The spanking new world..

svinseladden

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
ok ok spammers, hadde denne stammen vert seriøs i heletatt hadde jeg bedd dere pelle dere vekk, meennehh, siden det ikke finns et fnugg av seriøsitet i stammen får dere bare peise på med spam å skit..

btw USA er i krig med 3 stammer for tiden..blir sikkert flere da vi har lagt lista meget lavt for krigserklæringer..

kan bli morro..


KAn jeg ha personelig krig mot dere? :p
 

DeletedUser

Guest
Virker som en skikkelig koselig stamme! Er det bare deg jannas?
 

jannas666

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
etter at en stamme som omringet meg ikke klarte ta meg kalte de inn yamamato mot lille meg, da kom jeg desverre til kort :p


må berømme Legions krigsherre for ydmykelsen han nok må ta på seg for ikke å klare å ta meg..en liten spiller som logger på en gang om dagen..sammen med 8 spillere som omringet meg tapte de faktisk..men tilsutt måtte han bite i det sure eple å hente in hjelp..

bollebakeriet er nede for opppussing for øyeblikket, kommer kanskje tilbake ..
 

DeletedUser

Guest
etter at en stamme som omringet meg ikke klarte ta meg kalte de inn yamamato mot lille meg, da kom jeg desverre til kort :p


må berømme Legions krigsherre for ydmykelsen han nok må ta på seg for ikke å klare å ta meg..en liten spiller som logger på en gang om dagen..sammen med 8 spillere som omringet meg tapte de faktisk..men tilsutt måtte han bite i det sure eple å hente in hjelp..

bollebakeriet er nede for opppussing for øyeblikket, kommer kanskje tilbake ..

Du får ta igjen på Speed'en;)
 
Topp