Besvart Ticketts IG

Status
Stengt for ytterligere svar.

paalodin

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
159
Hva er svar tiden på tickett? Og kan man forvente at de spørsmål som blir stilt der blir besvart eller må man lage en ny tickett for disse spørsmålene som dukker opp?


Har ventet i 14 dager nå på svar, syns det er litt lang tid å vente.


PO
 

jeeeeeeright

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
109
Gjennomsnittlig svartid på ig ticket er vel litt under 4 timer.
Den eneste grunnen til at jeg kan tenke meg en slik situasjon som du beskriver er at supporteren tror / mener at du allerede har fått svar.

Du kan skrive et nytt svar i den eksisterende ticketen om du mener noe er ubesvart.
 

paalodin

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
159
Gjennomsnittlig svartid på ig ticket er vel litt under 4 timer.
Den eneste grunnen til at jeg kan tenke meg en slik situasjon som du beskriver er at supporteren tror / mener at du allerede har fått svar.

Du kan skrive et nytt svar i den eksisterende ticketen om du mener noe er ubesvart.

Tja... når en får det herlige svaret, vi skal se på saken og ikke noe skjer da?? Gjentatte ganger? Er det ett standard svar som aldri en får svar på de problemene en har eller blir det faktisk sjekket opp?? For jeg misstenker at det blir ikke gjort noenting.

Ticketten har i tillegg fått prefixet "besvart" så forstår ikke helt hva dere bedriver.
 
Sist redigert:

jeeeeeeright

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
109
Nå vet jeg ikke hva ticketen du snakker om her går ut på, men i tilfeller hvor det f.eks blir tipset om regelbrudd har vi ingen anledning til å fortelle tipseren hva vi finner ut av - da vil du bare få et svar som dette og ikke noe mer uansett hva resultetet blir.
 

paalodin

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
159
Nå vet jeg ikke hva ticketen du snakker om her går ut på, men i tilfeller hvor det f.eks blir tipset om regelbrudd har vi ingen anledning til å fortelle tipseren hva vi finner ut av - da vil du bare få et svar som dette og ikke noe mer uansett hva resultetet blir.

Nei, det er ikke snakk om regelbrudd.
 

jeeeeeeright

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
109
Uansett er dette noe du må ta opp med supporter eller Dakapo. Ingen andre har tilgang til ticketen du snakker om.
 

paalodin

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
159
Uansett er dette noe du må ta opp med supporter eller Dakapo. Ingen andre har tilgang til ticketen du snakker om.

Joda, jeg har tatt det opp over tickett og får det samme svaret, har ventet i 1 mnd og tror helt ærlig at ingenting blir gjort med problemet.

Ansvarlig og proff gjeng dere er. (ironisk)
 

DeletedUser

Guest
Har du fortsatt problemer med TW Paalodin? Isåfall har jeg søkt litt rundt på nettet og funnet ut at Opera har veldig store problemer for enkelte brukere på sider som kjører store/mange javascript. Du kan teste om problemet er der i andre nettlesere som IE, Firefox og Chrome?
 

paalodin

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
159
Har du fortsatt problemer med TW Paalodin? Isåfall har jeg søkt litt rundt på nettet og funnet ut at Opera har veldig store problemer for enkelte brukere på sider som kjører store/mange javascript. Du kan teste om problemet er der i andre nettlesere som IE, Firefox og Chrome?

Tester alle nettleserne daglig eller oftere her.
 

paalodin

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
159
Virker som hele TW.no sitt team har slutta, at en kan forvente svar ever på tickett/support er vel like ofte som Julenissen kommer på besøk. Er det noen i teamet igjen nå eller har alle slutta samtidig??


PO
 

DeletedUser

Guest
Hvis problemet ditt ikke er forårsaket av TW så er det ikke sikkert teamet kan hjelpe deg. Bare fordi det er flere enn deg som har dette problemet på en og samme server betyr det ikke at det er innogames sin feil. Da ikke alle har nøyaktig det samme problemet som deg burde det være et problem med kontoen i bestefall? Utfordre problemet og eliminere mulige kilder til du sitter igjen med veldig få mulige kilder og prøv å variere disse hvis mulig.

Hvis du sitter igjen med bare konto og TW som mulige problemkilder foreslår jeg at du lar noen andre få tilgang til kontoen din og utfordre problemet på dems pc + din konto. Helst noen som har spilt på en stor konto i det siste og som ikke har dette problemet. En annen ting du kan prøve er å sitte KV for en annen stor konto (ca lik din størrelse) og utfordre problemene med din pc som KV på en annen konto. Ved å gjøre dette kan du teste en konto fra din pc, teste din konto fra en annen pc. Hvis problemet er på alle pc'er kan det tyde på en feil hos innogames, hvis problemet er bare på noen pc'er kan det bety at noe veldig vanlig forårsaker denne buggen i TW (f.eks utdaterte nettlesere, tilleggsprogrammer eller andre programmer som kjøres i bakgrunnen). Det kan også være et problem bare på windows pc'er eller bare på mac. Problemet trenger forresten ikke være software relatert, det kan også være forårsaket av hardware problemer.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp