The ultimate Nuke fra HZ! LOL

DeletedUser

Guest
Jeg tror ikke du skal være så høy i hatten Demah, dersom Bl00dkill0r har lyst tilå adle byen din, så adler han byen din. Et nuke, og så fire adelsmenn og så må du starte på nytt.

Må nok mer enn en nuke til på gutten. Han har ikke så verst forsvar. halv forsvars by på 1600 poeng. ikke verst det. bloodkillers fiende blir nok moralen.
 

DeletedUser

Guest
HAHAHAHAH, god underholdning dette her ^^

Alle som lurer på hva i h..... jeg gjorde så var det å drepe tropper, hva er vel diggere enn å slenge dem i trynet på den lille nabobyen?? :D
Jeg skulle bygge ett bygg som trengte mye innbyggerplass (omg hva kan det være??), bare å prøve å nuke byen folkz, fakkelen og over 1000 katapulter kan vel bli en utfordring for de fleste :D

BTW: kunne ikke sende tropper til Sword of die da pga. delt internettlinje, nå er vi alle på riktig plass igjen, og kommer til å kjøre på som aldri før!

Takk for at du busta meg vegard, får håpe ingen skjønner hvem jeg er ;)

Koz og klemz fra Bl00d..........

Demah, sov med ett øye åpent fra nå av :D
 

DeletedUser

Guest

joda HZ har opp til 3 spillere som er eller har vært i Elite, vedrørende BOL så vet jeg ikke pga spiller selv ikke v1 aktivt. Godt mulig det er flere med tanke på noen sikkert har endret nick.

Men å dra inn Elite og BOL vedrørende en sak på v3/HZ er at du ønsker oppmerksomhet for å som regel sitte som en liten tulling mot stor motstand.

du er ikke eneste som driver med slikt ;)
men jeg må si den rapporten ikke var direkte imponerende.:rolleyes:

Jeg må bruke begge hender for å telle (ex)Elitespillere i HZ jeg :S
 

DeletedUser

Guest
Jeg må bruke begge hender for å telle (ex)Elitespillere i HZ jeg :S
Jepp, bl00d, vårt vedunderbarn, kan telle heilt til 10, berre han får bruke begge henda vel og merke. Viss han får bruke tærne og så kan han telle heilt til 16! :p
 

DeletedUser

Guest
hahah jeg giddeer ikke nevne det en gang lenger alle de dumme tingene han gjør :p er bare blitt kjedeligt nå lism :p morsomt i starten though.
 
Topp