som har kostet litt ekstra med tid, og skal man gjøre en god jobb her, så tar det mye tid. Nå ble det litt vel mye, og jeg innser at det er på tide å gi seg.

Takker for en flott tid, og lykke til videre alle sammen.

(Nå ja. Til de som lurer så blir kontoen voktet en liten stund til. :))

Takk for meg.

Mvh
The Ghost, aka Nofjon1, aka Noffe.
 

DeletedUser

Guest
Jøss, den var overraskenede. :eek:

Var koslig å ha deg som fiende på v3. :)
Du får ha lykke til i RL, så snakkes vi sikkert en gang i fremtiden på TW. ;P
 

DeletedUser

Guest
hahahaha... Fikk du kalde føtter eller Noffe? Ble ikke din nye superstamme så sterk som du først trodde den ville bli? ;)
 

Gunnar Gås

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
142
Ja du får ha lykke til IRL... Vi andre er nok her om du tenker å titte innom igjen ved en senere anledning...

Blir jo litt vanskelig å se for oss en ny verden uten Nofjon som lager sprell på forum og endrer verden ingame med vanvittige merger... Du var jo litt mer moderat her på v4 enn i v3...

Men jeg tror du har hjertet på rett plass og bare har en tendens til å bli misforstått av blodtørste kapitalister her på tw.no

Noffe's drømmer i en sang :eek:
 

DeletedUser

Guest
hahahaha... Fikk du kalde føtter eller Noffe? Ble ikke din nye superstamme så sterk som du først trodde den ville bli? ;)

WUT?
Hehe, nei. Den er sterk som stål den, noe man ikke kan si om min tid. Kun der det ligger :)

GG:
Lol... Vel, vi får se. Har vel lovet meg bort i V5 allerede, men tar den beslutningen når det nærmer seg. Jeg lover i såfall å ikke merge der, men gå inn i en underdog. Alt må prøves ;) :D
 

DeletedUser

Guest
Du slutter på Tw, men starter allikevel på V5? Ahh..

V4 er allerede ødelagt den, -ubergamer-.

Lykke til i RL da Noffe.
 

DeletedUser

Guest
Først så ødelegger du en verden... og så løper du bare din vei. :rolleyes:

Innså du at du gjorde verdenen kjedelig, eller gjorde du den kjedelig bare på jævel fordi du allikevel skulle slutte om ikke lenge? :D

Uansett, lykke til videre Noffe. Håper du har sett lyset.
 

DeletedUser

Guest
Jeg synes det er litt drøyt å si at noffe har ødelagt verdenen, BoS var en supermakt på v3, de sto ikke løpet ut.
Noffe har ikke gjort noe annet enn å forandre verdenen, så lenge det finnes en supermakt, så finnes det en sjanse for at folk skal stå opp mot den supermakten og felle den.
 

DeletedUser

Guest
Jeg synes det er litt drøyt å si at noffe har ødelagt verdenen, BoS var en supermakt på v3, de sto ikke løpet ut.
Noffe har ikke gjort noe annet enn å forandre verdenen, så lenge det finnes en supermakt, så finnes det en sjanse for at folk skal stå opp mot den supermakten og felle den.

Denne supermakten har et langt høyere nivå enn BoS hadde, men joda... du har et poeng.

Noffe var for øvrig ikke alene bak mergen så all skyld kan ikke legges på han. :eek:
 

DeletedUser

Guest
Synes heller vi skal takke noffe for at han har gjort TW mer interessant enn å rakke ned på han pga diverse merges.
 

DeletedUser

Guest
Han er den som har lagd alle merges ^^ takk for at stammen din blir de nye nazistene^^og Celest blir japan^^
 

DeletedUser

Guest
Som eg sa i den andre tråden håpar eg du aldri kommer tilbake hit. Ha det gøy i RL, du kan ha godt av det.
 

DeletedUser

Guest
Bye, bye, noffe :)
Lykke til i RL, og takk for kampen på v3, selvom ikke det var store motstanden jeg fikk :rolleyes:

Så vi sees nok sikkert igjen, TW er jo ikke det samme uten "Super mege folk" :p
 
Topp