Tiden er inne ,

Ekans

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
30
Tiden er inne for og la andre folk ta over rank 1. Har funnet ut noen andre også på få låv og prøve seg på toppen i Verden 11. (party)
 

Ekans

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
30
Lurer på om tråden trekker mer Posetive rykte poeng , en negative , så langt leder negative :( Så de må jo bety at dem vil ha meg på rank 1 (party)
 

Nikkow

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
37
Lurer på om tråden trekker mer Posetive rykte poeng , en negative , så langt leder negative :( Så de må jo bety at dem vil ha meg på rank 1 (party)

Tror det helelr betyr at folk ikke liker folk som alltid har en unskyldning for alt mulig.
 

DeletedUser

Guest
Jeg også tror det bare er en unnskyldning i og med at du innser at Solaas kommer til å ta deg igjen :3
 

Nikkow

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
37
Var noen som hadde gitt meg ryktepoeng signert med ekans. Skikkelig feigt altså.
 

Nikkow

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
37
Nei, jeg fikk et annet rett før som var undertegnet med: morten/ekans, derfor jeg skrev posten, men da du ga meg negativt rykte etterpå, skjønnte jeg det ikke kunne ha vært deg;)
 

Ekans

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
30
Nei, jeg fikk et annet rett før som var undertegnet med: morten/ekans, derfor jeg skrev posten, men da du ga meg negativt rykte etterpå, skjønnte jeg det ikke kunne ha vært deg;)

Hmmm , Dårligt av folk og gjør slikt mener eg. Synest de sko ståt hvem som ga negative og posetive rykte poeng eg
 
Topp