Videresendt, Inno Tap av tropper - oversikt

Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
350
Nok et forslag, og tittelen sier vel det meste.


Hva: En eller annen dags- og/eller ukesoversikt der man kan se antall tapte tropper i de forskjellige byene.

Hvordan: Mange forskjellige muligheter. F.eks å ha den under "Oversikt" slik at man enkelt kan se alle enhetene og mange byer på en gang, og enkelt legge merke til de høye tallene.

Hvorfor: Fordi det er morsomt å vite, og for å ha en anelse av hvilke byer man bør forandre farmemetodene og lignende i.

Annet: Mulighet for å sette tall over x i bold (fet skrift) slik at det blir enklere å se mengdene med døde tropper man synes er for høye. Evt. mulighetene til å velge mellom gråby, spiller og/eller total, slik at man ser hva som er tapt under farming og hva som er angrep på andre spillere.

Kommentarer og spørsmål, negativt og positivt?
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Jeg liker forslaget :) Mer statestikk i spillet! Det er jo tidskrevende uansett, så man har tid til å studere diverse grafer :) Forslaget (støttes) værtfall som en egen graf i "velkommst-siden". En oversikt over hver enkelt by er jeg også for, men jeg tror man må få skrive om mye i TW-koden for å få en slik statestikk til.
 

DeletedUser

Guest
(støttes)

Edit: Misforsto forslaget. Støtter det allikevel. Responsen min, nå flyttet under spoiler, gjelder forslag av typen som går på å vise antall tropper drept av byen, ikke antall drepte tropper fra byen.

[spoil]Jeg vil bare påpeke at for mange, mange år siden, så var det enda et sidevalg i samlingsplassen. På denne siden så kunne man se hvor mange tropper som hadde dødd mens du har hatt byen - enten som forsvarer, eller som angriper.

Denne funksjonen ble fjernet. Jeg tror grunnen var at man ved hjelp av denne funksjonen kunne se hvor mange tropper man drepte på byer man angrep, selv om man fikk en rød rapport. Ut ifra dette kan man da regne ut ganske nøyaktig og enkelt hvor mange tropper som finnes i en by. Dette er da naturlig nok ikke ønskelig.

Jeg tror derfor en slik funksjon vil måtte ta hensyn til denne problemstillingen. For eksempel ved å legge inn forsinkelse (med varierende, og derfor uforutsigbar lenge) på når det dukker opp antall tropper drept i angrep.[/spoil]
 
Sist redigert av en moderator:
Topp