Takk for meg :)

DeletedUser

Guest
Da takker jeg for meg her i V5 og ønsker alle lykke til videre!

De fleste husker nok meg som leder over BBB, et vellykket prosjekt helt til Ullizz kom og ødla ;) Lær av mine feil, ikke stol på han.


Takk for meg!
 

marium0505

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Ja, jeg tror det var noe med at noen spillere brøt norges lover og teamet ikke brydde seg osv... ?
 

DeletedUser

Guest
Hvis noen bryter loven går man til politiet, så går politiet til tw-teamet og henter bevis. Tw-teamet skal vel ikke håndtere brudd på norsk lov, det har de ingen myndighet til. Alle straffbare handlinger skal vel gjennom rettsapparatet og eventuelt skyld spørsmål skal vurderes der.
 

RDI-rsr

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
regner med aat tw ledelsen respekter norsk lov å kicker ut folk som evn bryter loven
 

Hansemann

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
regner med aat tw ledelsen respekter norsk lov å kicker ut folk som evn bryter loven

Djeez, hvis de har brytet de ingame reglene så gjør nok TW teamet noe. Jeg sliter med å se hvordan noen kan bryte norsk lov og ikke TW reglene.

Ellers er en politianmeldelse tingen.
 

DeletedUser

Guest
Hvis noen bryter loven går man til politiet, så går politiet til tw-teamet og henter bevis. Tw-teamet skal vel ikke håndtere brudd på norsk lov, det har de ingen myndighet til. Alle straffbare handlinger skal vel gjennom rettsapparatet og eventuelt skyld spørsmål skal vurderes der.
^this

må innrømme det begynner å nå et små-irriterende nivå med alle folka som drar opp lovsamlingen når noen reagerer på en måte de ikke forventer, hvis loven er brutt melder du det til politiet, ikke til tw-teamet eller det generelle tw-samfunnet. det blir som å skrike ut midt på Karl Johan at du ble rana igår, du får nok sympati og støtte, men hvis du vil noe skal skje med det må du pelle deg til politi stasjonen :0
 

DeletedUser

Guest
skjønner ikke helt hvorfor du mener at Ullizz ødela? Han stakk jo fordi han ikke så noen framtid i BBB, man må få lov til å ta egne valg her i livet!
Mitt synspunkt, ihvertfall!
 

DeletedUser

Guest
Nå tror jeg ikke du vet hele historien her.
Grunnen til at Ulizz stakk var vel fordi han ødela en god del for stammen, hvis jeg ikke tar helt feil.
 

DeletedUser

Guest
Det stemmer ikke. Ullizz stakk fordi han var misfornøyd med ledelsen i BBB. Når han stakk lagde han seg en egen stamme, TRK. Så vidt jeg forsto hadde han ingen ønsker om å kapre medlemmer fra BBB, men det viste seg jo da at det var endel flere medlemmer som også var misfornøyde med BBB på den tiden. Etterhvert stakk flere og flere fra BBB, da uten noen reaksjoner fra ledelsen eller lederen av BBB. Jeg blamer ingen som forlot BBB, skjønner godt hvorfor folk gjorde det. Så det å whine om at Ullizz ødela for BBB blir i mine øyne feil. Han lagde simpelthen sin egen stamme. Ikke han sin skyld at mange var lei BBB og da valgte å gå videre.
 

DeletedUser

Guest
Hva har det å lage en egen stamme å gjøre med brudd på enten TW regler eller norges lover?

Det er noe som skurrer her, og det er ikke PC'en min denne gangen :p
 

DeletedUser

Guest
Er nok noe skurr ja :) Har vært en sak om noe hacking osv av Hyper-Emme, men så vidt jeg husker var det andre enn Ullizz som ble beskyldt for det. :p
 

DeletedUser

Guest
Neinei, det er to helt separate saker johvij ;)

Unnskyld meg Nolaw? Ullizz var en utrolig stor DEL av ledelsen? Hvis det var noe han ville ha forandret innenfor stammen hadde han full muligheter til det. Han gjorde det rett og slett for pur *fjernet*, dette har han selv bekreftet. Han gikk bak ryggen min (og resten av ledelsen i BBB) og forrådet meg :) Jeg skal ikke lage noe større sak ut av det.. Fordi det er egentlig ikke en stor sak, folk blir forrådet hele tiden, men må si at det såret litt :(


Uansett, når det kommer til det de fleste andre her snakker om, nemlig brudd på det Norske regelverket så har jeg begynt å skjønne at det er lite TW kan gjøre med dette. Jeg ble "hacket" av en person som jeg ikke vet hvem er.. Han satte opp en spiller som jeg og min stamme hadde vært i krig mot opp som KV.. Jeg hadde vært ute, og når jeg kom inn igjen oppdaget jeg plutselig at denne spilleren satt KV, uten at jeg hadde satt noen som helst opp som KV - spesielt ikke ham! Så jeg hoppet (selvfølgelig) til konklusjonen at denne spilleren/noen denne spilleren kejnte hadde hacket meg og satt seg selv/han opp som KV.. Men tydeligvis hadde han ikke det - Han sier/påstår at han bare mottok en invitasjon uvitende om at det ikke var meg som sendte den, derfor hvis det han sier stemmer så er han selvfølgelig helt uskyldig (dette kan vi vel aldri vite - og jeg har godtatt dette, og godtatt TW team sin beslutning) Så det betyr at jeg aldri finner ut hvem som faktisk hacket kontoen min, dette gjør meg selvfølgelig utrolig frustrert og har vært en av faktorene til at jeg slutter på V5.

Men som sagt, dette har jeg nå lagt bak meg, og jeg har godtatt TW support sin beslutning. Selvom det er beviser for at jeg har blitt hacket er det umulig å finne ut hvem som gjorde det..
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Forresten hvordan det var brudd på det norskeregelverket var: Misbruk av min registrering, noe som er ekstra ulovlig siden dette er en premium account. Samt utgitt seg for å være meg med å gi falsk signatur ;) Dette gjelder IKKE personen som satt kontovakt, men personen som hacket meg ;) Og å utgi seg for å være noen med elektronisk signatur er like straffbart som å forfalske en skriftlig en.
 

DeletedUser

Guest
Jeg ble "hacket" av en person som jeg ikke vet hvem er.. Han satte opp en spiller som jeg og min stamme hadde vært i krig mot opp som KV..

.....

Selvom det er beviser for at jeg har blitt hacket er det umulig å finne ut hvem som gjorde det..

Nå er jeg ikke dataekspert, men er det ikke mulig å finne ut hvem en person på IP adressen?

Og du har jo IP adressen på vedkommende som logget seg inn på din konto, og som dermed satte opp en annen som KV.
 

DeletedUser

Guest
Nå er jeg ikke dataekspert, men er det ikke mulig å finne ut hvem en person på IP adressen?

Og du har jo IP adressen på vedkommende som logget seg inn på din konto, og som dermed satte opp en annen som KV.


Tw Teamet, kan gå inn å sjekke loggen over hvilke Ip`er som har logget inn på din konto.

Om du da spør etter en spesiel dag å tidspunkt (det vet du vell?) Så skal de kunne gå innpå serveren å finne IP`en som var innpå din konto på det eventuelle tidspunktet.


For jeg gjør regne med de lagrer loggen litt ? for å sjekke etter folk som spiller mulit accs etc.
 

DeletedUser

Guest
Han kunne vel bokstavelig sett dette selv, under "Siste 20 pålogginger" på sin egen konto?
 
Topp