The Bald Eagles Battalion - Arise Again !

RDI-rsr

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
Okej nå var det vel henvist til herjinger gjort av TD mot "UNI spillere".
Med denne historien har ’The Bald Eagles Battalion’ atter en gang krysset hverandres veier, og har kommet sammen for å få slutt på TD’s herjinger.
~TD~ be aware!! ’The Bald Eagles Battalion’ is comming for U next!

Jeg tok med stats fra datoen jeg tror TD, pop og noen flere skulle gå mot UNI. Husker det som 16.06.2010.
Jeg er i tileggg slapp og setter sluttdato nu. Men da kan dere heller trekke fra stats. lagt til før meg her i tråden.

Side 1:
Tribes: UNI UNI-XP
Players:

Side 2:
Tribes: ~TD-A~ ~TD~
Players:

Timeframe: 16/06/2010 00:00:00til12/07/2010 11:33:11

total erobringer:

Side 1: 1,109
Side 2: 725
Forskjell: 384

chart


Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 64
Side 2: 143
Forskjell: 79

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen:

Side 1: 8,987,327
Side 2: 6,457,874
Forskjell: 2,529,453

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 603,182
Side 2: 1,335,663
Forskjell: 732,481

chart
 

DeletedUser

Guest
Hehe Yakuza trenger jo ikke gå på UNI, ~TD~ tar jo UNI alene. :0
 

RDI-rsr

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
Nåja TD har da fått mere match siste uken virker det som i følge stats.
Syns alikevel du må vise begge bilder om du skal legge ut en stats. på temaet.


Men vi "går" vel ikke på noen. Hold oss utenfor dette, du.
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Nåja TD har da fått mere match siste uken virker det som i følge stats.
Syns alikevel du må vise begge bilder om du skal legge ut en stats. på teamet.


Men vi "går" vel ikke på noen. Hold oss utenfor dette, du.

Skal holde dere utenfor. ;) Hvis du snakker om min stats, var det bare et svar til kommentaren "TD "eier" UNI ganske mye ."
 

granny

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
Kvænangen viss du skal ha hele historien sann så burde du jo ta med dyslex? eller tør du ikke fortelle hva den TWK medlemmet gjorde?
 

RDI-rsr

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
’The Bald Eagles Battalion’

Hvem er det egentlig?? Du Nevner bare deg selv..vil du ikke gi ære til de andre "skallede ørner" :()
 

super lol

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
48
Kvænangen viss du skal ha hele historien sann så burde du jo ta med dyslex? eller tør du ikke fortelle hva den TWK medlemmet gjorde?

Rett der ja:p hva med Dyslex? forvandlet dere han til en eagle eller?..:p eller kledde han på seg frivillig et fjærkostyme og kalte seg the eagle who can not fly?....


Hviis du leser dette Dyslex så retter jeg dette ikke mot deg... men det er bare et eksempel;)
 

super lol

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
48
Og hva med vervik da?... han var i UNI-xp og ble nuket til himmels av ollikii og besluttet å stikke og satt opp ollikii som KV.
 
Sist redigert av en moderator:

Kvænangen

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
135
Kvænangen viss du skal ha hele historien sann så burde du jo ta med dyslex? eller tør du ikke fortelle hva den TWK medlemmet gjorde?

DysleX var god venn av flere i UNI, vi lagde noen avtaler, TWK sleit, Dyslex kom inn, vi var fornøyd.

lol super skrev:
Og hva med vervik da?... han var i UNI-xp og ble nuket til himmels av ollikii og besluttet å stikke og satt opp ollikii som KV.
Vervik satt en "felle" og fikk skaffet seg litt ekstra tid da ollik gikk på den. Ville ollik klare å holde fingra i ro, og ikke skaffe seg unødvendige problemer ved sin opptreden som KV?
Dette er da min spekulering. Du får vel høre med vervik selv vil du ha det i riktig format kaa.
 
Sist redigert:

FylleSamen

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
49
forvandlet dere han til en eagle eller?..:p eller kledde han på seg frivillig et fjærkostyme og kalte seg the eagle who can not fly?....

E du fjott xD (ikke et spørsmål) !! Kan du ikk sætte pris på en fin propaganda ell?
Å d ligg jo en fin histori bak d herran, samt dæm ha jo værta opp me dn fiiine bilde samlinga, sæll om d kansje ikk e bare den gjænge der som e represantert.

Heia ~TD~ å ~TD-A~, måtte dok gjøre kål på Kvæningsn og gjenge hans.

Btw, Grattis me da'n Kvæningen !! Træffs på same-fotball-turnernings-festn.
 

The Bird

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
28
Skjønner ikke hva som var bra her, orket ikke en gang å lese hele før jeg sovna..
 

DeletedUser

Guest
super lol



Ble medlem: Oct 2009
Sted: Molde #29 14-07-2010, 16:02 Topp
Sitat:Opprinnelig skrevet av granny
Kvænangen viss du skal ha hele historien sann så burde du jo ta med dyslex? eller tør du ikke fortelle hva den TWK medlemmet gjorde?

Rett der ja:p hva med Dyslex? forvandlet dere han til en eagle eller?..:p eller kledde han på seg frivillig et fjærkostyme og kalte seg the eagle who can not fly?....


Hviis du leser dette Dyslex så retter jeg dette ikke mot deg... men det er bare et eksempel




Den TWK spilleren var en fiende av alle som sto i min vei(område) helt til alle i TWK ble inaktiv og sluttet. Fikk en mulighet til å inngå noen avtaler med UNI, gjorde det, flesteparten ble fornøyd.

Og super(lol), hvordan kan du si at du ikke retter det mot meg?
 

Kvænangen

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
135
Side 1:
Tribes: UNI
Players: The Bald Eagles Battalion ;)

Side 2:
Tribes: ~TD~ :)
Players:

Timeframe: Siste 48 timer

total erobringer:

Side 1: 77
Side 2: 25
Forskjell: 52

chart


Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 22
Side 2: 0
Forskjell: 22

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen:

Side 1: 692,961
Side 2: 220,223
Forskjell: 472,738

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 205,884
Side 2: 0
Forskjell: 205,884

chart
 
Topp