Takk for meg

DeletedUser

Guest
Hei x3
Teknte jeg fikk gjøre som mange andre noobs før meg, å takke for meg på felles forum.

Det her er nok orginal eieren av Sylvester Stallone kontoen som snakker... Har jo hatt en del dual spillere siden nyttår, og dette vil jeg lenger ikke ha, for kontoen går feil vei for tida!

Vel, har nå vært fra og til her på Sylvester Stallone kontoen siden jul, og innsett jeg rett og slett ikke har tid til v4 lengere.
Dette var egentlig litt synd, for det har vært morro å spille med mange av dere her på v4, men fikk nok ikke tid til å leke mer her.

Tid mangel er vel det som tar å fjerner di fleste TW spillerne, og nå som jeg er på siste halvåret av skolen, så må jeg da ta ting mer seriøst, og når jeg nettopp har fått dame å styre med, så blir tiden knapp.

Så ønsker dere alle lykke til vidre på v4, og håper jeg måter noen av dere igjen på v5 :)
Fortsetter da nok fremdeles på v3, med min lille EliteWolf konto, litt mer spennende der for tida, men IRL, og ILR? osv :p

Takk for et godt spill!


Mvh
The Italian Stallion
 

DeletedUser

Guest
hmm, vet ikke hvem du er?

Skjønner ikke vitsen med å skrive tråd når ingen aner hvem du er, sikkert endel som vet det?
Men tenk deg at hvis hver person som sluttet på V4 skrev en slik melding på hoved fora, det hadde blitt artig :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
hmm, vet ikke hvem du er?

Skjønner ikke vitsen med å skrive tråd når ingen aner hvem du er, sikkert endel som vet det?
Men tenk deg at hvis hver person som sluttet på V4 skrev en slik melding på hoved fora, det hadde blitt artig :rolleyes:

nettoop

foskjeld på arnold og sylvister -.-
 

EliteWolf

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
Takk Veta ;)
Tenken bak det hele, er bare det at jeg har sett endel (noen) random spillere ta forvel på felles forum, så tenkte jeg, pokker heller, hvorfor ikke leke nabb her :D
 

kenlar

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Er da bedre at det er en random spiller som sier adjø med TW enn enkelte som sier adjø for 14 gang og fortsatt spiller :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Han forsetter jo med TW :eek:

Meeeen, takker for ditt opphold her og velkommen tilbake ;D

- Tobben
 

DeletedUser

Guest
Faktisk en fortreffelig spiller som gir seg her, til deres opplysning.
 

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
Jeg visste ikke at det var krav til prestasjon og kjendisstatus for å takke for seg på forumet. Vel, lærer så lenge man lever, forhåpentligvis.
Takk for denne gang, de fleste har forståelse for at dette tar mer tid enn mange kan koste på seg!
 
Topp